van die mooie rollende donders.. prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een klap vannacht![]()
Duurde echt een halve minuut gewoonZat gelijk recht op in bed
ASAP als mensen stoppen met klagen over het weer en het accepterequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:20 schreef HPayne het volgende:
Leuk voor alle weeramateurs en onweerliefhebbers die hebben hun portie weer gehad, maar wanneer wordt het nou echt zomer?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou nou, wat een water, 10 cm?
Als het hier hard regent, echt heel hard, staat er zo een halve meter op sommige plekken in de stad (mijn buurt ligt lekker hoog, dus geen problemen hoe hard het ook regent)
Beneden-Leeuwen (Gelderland, 10km van Tiel, 25 van Nijmegenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
welke plaats is dat dan imthebase?
Hier zit ik "pas" net over de 50 deze maand. Dat is toch aardig wat voor 4 dagen regen maar als je nagaat wat er op andere plaatsen is gevallen dan valt dat dus wel mee
Lekker zonnetje hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef IedeK. het volgende:
Is het eens mooi weer is het weer niet goed.![]()
Vandaag is het iig beter weer als gister. Gister was het maar saai, grijs en droog.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:04 schreef IedeK. het volgende:
Is het eens mooi weer is het weer niet goed.![]()
Precies, was wel even fijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zekers,mag ook wel een keer na al die regen.![]()
quote:
Geen idee, ik denk het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Is die echt of gesoept?
Beste lijn die er aan komt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |