quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ga een beetje een meid in d'r kont neuken terwijl iets beters voor handen![]()
Ik denk echt dat Nadia hem gewoon bij zijn lul heeft gepakt toen ze in bed stapte. Gewoon subtiel, en met kleine bewegingen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk begrijp ik dat Dennis geil geworden is van het geneuk van Huub en Lieke.
Jakkes. Op mij komt het puberaal over - 14 of zo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja sommige mannen denken dat vrouwen daar heel gewillig van worden.![]()
Ik zie toch voor de vierde keer dat Nadia Dennis aan het rukken is, hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:52 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahaha nix z n hand wordt ff vakkundig teruggewezen
you got bustedddddddddddddddddddddddddd
Jee, wat een sloerie...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Nadia hem gewoon bij zijn lul heeft gepakt toen ze in bed stapte. Gewoon subtiel, en met kleine bewegingen.
Dennis is gewoon overvallen.
Oh, daar gaat ze weer.
ja lijkt er toch vaag opquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zie toch voor de vierde keer dat Nadia Dennis aan het rukken is, hoor.
Tja, s.Sommige mannen blijven steken in hun pubertijd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jakkes. Op mij komt het puberaal over - 14 of zo.
teaserquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe waarom stopt ze telkens dan?
want more, pay more?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:49 schreef riri het volgende:
steeds weer die angstige oogjes van dennix boven het dekbed uit
parabrother....
Toch denk ik van Dennis eerder dat hij niet echt van vrouwen houdt en misschien homoseksueel is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Tja, s.Sommige mannen blijven steken in hun pubertijd.![]()
eerst dekking beloven.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:55 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe waarom stopt ze telkens dan?
want more, pay more?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |