die proberen mee te doen in de grote mensenwereld maar weten alleen niet hoe....shotjes voor de camera zijn belangrijker voor deze mensen....ze zijn zo plastic...uiterlijk zijn ze alleen mee bezigquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:06 schreef avonne het volgende:
Ach, Dennis en Nadia zijn nog blo.
Over een paar weken gaat het misschien 'echter"
Mijn 'ander' zegt dat je waarschijnlijk niet alle Codecs op je systeem hebt staan. Als je even Googlet, kom je pakketten tegen die je kunt downloaden; de goeie zit er dan vrijwel altijd tussen.quote:
toch lijkt dat me sterk als ze voorheen wel normaal streams heeft kunnen bekijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn 'ander' zegt dat je waarschijnlijk niet alle Codecs op je systeem hebt staan. Als je even Googlet, kom je pakketten tegen die je kunt downloaden; de goeie zit er dan vrijwel altijd tussen.
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm
Waardoor het in de nachtelijke uurtjes eigenlijk niet eens meer de moeite waard is om te kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig allemaal een handje van
dito ! Ze hebben wat liggen fluisteren maar dats it !quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Is er nu wel of geen actie tussen Dennix en Nadia geweest? Wanneer ik keek zag ik een lijk liggen?
Jazeker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Is er nu wel of geen actie tussen Dennix en Nadia geweest? Wanneer ik keek zag ik een lijk liggen?
Sorry, kon ff niet eerder reageren. Ik zag hoofdzakelijk Dennix' linkerarm onder de dekens op z'n eigen 'kruishoogte' en maar hele korte tijd enige assistentie van Nadia. En Nadia deinsde idd iedere keer terug als iemand keek of langsliep.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Jazeker.
Nadia's arm ging regel matig naar Dennis" kruis en daar waren op-en-neer bewegingen. (Dennis had dan zijn armen boven het hoofd)
Dennis mocht niet zoveel terug doen, en ze hield op als iemand voorbij liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |