Later, misschien, ooit, over nadenken is het enige wat ik hoor, en wat ik al 2 weken hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
het kan erger!! hij kan nu ook wel gelijk toezeggen maar dan laat ie huub de boel delegeren zoals ie zelf zegt en dat wil ie niet
das waar, maar als ie het waar maakt zoals met poker maakt dat niet uit, hij zou het alleen veel vaker moeten doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Later, misschien, ooit, over nadenken is het enige wat ik hoor, en wat ik al 2 weken hoor.
is dat zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat dat sarcastisch was.
Die anderen bemoeien zich ook altijd met Lieke en dan met zijn allen tegelijk . ook die grote neukslet van een amandelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef CoT het volgende:
Waarom bemoeit die Lieke zich er weer mee
Ga naar huis, neukslet
De Josti band is gevestigd in Zwammerdam, en dat dorp grenst weer aan het dorp waar Pinky Winky Gebaxje woont, dus....quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
*gooit triangeltje naar Dennis z'n hoofd* Kom op, jongen! Laat zien hoe muzikaal je bent!!![]()
Ik ook. is veel te oninteressantquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
Ik haat hem niet. Ik vind hem een lullo'tje.
[afbeelding]
maar je blijft het volgen. Ik ken hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef akveor het volgende:
Ik haat de Gouden Kooi steeds meer. Ik wil normale gesprekken tussen normale volwassen mensen. Die daarnaast een spel durven spelen. Zielige kleuters zijn het stuk voor stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |