NIets meer van gehoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet trouwens iemand hoe het nu met buzzer gaat?![]()
Wat is er gebeurd dan? Ik weet wel dat zijn vrouw een tijd geleden overleden is, maar is er nog meer gebeurd dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet trouwens iemand hoe het nu met buzzer gaat?![]()
Nee maar ik vroeg me gewoon af hoe het met hem gaat. Heb dan ook zojuist een PM gestuurd naar ElisaB, die heeft naar mijn weten altijd goed contact gehad met hem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik weet wel dat zijn vrouw een tijd geleden overleden is, maar is er nog meer gebeurd dan?
Oh, oke. Het zal wel zwaar zijn voor hem nu. Hij heeft ook nog kids dacht ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg me gewoon af hoe het met hem gaat. Heb dan ook zojuist een PM gestuurd naar ElisaB, die heeft naar mijn weten altijd goed contact gehad met hem.
Gezelligquote:
3 KSC'ers vandaag met de trein van EHV richting Venlo. Alle 3 vertraging. Toeval?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef crossover het volgende:
Net een half uur over gedaan tussen eindhoven en helmond met de trein
Bijna stapvoets gereden'verzakkend spoor'
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 KSC'ers vandaag met de trein van EHV richting Venlo. Alle 3 vertraging. Toeval?
Kater gehad en naar de kroeg gegaan. Wat jij?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Gezellig
Wat heb jij vandaag gedaan?
Ik ruim een uurquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had slechts een kwartier vertraging, vond het wel knap van ze.![]()
Fear can hold you prisoner.. hope can set you freequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef crossover het volgende:
Uhm, uitgeslapen, in bad gegaan, de stad in geweest en bijshawshank gekeken. Ze vond 'm heel mooi
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fear can hold you prisoner.. hope can set you free![]()
Ik zie trouwens dat the green mile nog in de kast staat, niet meer langsgeweest dus?
Prima, tot morgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee
Was niet nodig, we gingen toch shawshank kijken. Dan ruilen we morgen wel voor mijn boek
verzakkend spoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef crossover het volgende:
Net een half uur over gedaan tussen eindhoven en helmond met de trein
Bijna stapvoets gereden'verzakkend spoor'
hey sanderquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal een goedenacht, gewenst door de ''NachtWacht''![]()
Alles goed ?
ja, alles primaquote:Op donderdag 5 juli 2007 05:02 schreef Sander170 het volgende:
Hoe is het indah, alles goed?
slaap ze hequote:Op donderdag 5 juli 2007 05:13 schreef Sander170 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Ik ben er morgen rond de klok van 1 uur s'nachts, tot dan.![]()
![]()
![]()
iemand moet het toch doen hequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:17 schreef cablegunmaster het volgende:
ik snap niet hoe sander 170 de nachtwacht kan blijven spelen het is net een klein humor stukje tussen door
nou het hoeft nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |