Serieus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bij de bakjes van de Chinees hier, staat op de deksel dat ze geschikt zijn voor in de magnetron.
Lijkt me ook wel te kunnen nu je het zegt. DIe AH-spaghetti opwarmrommel zit ook gewoon in plastic.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef B_TRAVEN het volgende:
als je ze er heel lang indoet gaan ze wel smelten lijkt me. kdenk dat t dan pas gevaarlijk wordt. iig doe ik t altijd als t alleen een beetje opgewarmd hoeft te worden.
maar dat is veel dikkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Skic. het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel te kunnen nu je het zegt. DIe AH-spaghetti opwarmrommel zit ook gewoon in plastic.
tsja... al die oudjes die decennialang in de zon hebben liggen bakken wisten ook niet dat ze binnenkort huidkanker gingen krijgenquote:
Ik wacht op het bericht dat we allemaal kanker krijgen door alle telefonie-zendmasten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
tsja... al die oudjes die decennialang in de zon hebben liggen bakken wisten ook niet dat ze binnenkort huidkanker gingen krijgen
heh... eerder door t gebruik van mobieltjes dan. die zendmasten zitten op een behoorlijke afstand van 99% van alle mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik wacht op het bericht dat we allemaal kanker krijgen door alle telefonie-zendmasten.
ik denk niet dat een stukje aluminium erin of niet veel invloed zal hebben op iemand's gezondheid. misschien van de magnetron, maar ik denk niet dat de TS 't daar om gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoi. Dat kan. Heel goed zelfs. Geen aluminum erin stoppen he. Doei.
Jij wil helemaal niet weten wat ze daar allemaal doen achter dat luikje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Dat doen ze bij de chinees zelf toch ook?
Ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet weten wat ze daar allemaal doen achter dat luikje.
Een bak bami.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Jarno het volgende:
Wat had je trouwens, Skic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |