Onder het genot van "bier en tieten" zijn ze aan het wachten op de ambulance, die Nadia afvoert naar het ziekenhuis voor een tetanusinjectie. Gevolgd door een ME busje dat Natasia komt halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
Hebben Natasia en Nadia elkaar al weer gesproken na die afzichtelijke wonden in Nadia's nek?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
HIj kan mij niet genoeg pammetjes hebben, pas wanneer hij ze niet meer slikt is het enough...![]()
Een piano.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
Ik las vanavond dat huub 2 weken niet meer wou drinken? Wat heeft hij nou voor zich staan dan?
Anders droogt 'ie uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
Ik las vanavond dat huub 2 weken niet meer wou drinken? Wat heeft hij nou voor zich staan dan?
waar ? Bier hier wel geen tettenquote:
begint morgen pas hequote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef cobain94 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef Lady-night het volgende:
Jaap en Nadia hebben het er nu over dat de achterban van Nasty Talpa chanteert dat ze er in moet blijven!
Wijn en piemels, ook nog!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar ? Bier hier wel geen tetten,
En die van natasia heb ik nu wel genoeg gezien
Valt te doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een nachtje geen sex en meteen gaan haar ogen al achteruit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |