hij is wel ERG passief in ieder gevalquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch denk ik van Dennis eerder dat hij niet echt van vrouwen houdt en misschien homoseksueel is.
heb je hier ook een nederlandse vertaling bij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:58 schreef chufi het volgende:
Hoi Allen
Ik ben nieuw hier .
Volg het al een tijdje........ Die Dennix Nada Niks nog zeker weten. Daarnaast ff dat op talpa Nadas-filmpje outfitltered is en dus de scraches van Natas niet te zien zijnn
dat is voor hem blijkbaar de daad verricht krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
nix en nada hebben net zonder microfoons wat spelinformaie uitgewisseld en drukken elkaar de hand
ja, je bent te laat voor de nachtelijke ronde sexen.quote:
we zouden eigenlijk met z'n allen moeten stoppen met kijken, échtquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:04 schreef chufi het volgende:
Ja dat er door talpa in hun filmpjes gekut wordt zodat Natas niet slecht is.
En vooral niet vergeten : Lieke en Huub hadden slagroomsex !quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, je bent te laat voor de nachtelijke ronde sexen.
2 down, 1 to go.
Variatie vandaag:
Amanda lag op haar rug, en Lieke op haar buik
tja...als je zijn gang van zaken overdag volgt kan dat ook niet anders....quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
hij is wel ERG passief in ieder geval
een echte kerel had al lang bedankt voor een trekbeurtquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
Dennis legt 1 been over Nadia heen, zodat ze er beter bij kan.
dus daarom staan mijn strems op zwart en heb ik enkel nog geluid?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk met z'n allen moeten stoppen met kijken, écht
jee, heb je nog niet kunnen fixen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus daarom staan mijn strems op zwart en heb ik enkel nog geluid?![]()
Zou het ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
Dennis legt 1 been over Nadia heen, zodat ze er beter bij kan.
is er niet iets met de instelling "videoversnelling"?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus daarom staan mijn strems op zwart en heb ik enkel nog geluid?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |