Het fastfood viel niet zo lekker dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:53 schreef Z het volgende:
Wederom een slechte nacht, dus niet zo'n heel goeden.
Onrustig kind ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het fastfood viel niet zo lekker dus?
Ik houd van mooie plaatjes net zoals ik van een goed boek houd. En bij eigen foto's speelt sentiment natuurlijk ook een belangrijke rol.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef broer het volgende:
Ik heb dat hele foto-gedoe nooit zo gesnapt. Aan Praag heb ik tien bewogen telefoonfoto's en één veel te donker filmpje van een leuk amateurbandje overgehouden. Ik kijk liever rechtstreeks dan door een lens, denk ik.
Verdomme, Gellius.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:57 schreef Gellius het volgende:
Kijk niet naar mij, ik zit niet zo in de contemporaine geschiedenis.
Wij doen hetzelfde! Wat soep en mie en je hebt een prima maal. Soms bestel ik kip met bosui en cashewnoten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:57 schreef Z het volgende:
[..]
Onrustig kind ...
Fastfood viel prima. Ik bestel meestal Thais, lekker en nog wel een beetje gezond.
Wojciech Kilar - Father Kolbe's Preachingquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het, Z? Want ik was eigenlijk alleen benieuwd naar artiest en nummer.
quote:and then finally the amazing "Father Kolbe's Preaching" which follows the confident yet subdued yet optimistic piano and violins with slow steady pounding piano chords whichset the most powerful musical tone, as Truman similarly pounds against the azure boundary of his world, while soaring violins express the human spirit's passion to overcome the boundaries against which it pounds. All this provides for the sense of sublime existential anguish that leaves me with a lump in my throat almost every time. Such incredible music from Mr. Kilar here.
Wat je graag leest, om het even wat voor slowchat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef Z het volgende:
"Om het even wat?" Lienekien?
Het diertje deed me onmiddellijk denken aan een klein, vriendelijk boekje met de titel "Overpeinzingen van een bramenzoeker". Bescheiden mijmeringen van Richard Roland Holst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef Z het volgende:
Vinden jullie niks van de Braamsluiper?
Voor morgen heb ik een vogel met een mooie naam in petto.
Familie van de beroemde Holsten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het diertje deed me onmiddellijk denken aan een klein, vriendelijk boekje met de titel "Overpeinzingen van een bramenzoeker". Bescheiden mijmeringen van Richard Roalnd Holst.
Het klinkt een beetje brak, dat midi, maar ik meen toch mijn homeboy Henryk Górecki te herkennen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Bupatih het volgende:Dit mogen ze bij mij op m'n begrafenis draaien.
Welke Claudia, de baan die je zocht of de baan die je eigenlijk al min of meer had?quote:-zip-
De baan waar ik gister op gesolliciteerd heb. Het bleek dat het gebrek aan methodologische kennis helemaal geen bezwaar is en dat ze me heel graag naar de volgende ronde zien gaan. Dus ik ga toch door naar de tweede ronde.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welke Claudia, de baan die je zocht of de baan die je eigenlijk al min of meer had?
Ik zou doorgaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De baan waar ik gister op gesolliciteerd heb. Het bleek dat het gebrek aan methodologische kennis helemaal geen bezwaar is en dat ze me heel graag naar de volgende ronde zien gaan. Dus ik ga toch door naar de tweede ronde.
Midi?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje brak, dat midi, maar ik meen toch mijn homeboy Henryk Górecki te herkennen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:30 schreef Bupatih het volgende:
Wojciech Kilar - Father Kolbe's Preaching
Uit The Truman Show dus.
Welke vakantie? Dé vakantie-vakantie? Of gewoon de vakantie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat ga jij doen in je vakantie, Bupa?
En de tussentijd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke vakantie? Dé vakantie-vakantie? Of gewoon de vakantie?
Ik ga morgen naar Spanje.
Voor een week.
En twee weken later ga ik weer naar Spanje.
Voor een week.
Met een vlaggetje zwaaien en roepen: "Hoera, het is vakantie!"quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Bupatih het volgende:
Vakantie vieren.
Ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets. Weet ik veel.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef Z het volgende:
Ik ga hier heen:
http://www.elizawashere.n(...)x?accommodationId=61
Schandalig lux, maar dat hebben we wel verdiend.
Voor het eerst dat ik twee weken op 1 plek zit trouwens, benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Omdat ze rijmen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond de verhalen van Nijntje leuker.
Nee, dat vond ik dus ook al. Niet dat ik veel verwacht hàd hoor. Maar niettemin. Jammer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:12 schreef Z het volgende:
Hmznee.
Ja, en stomme dingen als 'doe mij een onsje neurose'.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoi. Ik zeg alleen nog maar hoi. En dat soort dingen.
Noem het maar stom.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en stomme dingen als 'doe mij een onsje neurose'.
Wil je dat echt weten, broer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef broer het volgende:
Met wat voor verwachtingen lees je dit topic dan, Lienekien?
Daar ben ik wel benieuwd naar, ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Wil je dat echt weten, broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |