Zaltbommel.quote:
Ik weet wel waar Sochi ligt. Ik was er bijna heengegaan met m'n Russische ex. Russisch vakantie-oord aan de Zwarte Zee. Lang en smal stuk geloof ik. Erg populair onder Russen, waaronder Russische (ex-)presidenten. Ik denk dat het er best wel mooi uit zal zien daar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Sochie. Geen hond weet waar het ligt. Maar goed de volgende dictatuur mag het organiseren
Lekker, skieen en bobben in een beschermd natuurgebiedquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Sochie. Geen hond weet waar het ligt. Maar goed de volgende dictatuur mag het organiseren
Lekker he, vroeg opstaan? Straks ook in de weekenden? Heb je lekker veel aan je dag, kun je boodschappen doen voordat de supermarkt uitpuilt etc.quote:
Dat gaat op een gegeven moment automatischquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker he, vroeg opstaan? Straks ook in de weekenden? Heb je lekker veel aan je dag, kun je boodschappen doen voordat de supermarkt uitpuilt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |