Dat is geen yuri vraagquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, ja ik was vergeten dat ik een vraag moest posten! Oh, wat chaotisch! Maar ik heb wel de OP gefatsoeneerd.
Makkelijke: Hoe heet de 'huisfotograaf' van Depeche Mode, U2 en Joy Division?
ik moet om 6:30 weer werkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoef morgen gelukkig pas om 11:30 op
Vieze smerige geniepige stiekeme F5-vert!!!!!!quote:
awwwwwquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is geen yuri vraag![]()
Dat is een scotty vraag
bummerquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow,omop jouw vraag terug te komen, nee ik ga zelf niet naar Oxegen.
Puur toeval ik zat na 3 uur slaap effe terug te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vieze smerige geniepige stiekeme F5-vert!!!!!!
Succes!!!! Bananen eten tegen de zenuwen. Zegt mijn man altijd en die was in NL rij instructeurquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet morgenochtend om 9 uur afrijden
Het is dan ook grandioos mislukt, want het was een Tongvraag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef qonmann het volgende:
wyccie is een vraag aan het verzinnen die aan alle eisen voldoet, zal niet meevallen :-)
Ja. Ik vind het best spannendquote:
Mogguh Tongquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Puur toeval ik zat na 3 uur slaap effe terug te lezen
Kunst, Literatuur & films --> Tongquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dan ook grandioos mislukt, want het was een Tongvraag.
(Haha, een Tongvraag)
Oké, ik ben gek aan het doen.![]()
Succes dan morgenvroeg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het best spannendmaar met een beetje geluk moet ik het gewoon halen.
of suikerwater. maar in iedergeval succes 1ste keer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Succes!!!! Bananen eten tegen de zenuwen. Zegt mijn man altijd en die was in NL rij instructeur
Rij ze morgen !quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
Bedankt allenIk ga nu ook slapen, jullie horen morgen wel hoe het is gegaan
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef qonmann het volgende:
Jip Goldstein
Dat dus!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Slaap lekker Sctoyy rn veel succes![]()
Jij ook al??quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om na te denken, ik heb zin om gruwelijk te dollen!!!
jezus schreef niet, maar dacht daar ook al aan. Maar er stond ik in de textquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jezus?
Ja!! Ik ga zometeen maar gewoon naar bed, dat lijkt me het bestequote:
ElizabethR +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Dominee Genestet
Ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om na te denken, ik heb zin om gruwelijk te dollen neuken !!!
Of koud douchenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!! Ik ga zometeen maar gewoon naar bed, dat lijkt me het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |