quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
netjes !quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
H5n1
ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:25 schreef qonmann het volgende:
die heb ik vanmiddag ook gezien denk ik had ik nu maar opgelet ..
Ik vind het prima als ze dat in het weekend doet en me op d hoogte houdt... maar dat doet ze sowieso al nooit....quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ken mensen die dat doen, of ik het normaal vind, nee. maar goed als zij het aankan...
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit komquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Even *offtopic*... Is het normaal om doordeweek, als je de volgende dag weer moet werken (om 9 uur) helemaal doorzakt, en dat 1 x per week? Het zou me niks verbazen als mn vriendin pas om een uur of 5 thuis komt.....
Maar dan ben je in ieder geval thuis.... Hier in Amsterdam regent het nu pijpenstelen en er is onweer en bliksem en ondertussen heb ik nog niets van haar gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ligt aan wie je het vraagt mensen vinden mij vreemd als ik tot 5 uur achter de computer zit en dan pas om half 3 me bed uit kom![]()
Cor Wischge ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, heel mooi trappetje........
Wie zong het origineel van "Caravan of Love".
Dat doe ik wekelijks........quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
als zij niet laat weten waar ze is.
Is ze met vriendinnen naar het concert?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Maar dan ben je in ieder geval thuis.... Hier in Amsterdam regent het nu pijpenstelen en er is onweer en bliksem en ondertussen heb ik nog niets van haar gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |