Je valt een beetje in herhalingquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:46 schreef TC03 het volgende:
Transformers
Ratatouille
Die Hard 4
Begrijp me niet verkeerd, het zullen vast geen slechte films zijn, maar ZO hoog? Gewoon dikke achten voor een verfilming van een tekenfilm, een aardige actiefilm (maar meer ook niet) en een animatiefilm (dan moet ie wel héél goed zijn wil het een 8,9 waard zijn).
Ik krijg het idee dat films steeds hogere cijfers krijgen, en dat vind ik een kwalijke zaak.
Klacht: Transformers
Ratatouille
Die Hard 4
Begrijp me niet verkeerd, het zullen vast geen slechte films zijn, maar ZO hoog? Gewoon dikke achten voor een verfilming van een tekenfilm, een aardige actiefilm (maar meer ook niet) en een animatiefilm (dan moet ie wel héél goed zijn wil het een 8,9 waard zijn).
Ik krijg het idee dat films steeds hogere cijfers krijgen, en dat vind ik een kwalijke zaak.
Ik heb het over devaluatie. Oftewel, een verandering ten opzichte van hoe het eerst was. Dat is vervelend, aangezien het daardoor geen goede graadmeter meer is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef donroyco het volgende:
Dubbelpost in één?
Misschien kijken alleen de mensen die de film lauw, ubervet & cool vonden op IMDb.... verder boeit het me niet
Die Hard 4 wel. De rest niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zó goed zijn. Daarnaast is het een trend die ik al langer meen waar te nemen, alleen gebruik ik even wat recente voorbeelden voor het gemak. Ik weet bijna zeker dat Transformers niet beter is dan Hotel Rwanda of Reservoir Dogs.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef zarGon het volgende:
TS, heb jij de betreffende films gezin?
Oh, dan heb ik het voor niks gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Klachten in KLB hebben helemaal geen kracht, hoe vaak je ze ook herhaalt
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef zjroentje het volgende:
Gast, we hebben het hier over Optimus Prime en John McClane. Een beetje respect hoor!
Nee, natuurlijk niet. Maar dit gebeurt wel vaker, alleen haal ik voor het gemak recente films aan, dat spreekt mensen meer aan. Maargoed, een animatiefilm gelijkstellen aan klassiekers als The Godfather vind ik toch wel extreem dubieus, ook al heb ik de film niet gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef thewhiteguy het volgende:
Omdat jij 3 films ziet met hoge nummers waarvan je er 2 niet kent is er een algehele devaluatie aan de gang van imdb? JA HOOR!!
The Godfather kan je niet vergelijken met een animatiefilm. Like duh.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar dit gebeurt wel vaker, alleen haal ik voor het gemak recente films aan, dat spreekt mensen meer aan. Maargoed, een animatiefilm gelijkstellen aan klassiekers als The Godfather vind ik toch wel extreem dubieus, ook al heb ik de film niet gezien.
Ik bedoel qua cijfer dus hè.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
The Godfather kan je niet vergelijken met een animatiefilm. Like duh.
1. Waarom reageer je zo aanvallend?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef thewhiteguy het volgende:
Ja, er kijken miljoenen mensen naar anime-films, dat jij ze nou niet serieus neemt is niet hun probleem?
GMTA.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Transformers
Ratatouille
Die Hard 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |