quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
netjes !quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:25 schreef qonmann het volgende:
die heb ik vanmiddag ook gezien denk ik had ik nu maar opgelet ..
Ik vind het prima als ze dat in het weekend doet en me op d hoogte houdt... maar dat doet ze sowieso al nooit....quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit komquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |