Verstandig, want Lieke is waarschijnlijk sterker dan Huubquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis durft ook niet tegen Lieke.
Vind ik ook een zwakte bod.... Huub kan beter LIeke Dennis laten afmaken. Dit is gewoon te gevaarlijk want je kan er op wachten dat Huub te ver gaat. Lieke kan zich zoveel beter beheersen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef avonne het volgende:
Ik vind Huub niet sterk hoor
Nu weer spugen
Omdat Huub anders in zijn eten spuugt? Wat een gentleman is het toch en dan BAN trash noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Hij gaat weer staand eten, ver van Huub af.
Waarom eet hij altijd apart?
Dat is idd het beroerde aan dit alles. Hij geeft Dennis een reden om in de villa te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
waarom geeft Huub denniks in godsnaam een podium
cker van dennix word ik niet goed van,quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
nou mensen...wees maar trots op jullie idool Huub...
Wees jij dan maar trots op balletje Dennisquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
nou mensen...wees maar trots op jullie idool Huub...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat huub um zo op z'n bek slaat achter
Ja precies, geeft hij geen reaktie, dan heeft Dennis daar niets te zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd het beroerde aan dit alles. Hij geeft Dennis een reden om in de villa te zijn.
Jij vindt Hub toch altijd walgelijk? Dus beetje overbodige opmerkingquote:
Dennis probeert het tenminste nog met woorden...hij hoeft niet zoals Huub in al het eten te spugen of er doorheen te schreeuwen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
cker van dennix word ik niet goed van,
Dat kunnen ze dus niet. Wat Natasja deed is vele malen erger, dus als Huub een boete krijgt dan heeft de redaktie een probleem, want dan moet Natasja er ook 1 krijgen, en dan is die automatisch exit. Dus de redaktie heeft een enorm probleem voor zichzelf gecreeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef schatje het volgende:
Geef Huub maar weer een boete.
ik niet, ik hoop dat hij denniks vanaf nu volledig zal negeren en dat hij lieke denniks laat aanpakken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat huub um zo op z'n bek slaat achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |