hehe, The Hives zijn prachtig in hun over de top-zelfverheerlijking, geniaal gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug in Nederland. Helemaal kapot maar wat was het vet! Even de hoogtepunten op een rijtje:
- Chemical Brothers met een te vette visualshow
- Cocktailemmers
- Dansen in de stortende regen op indiemuziek
- Met een knuffelschaap al bêhhend over het terrein mensen laten schrikken
- De zanger van !!! die mijn schaap zoende en dat groot op de schermen kwam
- De zanger van The Hives () eens goed de waarheid vertellen door naar hem te roepen "You suck monkey balls" en dan als reactie "fuck you" terugkrijgen
Later meer, nu eerst even![]()
![]()
Hehe dat was tof jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, The Hives zijn prachtig in hun over de top-zelfverheerlijking, geniaal gewoon![]()
Je vergeet '!!!' uitkraam: 'Hey Bungyman', waarop vervolgens de bungyjumper niet meer durft en weer naar beneden wordt gehaald
Ook geweldig waren trouwens Cassius, en Bookashade
Ja dat had ik ook gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat was tof jaDie zanger is sowieso the bomb, te gay voor woorden maar echt zo tof
![]()
Minpunt: De zanger van Mando Diao die riep "We love Boekarest"![]()
Wauw, ziet er best heftig uit. Op de campercamping eigenlijk nergens last van gehad, zelfs nog een douche genomen in de regen. Wij dachten dat de grond zo droog was dat alles snel wegliep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord.
Mijn tent stond trouwes ook behoorlijk in het water maar binnen was nog wel alles droog (goed waterdicht aan de onderkant dus). Ik heb aan 3 kanten een dijk gebouwd en toen zakte het water onder de tent gelukkig weer weg Het water stond enkel hoog:
[afbeelding]
Mijn koekenpan is gejatquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog ervaring met diefstal? Had best wat gehoord dat dat hier zo ernstig zou zijn maar ik ben gewoon niemand tegen gekomen die iets kwijt was geraakt wat niet z'n eigen schuld was whatsoever.
nee hoogstens een half uurtje in de rij. en af en toe bij de mannen gedoucht want die rij was meestal korterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:27 schreef MaJo het volgende:
Elke dag gedouched? Door elke dag 2 uur in de rij te staan ofzo?
Lien en ik hebben ons maar gedouched in het zweambadSommigen vonden het niet zo tof dat we in het zwembad ons haar gingen was
Het badhuis was ook ontzettend chill inderdaad, wat voelde ik me daarna heerlijk schoon
Inderdaad niets van dat alles. Ik zag wel een aantal Hongaren met een klein hangslotje op hun tent. Niet dat dat helpt maar geeft wel aan dat er wel degelijk dingen gejat worden. Maar volgens mij is dat een probleem van alle festivals tegenwoordig. Op Pinkpop zijn er mensen opgepakt, tijdens Dour is de tent van de buren compleet overhoop gehaald. Kwestie van tijd voordat die klootzakken Sziget ook ontdekken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:24 schreef -skippybal- het volgende:
Doden?Ik heb echt 0,0 agressie gezien. Sterker nog, 0,0 negativiteit.
Allemaal relaxte mensen overal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |