Je hebt ze in verschillende prijsklassen
![]()
We zien hier 3 stuks op een rij met de opties. Ik ga even voor de buitenlandse prijzen, aangezien de eerste niet in NL leverbaar is.
Strike Alert is een leuke bliksemdetectieapparaat, werkt lekker, alleen in de auto of in de buurt van mobiel wil dit ding wel eens op hol slaan
![]()
maar als je em in de lucht houd is er niks aan de hand, dit volgens paar mensen die em hebben. Kosten, kleine 45 dollar, of 69 euro
SkyScan is ook een leuke bliksemdetectieapparaat. Hoe deze presteert, weet ik zo niet, maar ook deze heeft niet al te veel opties, hoewel deze wel het activiteit van normaal tot hoog kan weergeven. Deze is wel wat duurder, rond de 150 Dollar, of 309 euro.
Thunderbolt is een bliksemdetectieapparaat voor een veel eisende weeramateur
![]()
deze heb ik vandaag op internet kunnen vinden, dus ik ben hier niet echt bekent om. De opties zijn volop aanwezig, sommige dingen kunnen erg goed van pas komen. Ook het bereik om het onweer waar te nemen is een stuk groter dan de andere 2. Kosten: Rond de 429 Dollar of 300 euro.
Bij de laatste moet je wel rekening houden met verzendkosten.
Ik overweeg de laatste te nemen, want ik ben veeleisend
![]()
en vind het belangrijk om tijdens een chase te weten hoever het onweer van mij vandaan is, en hoeveel activiteit er is