Dat is geen yuri vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, ja ik was vergeten dat ik een vraag moest posten! Oh, wat chaotisch! Maar ik heb wel de OP gefatsoeneerd.
Makkelijke: Hoe heet de 'huisfotograaf' van Depeche Mode, U2 en Joy Division?
ik moet om 6:30 weer werkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoef morgen gelukkig pas om 11:30 op
Vieze smerige geniepige stiekeme F5-vert!!!!!!quote:
awwwwwquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen yuri vraag![]()
Dat is een scotty vraag
bummerquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow,omop jouw vraag terug te komen, nee ik ga zelf niet naar Oxegen.
Puur toeval ik zat na 3 uur slaap effe terug te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vieze smerige geniepige stiekeme F5-vert!!!!!!
Succes!!!! Bananen eten tegen de zenuwen. Zegt mijn man altijd en die was in NL rij instructeurquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9 uur afrijden
Het is dan ook grandioos mislukt, want het was een Tongvraag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef qonmann het volgende:
wyccie is een vraag aan het verzinnen die aan alle eisen voldoet, zal niet meevallen :-)
Ja. Ik vind het best spannendquote:
Mogguh Tongquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Puur toeval ik zat na 3 uur slaap effe terug te lezen
Kunst, Literatuur & films --> Tongquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dan ook grandioos mislukt, want het was een Tongvraag.
(Haha, een Tongvraag)
Oké, ik ben gek aan het doen.![]()
Succes dan morgenvroeg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best spannendmaar met een beetje geluk moet ik het gewoon halen.
of suikerwater. maar in iedergeval succes 1ste keer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Succes!!!! Bananen eten tegen de zenuwen. Zegt mijn man altijd en die was in NL rij instructeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |