Onder het genot van "bier en tieten" zijn ze aan het wachten op de ambulance, die Nadia afvoert naar het ziekenhuis voor een tetanusinjectie. Gevolgd door een ME busje dat Natasia komt halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
Hebben Natasia en Nadia elkaar al weer gesproken na die afzichtelijke wonden in Nadia's nek?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
HIj kan mij niet genoeg pammetjes hebben, pas wanneer hij ze niet meer slikt is het enough...![]()
Een piano.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
Ik las vanavond dat huub 2 weken niet meer wou drinken? Wat heeft hij nou voor zich staan dan?
Anders droogt 'ie uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
Ik las vanavond dat huub 2 weken niet meer wou drinken? Wat heeft hij nou voor zich staan dan?
waar ? Bier hier wel geen tettenquote:
begint morgen pas hequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef Lady-night het volgende:
Jaap en Nadia hebben het er nu over dat de achterban van Nasty Talpa chanteert dat ze er in moet blijven!
Wijn en piemels, ook nog!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar ? Bier hier wel geen tetten,
En die van natasia heb ik nu wel genoeg gezien
Valt te doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een nachtje geen sex en meteen gaan haar ogen al achteruit
[afbeelding]
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Wtf heeft Lieke voor een plek op haar voorhoofd, ook een knal gehad?
Port en pikken 'bekt' lekkerderquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijn en piemels, ook nog!
Je bedoelt waarschijnlijk die van Nadia?
Hij heeft net een handje vol opquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Wat is er met Braaain aan de hand? Teveel pammetjes?
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft net een handje vol op
[afbeelding]
quote:
Ehm... ik houd van thee...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
geef mij maar wisky en mooi ronde billen (vrouwelijk) en nee nadia niet !
Ook graag inenting tegen rabiës...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Onder het genot van "bier en tieten" zijn ze aan het wachten op de ambulance, die Nadia afvoert naar het ziekenhuis voor een tetanusinjectie. Gevolgd door een ME busje dat Natasia komt halen.
Gelukkig is iedereen vrij kalm onder de aanstaande, toch vrij ernstige gebeurtenissen.![]()
Leuk. Het is en blijft een leipe rat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft net een handje vol op
[afbeelding]
En een flinke blauwe plek op haar arm .....quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Wtf heeft Lieke voor een plek op haar voorhoofd, ook een knal gehad?
Een alcoholist begint morgen met stoppen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
"Dennis, Dennis.... who the fuck is Dennis"quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:29 schreef akveor het volgende:
En Dennis.... wie is Dennis...?
Thee en tepelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... ik houd van thee...
Thee en trekken? Kan niet, he![]()
Ja en een van de heipalen van de villa heeft hij ook nog meegesleurdquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef pony_pak het volgende:
Hoi, ik kom net thuis. Ik las iets over dat brian door een muur liep? Wie kan mij daar meer over vertellen
Nou hij is door een glazen deur gelopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef pony_pak het volgende:
Hoi, ik kom net thuis. Ik las iets over dat brian door een muur liep? Wie kan mij daar meer over vertellen
Gelukkig wordt Natasia binnenkort opgesloten in Almere.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ook graag inenting tegen rabiës...
Want natas gedraagt zich alsof ze dat onder haar leden heeft.
Ik weet niet meer wat ik van die Caps moet geloven. Ze zijn gewoon fake...en ik maar denken dat Natasia d'r gekrabt had en vanavond zou moeten vertrekken... I'm not amused...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De mijne is toch echt iets subtieler![]()
[afbeelding]
Door de glazen deur van de gameroom.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef pony_pak het volgende:
Palma had dat ding zo mooi schoongepoetst dat Brian hem niet eens meer zagquote:
Dat filmpjequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou hij is door een glazen deur gelopen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=WlXodlKqsxo
Brian molt de glazen deurquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef pony_pak het volgende:
Niks fake. Die laatste is alleen wat erger gemaakt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van die Caps moet geloven. Ze zijn gewoon fake...en ik maar denken dat Natasia d'r gekrabt had en vanavond zou moeten vertrekken... I'm not amused...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
De mijne is toch echt iets subtieler![]()
[afbeelding]
Nee, het is schandalig. En wederom was ze er nog trots op ook. Ze ontkent niet eens dat ze bewust flink heeft uitgehaald.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van die Caps moet geloven. Ze zijn gewoon fake...en ik maar denken dat Natasia d'r gekrabt had en vanavond zou moeten vertrekken... I'm not amused...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja en een van de heipalen van de villa heeft hij ook nog meegesleurd
Brian heeft altijd al gezegd dat het niet aan hem lag .........quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Palma had dat ding zo mooi schoongepoetst dat Brian hem niet eens meer zag
Serieus. Dat is Amandaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laatste nieuws
Natasia heeft Deborah Flens een duwtje gegeven.
(Zal verder geen gevolgen hebben voor haar aanwezigheid als miljonair)
Hey je bent niet alleen, maar goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee![]()
Elly donder op met je cd's.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laatste nieuws
[..]
[afbeelding]
Laatste nieuws
Hoe feestelijk, zo'n maskerquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laatste nieuws
Dan hoop ik dat ze àlle deuren en àlle ramen zo goed poetst...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Palma had dat ding zo mooi schoongepoetst dat Brian hem niet eens meer zag
[..]
[afbeelding]
Laatste nieuws
Nee nee, ik trap er niet nog een keer in...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is schandalig. En wederom was ze er nog trots op ook. Ze ontkent niet eens dat ze bewust flink heeft uitgehaald.
Terwijl het toch zo voor de hand lag: bier en ballen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hey je bent niet alleen, maar goed
Thee en Teelballen ?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja en een van de heipalen van de villa heeft hij ook nog meegesleurd
Serieus: de originele cap is echt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee nee, ik trap er niet nog een keer in...
Geen idee. Amanda zet ik doorgaans meteen uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef pony_pak het volgende:
Amanda kan dus echt totaal niet zingen... maar dat wisten jullie al
Goed zo, alle begin is moeilijk, mij kostte het ook een tijdjequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef Spartel het volgende:
Mn aller aller allereerste screen.
Tis nog niet echt veel mr t duurde zooo lang dat ik er gewoon echt trots op ben(H)
[afbeelding]
Terecht: prachtige cap van Nadia's entree in de villa!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef Spartel het volgende:
Mn aller aller allereerste screen.
Tis nog niet echt veel mr t duurde zooo lang dat ik er gewoon echt trots op ben(H)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |