Ik word vooral enthousiast als die 'of' een 'en' wordt...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar jij bent alleen maar enthousiast, als de woorden "Chanty" of "Wet T-Shirt" erin voorkomen..
Ik word alleen enthousiast van zien, niet van woordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word vooral enthousiast als die 'of' een 'en' wordt...
Dat gaat toch altijd best goed, die één-tweetjes die wij zo maken!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik word alleen enthousiast van zien, niet van woorden.
* PdeHoog stuurt een verzoekje richting de weergoden.......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Chanty het volgende:
Ik word pas enthousiast als het 30+ graden is
Ik herinner je nog even aan mijn koffer die binnenkort richting Spanje gaat... En ja, ik weet nog hoe lauw je reageerde op Spanje...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Chanty het volgende:
Ik word pas enthousiast als het 30+ graden is
Spanjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herinner je nog even aan mijn koffer die binnenkort richting Spanje gaat... En ja, ik weet nog hoe lauw je reageerde op Spanje...
Verwend nest...![]()
quote:
Op mijn lapscherm precies hetzelfde dus...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Chanty het volgende:
hier is het best zwart maar ik zou niet vertrouwen op mijn laptopscherm
Gelukkig doen vrouwen wel altijd trouw wat ze hebben beloofd...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Chanty het volgende:
Waarom hebben mannen altijd zo lang nodig om een klusje van vijf minuten op te knappen?
Als ik echt iets beloof doe ik dat ook jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig doen vrouwen wel altijd trouw wat ze hebben beloofd...![]()
Que?quote:
Waarom zeiken vrouwen altijd eerst 3/4 jaar voordat ze door hebben dat ze het zelf in 5 minuten kunnen doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Chanty het volgende:
Waarom hebben mannen altijd zo lang nodig om een klusje van vijf minuten op te knappen?
We hebben drie kwart jaar gezeten met een wasmachine waarvan een zijkant gewoon los zat, die zou ie nog altijd weer vastschroeven. Ik dacht dat t wel ingewikkeld zou zijn of zo. Wasmachine van de muur trekken, kastje aan de kant schuiven, die plaat goed tegen dat ding aandrukken...
Vijf minuten had ik nodig voor dit alles en hij zat vast
Of het nog steeds zwart is al je je beeldscherm aanzetquote:
15 - lovequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Waarom zeiken vrouwen altijd eerst 3/4 jaar voordat ze door hebben dat ze het zelf in 5 minuten kunnen doen?
Hier sloeg hij wel aan hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Of het nog steeds zwart is al je je beeldscherm aanzet. Maar nu is het grapje niet leuk meer
. Het was een veel te flauw grapje
.
Taakverdelingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Waarom zeiken vrouwen altijd eerst 3/4 jaar voordat ze door hebben dat ze het zelf in 5 minuten kunnen doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |