Het fastfood viel niet zo lekker dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:53 schreef Z het volgende:
Wederom een slechte nacht, dus niet zo'n heel goeden.
Onrustig kind ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het fastfood viel niet zo lekker dus?
Ik houd van mooie plaatjes net zoals ik van een goed boek houd. En bij eigen foto's speelt sentiment natuurlijk ook een belangrijke rol.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef broer het volgende:
Ik heb dat hele foto-gedoe nooit zo gesnapt. Aan Praag heb ik tien bewogen telefoonfoto's en één veel te donker filmpje van een leuk amateurbandje overgehouden. Ik kijk liever rechtstreeks dan door een lens, denk ik.
Verdomme, Gellius.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:57 schreef Gellius het volgende:
Kijk niet naar mij, ik zit niet zo in de contemporaine geschiedenis.
Wij doen hetzelfde! Wat soep en mie en je hebt een prima maal. Soms bestel ik kip met bosui en cashewnoten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:57 schreef Z het volgende:
[..]
Onrustig kind ...
Fastfood viel prima. Ik bestel meestal Thais, lekker en nog wel een beetje gezond.
Wojciech Kilar - Father Kolbe's Preachingquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het, Z? Want ik was eigenlijk alleen benieuwd naar artiest en nummer.
quote:and then finally the amazing "Father Kolbe's Preaching" which follows the confident yet subdued yet optimistic piano and violins with slow steady pounding piano chords whichset the most powerful musical tone, as Truman similarly pounds against the azure boundary of his world, while soaring violins express the human spirit's passion to overcome the boundaries against which it pounds. All this provides for the sense of sublime existential anguish that leaves me with a lump in my throat almost every time. Such incredible music from Mr. Kilar here.
Wat je graag leest, om het even wat voor slowchat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:32 schreef Z het volgende:
"Om het even wat?" Lienekien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |