abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51176330
k maak toch niets met mijn studie daarom zoek ik mooi vrouw die mooi gestudeerd heeft. in mijn huis geen toegang voor MBO of VMBO. Toegang bewijs vereist van: VWO/HAVO/ATHENUIM/GYMNASUIM/UV.

Tevens ben ik waardeloos in studeren, dus vrouw gaat werken.
ik chil ze met de kinderen ik ga ze groot brengen met mijn gedrag.

wat ik goed in was, was net een stuk grond kon kopen in marokko 500m2.
rijbewijs walou, ik spaar wel voor en auto en vrouw moet sparen voor rijbewijs. de probleem is dat ik niet leergierig ben en ik misselijk wordt van die borden en stoplichten vandaar dat ik bij elke bord mijn ogen dicht knijp.

mijn ma die is minder gestudeerd maar ze bezit meer dan mij.
een luxe huis van 5000.000 alleen helaas daar mag je niet in wonen.
dus samen sparen.

Interesse pm me dan!
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_51176359
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Beter zo dan dat ze je zus pakken toch?
Doen die kamelenneukers toch wel zus is lomp.
pi_51176394
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
k maak toch niets met mijn studie daarom zoek ik mooi vrouw die mooi gestudeerd heeft. in mijn huis geen toegang voor MBO of VMBO. Toegang bewijs vereist van: VWO/HAVO/ATHENUIM/GYMNASUIM/UV.

Tevens ben ik waardeloos in studeren, dus vrouw gaat werken.
ik chil ze met de kinderen ik ga ze groot brengen met mijn gedrag.

wat ik goed in was, was net een stuk grond kon kopen in marokko 500m2.
rijbewijs walou, ik spaar wel voor en auto en vrouw moet sparen voor rijbewijs. de probleem is dat ik niet leergierig ben en ik misselijk wordt van die borden en stoplichten vandaar dat ik bij elke bord mijn ogen dicht knijp.

mijn ma die is minder gestudeerd maar ze bezit meer dan mij.
een luxe huis van 5000.000 alleen helaas daar mag je niet in wonen.
dus samen sparen.

Interesse pm me dan!
Huis van 5000.000
5000.000 centen?
pi_51185999
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef koffiegast het volgende:

[..]

*beeld zich het zeggen ervan in...moest lachen *
[..]

[..]

klinkt anders dat ze die uithuweljkingen digitaal doen... (kek was beetje zoeken )

vind het wel geweldig dat ze broeder/zuster gebruiken enzo, wel wat anders dan het nederlandse 'k luitjes, of hey apen'
Opzich goed inderdaad. Als niet-moslims dan maar niet meteen niet-broeders aka vijanden zijn. En daar schort het vaak aan. Aan de andere kant, als jez iet hoe ze elkaar op dat forum bejegenen dan stelt dat broeder of zuster ook niet veel voor. Doet me denken aan de gouden kooi, daar noemen ze elkaar ook altijd schatje etc. Juist als ze ruzie hebben.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')