Best wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of het nog steeds zwart is al je je beeldscherm aanzet. Maar nu is het grapje niet leuk meer
. Het was een veel te flauw grapje
.
Ik heb de geldpest en twijfel of ik een nieuwe lens zal kopen (50mm/1,8) of een externe flitser... Of allebei...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef ..zapper het volgende:
Waarom pas vanavond? En gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.
Jij bent toch een en-en mens..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de geldpest en twijfel of ik een nieuwe lens zal kopen (50mm/1,8) of een externe flitser... Of allebei...
Stomme luxeproblemen...
Daar probeer ik wat vanaf te komen!quote:
Nu je toch bezig bent ik heb ook nog wel een auto die je kan schoonmaken. puur ter afwiselling het schoonmaken moet natuurlijk niet eentonig worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef Chanty het volgende:
Woei, de badkamer, slaapkamer en gang zijn weer blingbling, nu nog ff de woonkamer/ keuken dweilen en het hele huis glimt weer
Dan geef je die 50mm 1.8 gewoon aan mij en houdt je de externe flitser voor jezelfquote:
Die kan ik wel aan jou geven, maar jij bent van de Canon klup... Dus wat jij dan met een Nikon 50mm moet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan geef je die 50mm 1.8 gewoon aan mij en houdt je de externe flitser voor jezelf.
kun je er geen 1.4L van maken?
Thnx Zapper, zal het nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tis inderdaad niet een ingreepje van niks ofzo, wat dat betreft verbaas ik me er soms ook over hoe weinig er eigenlijk over het mensenlijk lichaam bekend is.
Veel succes in ieder geval.
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent ik heb ook nog wel een auto die je kan schoonmaken. puur ter afwiselling het schoonmaken moet natuurlijk niet eentonig worden.![]()
Beide doenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de geldpest en twijfel of ik een nieuwe lens zal kopen (50mm/1,8) of een externe flitser... Of allebei...
Stomme luxeproblemen...
Ik vraag niet voor niets of je er geen 1.2L van kunt makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kan ik wel aan jou geven, maar jij bent van de Canon klup... Dus wat jij dan met een Nikon 50mm moet?
dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan geef je die 50mm 1.8 gewoon aan mij en houdt je de externe flitser voor jezelf.
kun je er geen 1.4L van maken?
Is maar een kleintje, Fiat Punto, dus je zou snel klaar kunnen zijnquote:
Dat had ik mij ook al bedacht. Die 50mm is inderdaad niet zo heel prijzig. En qua flitser hoef ik niet meteen het duurste van het duurste te hebben. Ik overweeg de Nikon SB-600, zeker nu die in de aanbieding is bij Kamera Express...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Beide doendie 50mm is heel leuk speelgoed voor weinig. En een externe flitser kun je zo duur maken als je zelf wilt.
Nah ik doe niet aan kleine auto'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is maar een kleintje, Fiat Punto, dus je zou snel klaar kunnen zijn
Ik stelde me nog zoooo bescheiden op...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he
maar goed dr zijn altijd mensen die alles maar willen hebben voor de heb
* Ynske is thuis, klaar met werken, alleeen t weer werkt niet mee
Zodra ik de logingegevens van de leasemaatschappij hebt ontvangen, koppel ik wel even terug welke merken en typen beschikbaar zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nah ik doe niet aan kleine auto'sIk poets alleen hele dure wagens
Leaseauto's mag je niet poetsenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra ik de logingegevens van de leasemaatschappij hebt ontvangen, koppel ik wel even terug welke merken en typen beschikbaar zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |