abonnement Unibet Coolblue
pi_51141751
Eerdere delen:
Toekomstige topper: Michaela Krajicek!!!
Neerlands tennishoop deel II : Micha op naar de top...
Neerlands tennistalent deel III: Misa de top 100 binnen!
Neerlands tennisdame deel IV: Misa alive & hitting again!
Misa, Neerlands tennisdame deel V: Op naar de 2e finale *O*
Misa Krajicek, Winnares Moorilla International!!! Deel VI
Misa Krajicek - deel VII: Mauresmo, eat your heart out
Misa Krajicek #8: in Parijs
Misa Krajicek #9 - Winnares Rosmalen!
Misa Krajicek #10: Stunten in New York?
Misa Krajicek #11: echt Hollands
Misa Krajicek #12: op naar Grand Slams
Misa Krajicek #13: Kort haar, kort bij de top!


De eerste WTA zege, in Tashkent ten koste van Akgul Amanmuradova


En de winst in Hobart.


Ook gretig op Rosmalen


Lid van de laatste 8 op Wimbledon

Michaëlla Krajicek scheldt in het Tsjechisch, dat doet ze nogal hard. Een bal moet nu eenmaal goed geslagen. Gelukkig gaat het toch vaak goed. Na een goed debuut in Flinders park, volgde in 2005 een eerste succes in de Dolomieten. Collegatalent Lucie Safarova stond vervolgens in Estoril een eerste WTA zege in de weg. De kwalificatie op Roland Garros werd goed doorgekomen, maar Patty Schnyder bleek toch nog net een maatje te groot. Na een debacle een jaar eerder op Rosmalen (flauw gevallen) er meteen weer staan, dat deed Misa! Ze sloeg zich naar de kwartfinale, maar toen wilde haar rechterknie niet meer. Wimbledon en de US Open bleven zo onontgonnen. Maar Misa kwam ijzersterk terug uit de revalidatie. In Luxemburg draaide ze nog warm, maar in Tashkent werd haar eerste WTA scalp gescoord. Het toetje werd een halve finale plaats in Hasselt, waar routinier Francesca Schiavone alle zeilen bij moest zetten tegen de acht jaar jongere tegenstandster. Dat eerste echte WTA seizoen bracht haar tot de 58e plaats op de wereldranglijst. Op 1 januari 2005 stond zij 244e, dat maakt 186 plaatsen winst.

Na een geslaagd 2005, speelde ze in 2006 eerst met Peter Wessels verrassend de finale van de Hopman Cup. Vervolgens ging ze het toernooi van Hobart winnen. Op Flinders Park was het erg warm, ze sneuvelde tegen de latere winnares Amelie Mauresmo. Opvallend was de zege op het gras van Rosmalen. Misa bleef heel en wist Dinara Safina te verschalken. Het seizoen bracht haar tot een verdienstelijke 43e plaats op de wereldranglijst.

In het nieuwe jaar kende Misa de eerste grote dip, pas in Antwerpen werd weer gewonnen. De tegenstanders kennen haar nu. Niet dat dat uitmaakt, Serena Williams verzekerde dat Misa's tijd nog komt. In het Amerikaanse voorjaar wist ze eindelijk weer een top tien speelster te verschalken, Nicole Vaidisova ging eraf. Dat bracht Misa weer tot de top 40 ter wereld. Daarna was het even wachten op een volgende grote scalp, op Rosmalen kon ze haar titel niet met succes verdedigen. Voor de eerste keer geplaatst op Wimbledon werd de winnares van deze Rosmalen-editie echter haar volgende 'top 10 prooi', ze versloeg in de derde ronde Anna Tsjakvetadze, de nummer 7 van de wereld! Pas in de kwartfinales vond Misa haar meerdere in Bartoli. De top 30 lonkt nu.

Website WTA
WTA profile
Krajicek Foundation (officiële website Michaëlla Krajicek)
Alles over Michaëlla Krajicek (onofficiële website over Misa)

En o ja, dit topic is niet voor wedstrijd-spammen, daarvoor zijn bij grote toernooien aparte topics
pi_51143515
tvptje...

Goed toernooi van Misa, jammer dat die regenonderbreking op het verkeerde moment kwam, want ze stond ze in het begin aardig te raken....
Maar nu is het kijken of ze dit kan doorzetten in de US Open Series
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51143562
Jammer dat ze verloren heeft, maar ze is natuurlijk pas 18

Wat heeft haar prestatie op Wimbledon voor effect op haar ranking? Stijgt ze nu veel?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_51144017
Ze stijgt eigenlijk geen reet. Ze komt weer ongeveer op 32 te staan, wat ze bij aanvang van het toernooi ook stond. Omdat ze in Rosmalen verloor verloor ze daar heel veel punten, die ze nu ongeveer terug heeft verdiend.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:32:30 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51144078
Nu op Netwerk een docu over de Krajicekjes.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51146801
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ze stijgt eigenlijk geen reet. Ze komt weer ongeveer op 32 te staan, wat ze bij aanvang van het toernooi ook stond. Omdat ze in Rosmalen verloor verloor ze daar heel veel punten, die ze nu ongeveer terug heeft verdiend.
Maar in feite een stijging van 45 naar 32.
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:19:27 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51151052
Shit man, ga je met 6-3 weg, lees je hier dat ze alsnog verloren heeft. Vrij kut!
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:28:47 #8
40566 Ericr
Livewrong
pi_51151364
Mentale weerbaarheid moet omhoog, tijd voor een mental coach.
pi_51151544
Die vond ik goed voor deze partij, sowieso moet een nieuwe trainer gangs met haar.
That's all folks!
pi_51151556
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:28 schreef Ericr het volgende:
Mentale weerbaarheid moet omhoog, tijd voor een mental coach.
Ik denk dat je dat van een achttienjarige niet mag verlangen. Voor mentale weerbaarheid heb je ervaring nodig, ze is nog weinig gewoon met "de tweede week van Grand Slams met regen plus drie te spelen onderdelen". Ze zegt zelf dat ze van nature emotioneel is en dat nodig heeft om op te peppen. Dat is misschien wél iets om aan te pakken. Allereerst komt er nu echter een coach voor het loopwerk.
pi_51151615
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:19 schreef Norrage het volgende:
tvptje...

Goed toernooi van Misa, jammer dat die regenonderbreking op het verkeerde moment kwam, want ze stond ze in het begin aardig te raken....
Maar nu is het kijken of ze dit kan doorzetten in de US Open Series
Vind ik wel makkelijk opgemerkt, ook van de pers, Krajicek had veel moeite met de wind en was ook in de eerste set niet goed in staat de als "zo zwak betitelde service" van Bartoli aan te pakken. Dat ze vervolgens ook emotioneel onderuit gaat is gewoon de last van een compleet toernooi en de gedachte van het succes. Dat kan je als achttienjarige niet aan en dan is Bartoli de beroerdste niet om door te drukken.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ze stijgt eigenlijk geen reet. Ze komt weer ongeveer op 32 te staan, wat ze bij aanvang van het toernooi ook stond. Omdat ze in Rosmalen verloor verloor ze daar heel veel punten, die ze nu ongeveer terug heeft verdiend.
Ze pakt tweemaal zoveel punten, maar het gat naar de top 30 is nu eenmaal groot. Overigens gaat het naarmate je hoger komt steeds moeilijker, doorstijgen.
pi_51157826
Ik kan me best voorstellen dat ze gefrustreerd raakte dat ze niet won van iemand met zo spastische service. Maar dat gegil was wel erg overdreven...
Maak nie regtig saak nie
pi_51159938
Pluspunten: conditie en snelheid zijn sterk verbeterd.

Puntjes om aan te werken: nog fitter worden en mentaal moet ze positiever zijn. Ik vind haar tactisch ook niet zo goed, te vaak een domme keuze.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:58:24 #14
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51160208
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat van een achttienjarige niet mag verlangen. Voor mentale weerbaarheid heb je ervaring nodig, ze is nog weinig gewoon met "de tweede week van Grand Slams met regen plus drie te spelen onderdelen". Ze zegt zelf dat ze van nature emotioneel is en dat nodig heeft om op te peppen. Dat is misschien wél iets om aan te pakken. Allereerst komt er nu echter een coach voor het loopwerk.
Je mag het van een 18-jarige Michaela nog niet verwachten, genoeg 18-jarigen die het wel aan kunnen. Ze heeft blijkbaar wat meer tijd nodig.
Yeasayer - Wait for the Summer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2007 @ 11:18:05 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51160814
MIsa
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51161174
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef Burghardt het volgende:

[..]

Je mag het van een 18-jarige Michaela nog niet verwachten, genoeg 18-jarigen die het wel aan kunnen. Ze heeft blijkbaar wat meer tijd nodig.
Oh dan heb je zeker legio voorbeelden ...
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:00:24 #17
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51162128
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef okee6 het volgende:

[..]

Oh dan heb je zeker legio voorbeelden ...
Die zijn er.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51162167
Maar ook die kunnen dan op vreemde wijze ineens een wedstrijd hard verliezen..Kijk maar naar Ivanovic in de RG finale, of legio andere tieners die toch ineens onder de druk en de nieuwe ervaring bezwijken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:02:29 #19
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51162194
Is natuurlijk op een jongere leeftijd wat moeilijker, ja.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51177759
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind haar tactisch ook niet zo goed, te vaak een domme keuze.
Ik vind haar tactisch juist wel goed, zeker in haar wedstrijden tegen O'Brien en Chakvetadze

Krajicek is in het afgelopen jaar zo veel sneller geworden (was vooral goed te zien op RG '06 en '07) en haar service lijkt ook steeds beter te worden (ze leidt nog steeds het aces-klassement). Ze is natuurlijk pas 18 en dan kun je denk ik niet verwachten dat mentaal alles helemaal perfect gaat, zeker niet als je voor het eerst de kwartfinales van een Grand Slam haalt.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zondag 8 juli 2007 @ 10:14:15 #21
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_51254544
Misa speelde een goed toernooi, en als ze dit weet door te zetten lost ze eindelijk de belofte af..
pi_51254558
US Open weer kwartfinale
  zondag 8 juli 2007 @ 10:17:36 #23
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51254569
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind haar tactisch ook niet zo goed, te vaak een domme keuze.
Terwijl Jacco Eltingh juist meldde dat ze in een wedstrijd altijd perfect aanvoelde hoe ze reageren moest op het spel van haar tegenstandster.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Norrage het volgende:
Ze stijgt eigenlijk geen reet. Ze komt weer ongeveer op 32 te staan, wat ze bij aanvang van het toernooi ook stond. Omdat ze in Rosmalen verloor verloor ze daar heel veel punten, die ze nu ongeveer terug heeft verdiend.
Dat is niet waar. Het verschil in punten met de top 30 is vele malen kleiner geworden. Ze zal nu normaal gesproken top 30 kunnen eindigen dit jaar
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51254983
tvp enzo

trouwens je moet niet alleen naar de ranking maar ook naar de champions race kijken, daar zal zo ook ong op 30 uitkomen trouwens
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_51255457
Ik ben nu wel definitief overtuigd van de kunsten van Misa... al was ik dat altijd al, ik opende niet voor niks topic 1 destijds
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51261383
quote:
Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu wel definitief overtuigd van de kunsten van Misa... al was ik dat altijd al, ik opende niet voor niks topic 1 destijds
Je moet hier niet mee doordenken .

Volgende toernooien:
Palermo------------16 juli---------Tier IV-------Gravel
San Diego---------30 juli---------Tier I---------Hardcourt
Los Angelos-------6 aug---------Tier II--------Hardcourt
Toronto-------------13 aug--------Tier I--------Hardcourt
US Open-----------27 aug--------GS-----------Hardcourt
  zondag 8 juli 2007 @ 16:00:33 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51261619
quote:
Op zondag 8 juli 2007 10:17 schreef BVO het volgende:

[..]

Terwijl Jacco Eltingh juist meldde dat ze in een wedstrijd altijd perfect aanvoelde hoe ze reageren moest op het spel van haar tegenstandster.
Ze moet nog wel een paar dingen verbeteren. Voornamelijk haar veelzijdigheid. Ze kan bijvoorbeeld goed serveren, maar op links serveert ze bijna altijd naar buiten omdat ze dat het lekkerste vindt. Op zich niets mis mee maar het wordt wel voorspelbaar. Het viel wel heel erg op vond ik. Ze moet dus leren om ook de andere hoek te gebruiken.

Daarnaast is het gewoon nog ervaring op doen in wedstrijden zoals tegen Bartoli. Als je de volgende keer in de kwart finale van een grand slam staat pak je het anders aan en win je wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_51286525
Nummer 32 van de wereld, toch weer een kleine verbetering van haar beste notering ooit en er ligt nog meer in het verschiet.

Ander nieuwtje:
quote:
De Tsjech Tomas Chalupa treedt vanaf eind deze maand op als coach van Michaëlla Krajicek. Hij begeleidt haar tijdens de toernooiencyclus op Amerikaans hardcourt.

Chalupa is een 25-jarige universitair geschoolde conditietrainer, die zelf op nationaal niveau heeft getennist in Tsjechië. Dit is de favoriet van Petr Krajicek, maar zijn dochter heeft iemand anders in gedachten, waar ze later dit jaar een aantal maanden mee wil werken. ,,Aan het eind van het jaar neem ik de beslissing wie mijn vaste coach wordt,’’ zei Michaëlla Krajicek gisteren in Scheveningen, waar ze een demonstratie gaf tijdens de jubileumdag van de vijftiende challenger op de Mets-banen.
  maandag 9 juli 2007 @ 12:49:15 #29
40566 Ericr
Livewrong
pi_51287664
Gistermiddag aanwezig geweest bij de demonstratie op de Metsbanen. Erg vermakelijk, zeker het mixed dubbel met Sluyter, Wessels, Alvarez en Calatrava. Nog een hele rits foto's geschoten, straks zal ik er een paar online zetten.
pi_51301086
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef okee6 het volgende:
Nummer 32 van de wereld, toch weer een kleine verbetering van haar beste notering ooit en er ligt nog meer in het verschiet.

Ander nieuwtje:
[..]
Ik vind het wel raar dat ze nu met iemand gaat werken terwijl ze eigenlijk meer vertrouwen in die ander heeft... beetje vaag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51301992
Toch leuk om Michaella terug te zien in The Wimbledon 2007 Fact Sheet
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_51302080
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het wel raar dat ze nu met iemand gaat werken terwijl ze eigenlijk meer vertrouwen in die ander heeft... beetje vaag
Zelf vindt ze er het volgende over:
quote:
"Mijn vader kent hem goed en hij is zeer over hem te spreken. Ik ga de komende weken met hem werken. Daarna komt er nog een andere coach, omdat ik zelf graag met een echte tenniscoach wil werken. Maar ik ga nog niet zeggen wie dat is. Dat houd ik nog even voor me. Pas als ik met beide coaches heb gewerkt, beslis ik met wie ik doorga."
En over haar progressie:
quote:
hoe keek je naar leeftijdgenoten als Nicole Vaidisova, Ana Ivanovic en Anna Chakvetadze die meteen doorstegen naar de top tien? Heeft dat te maken met het geluk van een goede loting?

"Je moet een keer van die toppers win nen om er doorheen te komen. Dat lukte hen de afgelopen tijd, zoals het mij hier is gelukt. Vergeet niet dat Ivanovic en Chakvetadze twee jaar ouder zijn dan ik. Zij hebben ook tijd nodig gehad om die stap te maken. Wat Vaidisova heeft gepresteerd is het ultieme, zij is de enige die zo jong is als ik en al zo hoog staat. Op haar let ik extra. Bij de junioren was ik altijd beter. Maar zij heeft op mij voor dat ze zo groot en sterk is. Is hetzelfde met Maria Sharapova, zij is fysiek ook zo goed. Als je dat van nature hebt, is het eenvoudiger om die stap naar de top snel te maken."
  maandag 9 juli 2007 @ 21:37:58 #33
40566 Ericr
Livewrong
pi_51305176

Begin van de match


Klaar voor een ace


Nog een harde service


Misa had er veel plezier in gistermiddag


Onderonsje tussen Misa, Wessels en Calatrava


Sluyter maakt er een voetvolley spel van


Wessels met Calatrava als backup


Het triple mixed double is ten einde
pi_51305412
leuke pics
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 9 juli 2007 @ 21:53:05 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51305661
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:06 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zelf vindt ze er het volgende over:
[..]

En over haar progressie:
[..]
Stomme vraag trouwens. "hoe kijk je naar je leeftijdgenoten" om vervolgens 3 spelers op te noemen waarvan er 2 al 2 jaar ouder zijn
Niveautje Studio Sport...

Ze doet het gewoon heel goed en ze gaat die sprong echt nog wel maken. Gewoon geduld hebben. ze heeft nog tijd zat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 juli 2007 @ 00:56:05 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51508893
Ze is op het graveltoernooi van Palermo (Tier IV) als 1e geplaatst. Speelt in ronde 1 tegen de Tsjechische Birnerova (109).
Lastigste route tot een mogelijke winst:
Birnerova - Razzano - Kanepi/Domiguez Lino - Radwanska - Muller/Vinci/Rezai

In het dubbeltoernooi speelt ze met, jawel, Birnerova. Zijn als 3e geplaatst.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 16 juli 2007 @ 09:40:54 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 16 juli 2007 @ 20:21:23 #38
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51533347
Niets is minder waar .
quote:
BIRNEROVA Eva (CZE) 6/2 6/4
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51534404
dat is niet best
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_51534715
Misa, wat doe je nou.
pi_51539203
jezus, ik dacht dat ze dit soort flaters nu wel een keer gehad had
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51541517
Alsof zo'n coach alles kan, hij begint net.
pi_51541581
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:27 schreef okee6 het volgende:
Alsof zo'n coach alles kan, hij begint net.
de coach niet maar Misa zelf zou op eigen kwaliteit dit soort potjes niet meer mogen verliezen, laat staan zo afgetekend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51541780
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

de coach niet maar Misa zelf zou op eigen kwaliteit dit soort potjes niet meer mogen verliezen, laat staan zo afgetekend
Ja hallo het is gravel. Het is dat ze eerst met de coach van pa moest werken, anders had ze Martin kunnen vragen. Het blijft toch haar zwakste ondergrond, en dan zo'n Tsjechische.
pi_51563713
In de 1e ronde heeft ze verloren met 6-2 en 6-4. Lekker KUT dus weer
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51602079
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ja hallo het is gravel. Het is dat ze eerst met de coach van pa moest werken, anders had ze Martin kunnen vragen. Het blijft toch haar zwakste ondergrond, en dan zo'n Tsjechische.
dat zijn echt kut excuses hoor... sorry maar ze is nota bene eerste geplaast, dan verlies je niet van de nummer honderd nog wat...
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_51603363
Stel: je speelt tegen een landgenote en die staat zichzelf ieder punt helemaal verrot te schelden, tot op het schunnige af. Ga jij dan slechter spelen
pi_51688253
Ik lees net in een Story bij m'n oma dat ze uit de kast is gekomen tegen haar familie en dat dat voor haar een emotionele bevrijding was, vandaar de goede prestaties op Wimbledon. Zal wel een broodje aap zijn .
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:31:04 #49
30919 mitt
Michael Corleone
pi_51688414
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:21 schreef Cerubo het volgende:
Ik lees net in een Story bij m'n oma dat ze uit de kast is gekomen tegen haar familie en dat dat voor haar een emotionele bevrijding was, vandaar de goede prestaties op Wimbledon. Zal wel een broodje aap zijn .
wehehe tuurlijk
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_52010775
Misa is in de 2e ronde van San Diego uitgeschakeld door Martina Hingis... 7-5 6-2 verloren helaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:04:51 #51
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52152482
nu bezig in 1e ronde in LA. begint goed met gelijk een break
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:45:53 #52
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52153662
1e set gewonnen, 2e ook al break voor
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52153915
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef evert het volgende:
1e set gewonnen, 2e ook al break voor
Tegen wie?
Maak nie regtig saak nie
pi_52154189
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:53 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Tegen wie?
Bremond. Moet ze ook gewoon winnen natuurlijk.
sig verwijderd door FA
pi_52154300
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:03 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Bremond. Moet ze ook gewoon winnen natuurlijk.
Nog nooit van gehoord... winnen uiteraard dan!
Maak nie regtig saak nie
pi_52154471
GSM Krajicek 6-3 6-1, easy.
sig verwijderd door FA
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:12:50 #57
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52154502
eitje
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52154811
Bremond was op Roland Garros toch nog geplaatst en speelde toen toch tegen kleine Kraai in de 1e ronde

Goeie overwinning in ieder geval...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52180614
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Bremond was op Roland Garros toch nog geplaatst en speelde toen toch tegen kleine Kraai in de 1e ronde

Goeie overwinning in ieder geval...


Valt op dat ze vaak dezelfde tegenstandsters loot/treft, zal ze niet zo leuk vinden.
Eerst constant Safina, nu al voor de 4e keer Brémond en vanavond wéér tegen Fedak, derde keer in korte tijd.
pi_52181868
Ja weer tegen Fedak

Zal weer een close call worden denk ik...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52183868
Fedak moet ze natuurlijk gewoon pakken. Misa is weer gewend op de ondergrond, en gewoon verder beter dan Fedak. Eigenlijk jammer dat ze niet tegen Bondarenko moet, dat is het niveau sparringpartner dat ze nu kan gebruiken lijkt me.
pi_52185495
Krajicek is net begonnen tegen Fedak, een break voor: *2-1.
sig verwijderd door FA
  woensdag 8 augustus 2007 @ 00:55:08 #63
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52185953
nu 5-3 voor in 1e set
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:01:46 #64
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52186074
1e set binnen
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52186075
Eerste set Micha met 6-4.
sig verwijderd door FA
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:03:52 #66
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52186108
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:01 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste set Micha met 6-4.
handig he, die live scores....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:27:19 #67
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52186424
en weer eenbreak in set 2
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:34:27 #68
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52186511
bingo. binnen! 3e ronde nu
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52186513
GSM Krajicek, simpele overwinning met 6-4 6-3.
sig verwijderd door FA
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:36:18 #70
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52186533
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:34 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Krajicek, simpele overwinning met 6-4 6-3.
wat een uitvinding, live scores!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52186540
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 01:36 schreef evert het volgende:

[..]

wat een uitvinding, live scores!
Wat is nou je probleem eigenlijk?
sig verwijderd door FA
pi_52186782
Volgende ronde wordt anders in elk geval.
quote:
Tweede ronde gewonnen 01:46
Misa heeft in de tweede ronde van Los Angeles met 6-4 6-3 gewonnen van Yuliana Fedak. In de derde ronde speelt ze donderdag tegen Maria Sharapova (2) of Eleni Daniilidou (43).
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:31:29 #73
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52188819
Netjes. Nu dus misschien Sharapova, kijken of ze daar al wat tegenin kan brengen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52188941
sharopova in vorm is natuurlijk bijna niet te doen atm, maar volgens mij heeft die ook nog wel eens een off day
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_52223168
Ze speelt vandaag op het centre court, derde partij van de dag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 17:31:53 #77
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52233754
hoe laat?
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52233781
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef masmax het volgende:
hoe laat?
Na die andere twee. Maar zal ergens tussen 23.00 en 0.00 aanvangen denk ik.
sig verwijderd door FA
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:59:34 #79
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52235726
mmmh ik moet om 6 uur op, es effe rekenen, dat wordt of niet slapen of niet kijken
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52243228
Ze zijn net begonnen.
sig verwijderd door FA
pi_52243395
Drie breakpunten Misa in de derde game

en de break op love
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52243409
Break Kraai *2-1.
sig verwijderd door FA
pi_52243445
Lekker begin hoor...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:22:42 #84
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52243446
Die Russin is nog niet warm?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52243551
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:22 schreef Damzkieee het volgende:
Die Russin is nog niet warm?
Mwah, meteen de rebreak op love: 2-2.
sig verwijderd door FA
pi_52243555
Sharapova breakt op love terug
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:26:02 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52243558
Wel dus.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2007 @ 23:26:03 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52243560
2-2
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52243631
8 punten op rij voor Sharapova

3-2 nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2007 @ 23:32:32 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52243754
2 dubble fouten op rij nu voor misa

wel 3-3
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52243904
Sharapova staat echt verschrikkelijk te serveren: 35%

Daar moet Misa iets mee kunnen

breakpoint
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52243992
Break Kraai *4-3.
sig verwijderd door FA
pi_52243993
Misa breakt uiteindelijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:44:50 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52244072
Zo zo.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52244115
Maria is volgens mij 10 keer beter, ze breekt weer meteen simpel terug.
sig verwijderd door FA
pi_52244129
En de break is terug dankzij 2 DF van Misa.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:47:44 #97
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52244145
is het ergens te zien?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52244367
Break 6-5!!
pi_52244494
Tiebreak, jammer.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:01:58 #100
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52244500
re break 6 6
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52244505
En weer terug gebroken, helaas. Tiebreak dus.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:02:17 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52244512
Geen superservicegames vandaag zie ik al
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:06:11 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52244614
misa 3-2 achter tiebreak nu mag micha 2x beginnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52244705
Setpoint Sharapova, wordt lastig op 6-4 nu
pi_52244716
7-4 voor Sharapova in de tie-break, dat gaat Micha nooit meer redden.
sig verwijderd door FA
pi_52244720
Set verloren dus
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:10:16 #107
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52244732
jammer dat ze de break niet vast kon houden en de tie break verliest
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52244876
Meteen de break in de tweede set, dit is over.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:19:58 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52244979
break terug 1-1
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:22:25 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245045
En 2-1 voor Misa
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245126
Ik was iets te voorbarig, nog een break Micha: *3-1.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:26:12 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52245128
en de 1-3
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:29:34 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245217
Wat is het serveren toch dramatisch bij beiden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:30:22 #114
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52245233
het is een break festijn
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52245363
Kraai weer een break voor *4-2.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:36:01 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245372
En het blijft maar doorgaan he 2 dubbelfouten achter elkaar Sharapova en 2-4 voor Misa
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245435
Rebreak *3-4.

Toch blijf ik het vreemd vinden, beide dames kunnen normaal gesproken toch bij de beste serveren.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:39:05 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245437
Wat is dit voor 'n slapstick 19 servicegames in totaal en daarvan 12 breaks
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245462
Dit slaat echt nergens meer op
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:42:06 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245509
En Maria gooit er nog maar eens een dubbele fout tegenaan Je zou bijna denken dat er iets met het veld en het net aan de hand is
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245575
*5-3 Kraai. Gewoon zo doorgaan met breken en het is een derde set.
sig verwijderd door FA
pi_52245576
En MIsa breakt weer. 5-3. Wedden rebreak?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:44:55 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245579
Ooojeee, voor de verandering maar weer eens een break. 5-3 voor de Kraai
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245628
En alweer 0-30. Dit is niet normaal
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:49:40 #125
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52245702
pff ace op breakpunt tegen
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:53:17 #126
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245780
Dit is echt te belachelijk voor woorden 21 servicegames gespeeld, 14 breaks.

Over en weer weer in deze game zeg. Dubbelfouten, aces, breakpoints, setpoints.
Hou die service nou een keer zeg. Weer een break
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:53:47 #127
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52245792
godsamee weer een breek
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52245796
2SP's weg, maar Sharapova moet nu service houden .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:54:21 #129
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245810
Zul je zien dat er nou een lovegame komt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245830
Wat een regelrechte slapstick deze partij
pi_52245858
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:54 schreef Szura het volgende:
Zul je zien dat er nou een lovegame komt
Van die paar games zonder break waren er volgens mij 3 of 4 wel love-games ja .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:57:03 #132
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52245877
en ja hoor, 5 5
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:57:06 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245881
Verdomme, nou houdt die schreeuwlelijk wel haar service
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52245946
Krajicek houdt haar service ook!
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:01:07 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52245948
Weer een dubbelfout van Misa (nr. 8) maar toch de game, al was het weer op 40-30
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:01:14 #136
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52245949
hehe service behouden
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52246002
Bizar, twee tie-breaks met zoveel breaks .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:04:42 #138
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52246015
en weer tiebreak
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:04:52 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246018
Wat een knotsgekke partij. Kijken hoeveel minibreaks in de tiebreak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:07:33 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246066
Nou dat waren de eerste 2 alweer. Ze lopen elkaar trouwens helemaal niet veel als je alle percentages bekijkt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:08:57 #141
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52246096
kom op ram die kreunmuts van de baan
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:09:42 #142
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246115
Whaha en nou opeens een ace op 2e service en hup nog één erbij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:10:22 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246133
Set, maakt niet uit hoe, maar ze heeft um!!!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:10:26 #144
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52246137
2e set binnen! en nu erop en erover
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52246139
Vanaf 3-3 twee DF's van Maria en 2 aces van Micha . Derde set.
sig verwijderd door FA
pi_52246140
JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJJA Setje!!!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:11:10 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246151
Nou ram die schreeuwerd het stadion uit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:15:42 #148
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52246234
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef Szura het volgende:
Nou ram die schreeuwerd het stadion uit
ja, ik zou graag die wedstrijd ergens zien!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:17:00 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246264
Ik ook maar heb niks kunnen vinden. Ik volg het maar via het scorebord
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246323
Break op love Kraai!
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:20:02 #151
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246324
Joehoe, break Misa naar 2-1 Nou doe ons een plezier en verlies die service niet meer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:20:06 #152
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52246326
en een break voor in set 3 (maar dat zegt niets)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52246342
Daar sta je dan op je achttiende, ver van huis, op voorsprong tegen de nummer 2 van de wereld
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:21:56 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246366
Nou juich nog maar niet, want daar is het véél en véél te vroeg voor
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246389
Dit is live te zien op Sport1, neem ik aan?
pi_52246407
En we gaan weer rustig door met breaken
pi_52246413
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef Marcosss het volgende:
Dit is live te zien op Sport1, neem ik aan?
Nope, die hebben de mannen. Gewoon een livescore op internet.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:24:52 #158
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52246420
inderdaad, het zegt niets....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:25:55 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246439
Kan iemand zich een wedstrijd herinneren die zoveel breaks had?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246475
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:25 schreef Szura het volgende:
Kan iemand zich een wedstrijd herinneren die zoveel breaks had?
Bij de vrouwen? Maar zat.
sig verwijderd door FA
pi_52246494
En 3-2 Sharapova. Ik vrees dat de ervaring van Sharapova nu de doorslag gaat geven.
pi_52246579
Het blijft vreemd dat Sharapova niet allang gewonnen heeft. Élke break die ze heeft gemaakt was meteen in de game nadat ze zelf gebroken was.

3-3.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:34:20 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246581
En weer gelijk! Ze apen elkaar wel steeds na
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:37:15 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246648
Break, Sharapova geeft weer wat punten cadeau!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246753
En breakpoint tegen, maar inmiddels weer deuce. Wat een krankzinnige wedstrijd
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:44:52 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246777
Tis toch fokking nie normaal meer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246779
Weer de break, ze moet het iig niet op eigen service af moeten maken..
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:50:24 #168
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246859
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef Ambrosius het volgende:
Weer de break, ze moet het iig niet op eigen service af moeten maken..
Dat zal niet anders gaan. 5-4 schreeuwerd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246878
Nu is het afgelopen, vrees ik
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:52:35 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246899
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef Marcosss het volgende:
Nu is het afgelopen, vrees ik
Ik voorspel niks meer bij deze partij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:55:15 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246934
GRRRRRRRRRRR, 2 dubbele fouten deze game, met de rug tegen de muur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246945
Matchpoint weggewerkt in ieder geval.
pi_52246958
pfff.... wel erg spannend met live scores...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_52246963
weer een mp
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:58:38 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246976
Weer weggewerkt!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246979
en dat na 2nd serve, en een let...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:59:51 #177
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246988
Man prutser, pak die game toch een keer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246989
en weer een mp
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_52246992
afgelopen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_52246995
GSM, jammer, maar wel goed gevochten.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:00:26 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52246996
Verdomme. Wat een klote einde. Misa weet zelf ook wel dat ze haar gwoon had moeten hebben
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52246999
Godsamme
pi_52247012
En game over
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:25:17 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52248278
Jammer zeg...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:31:54 #185
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52248295
balen
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52248436
Goed tegenstand geboden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52248825
Ik ging bij 4-4 naar bed maar ik heb dus echt een krankzinnige pot gemist...

Jammer dat ze Sharapova niet heeft weten te pakken zeg, ze was er zo dichtbij...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52249319
prutster
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:20:08 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52250507
Ik citeer Misa vanaf www.home.nl:
quote:
,,Ik denk dat ik in de partij wel wat kansen heb laten liggen'', concludeerde Krajicek. ,,Maar tegen een speelster als Maria is het lastig, want ze geeft je er maar een paar.''
Misa hoeveel kansen heb je gehad om je gewoon naar setwinst te serveren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:23:52 #190
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52250601
Wat een pot! Toch jammer, goede kans om die schreeuwerd eens te verslaan.
pi_52254193
Och, ze zat deze zomer dicht op Sjarapova en Serena, Chakvetadze verslagen, toch wel een verschil al bij al met iets eerder toen ze doorgaans kansloos op de bek ging. Voordat ze een keer gaat winnen van de top 5 is een kwestie van tijd. Voorlopig laat ze eigenlijk de meeste punten liggen door op de vreemdste momenten van lager geplaatsten te verliezen.
pi_52302228
In Toronto mag ze eerst tegen Peer, dan tegen Garbin, dan tegen Chakvetadze en vervolgens Jankovic

Prima loting lijkt me zo. Stevig op niveau, maar een goede kans om te laten zien wat ze waard is. 3de ronde betekent waarschijnlijk plaatsing op de US open.
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:21:21 #193
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52310095
1e eruit!
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52310141
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef masmax het volgende:
1e eruit!
Kijk dat hebben we nodig! Vertrouwen!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_52334521
Krajicek gaat bijna beginnen aan haar partij tegen Peer in Toronto.
sig verwijderd door FA
pi_52334766
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Krajicek gaat bijna beginnen aan haar partij tegen Peer in Toronto.
Toevallig ergens te zien? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52334788
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Toevallig ergens te zien? .
Niet dat ik weet. Eurosport begint morgen pas met uitzendingen.

Eerste game al de break voor Micha.
sig verwijderd door FA
pi_52334949
Al twee breaks .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52335045
Misa is goed bezig
pi_52335589
Eén break goedgemaakt door Peer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52335779
Even bij de les blijven Misa en dan heb je de set
pi_52335848
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef Rumille het volgende:
Even bij de les blijven Misa en dan heb je de set
Ze serveert weer niet echt sterk, veel DF's (8 in 4 games). Peer is bovendien iemand die je nooit mag afschrijven.

Van 4-0 naar 4-4.
sig verwijderd door FA
pi_52335886
4-4...

Als ze het maar niet wéér uit handen geeft (Bartoli, Sharapova). Stond ze er ook goed voor...
pi_52336330
1e set 7-5 verloren !
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_52336400
Muts is het ook. Nu even orde op zaken stellen dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52337079
4-4 in de tweede set.
sig verwijderd door FA
pi_52337432
Krajicek werkt een MP weg, 5-5.
sig verwijderd door FA
pi_52337891
6-6...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52337899
12 dubbele fouten, gewoon drie games gratis wegggeven .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52337980
Weer een matchpoint weg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52338027
GSM Peer.
sig verwijderd door FA
pi_52338036
En verloren, matig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52338300
Jammer...toch nog te veel downs.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52343437
Een dubbele break weggeven is wel erg matig inderdaad... het zit er allemaal wel in maar ze verliest die potjes nog net effe iets te vaak
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52344422
Niks matig, als jij een Israelische militair tegenkomt ben je ook geimponeerd! Misa heeft iets van onschuldigs en daar word je gewoon op afgerekend, zo gaat dat.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 07:49:38 #216
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52350754
Misa blijft wel erg wisselvallig hoor
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52687367
quote:
In de 1e ronde van de US Open zal Misa (32e geplaatst) het opnemen tegen Alberta Brianti (126)

Het deel van Misa in het schema:
Nadia Petrova (8) vs. Timea Bacsinszky (95)
Anastassia Rodionova (84) vs. Olga Savchuk (104)
Qualifier vs. Agnes Szavay (41)
Alberta Brianti (126) vs. Michaella Krajicek
Kon slechter, het wordt hun eerste ontmoeting
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:02:45 #218
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52694408
Als ze Agnes weer tegenkomt... daar heeft ze moeite mee volgens mij
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52694585
Wel zeker een aardige loting...Die Szavay is natuurlijk zeker wel goed, maar die is ook onervaren en gaf zlefs nog geblesseerd op (waarschijnlijk voorzorgsmaatregel, maar je weet het nooit..kan een voordeel zijn voor Misa)....en Petrova is zeker niet de beste op het moment. Gelukkig loot ze geen Schnyder
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:16:30 #220
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52697328
nee Schnyder is echt een angstgegner (schrijf ik dat zo?)
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:19:40 #221
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52731207
Wanneer speelt ze?
pi_52767296
Vanaf nu, baan 7.
pi_52768796

vs

6-2 0-0
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:22:36 #224
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52769211
gaat goed 6-2 en 4-0
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52769323
GSM Misa 6-2, 6-0.
Volgende ronde zeer waarschijnlijk Agnes Szávay (HUN).
pi_52770405
Szavay gaat moeilijk worden..denk niet dat ze gaat winnen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:36:37 #227
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52773425
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Szavay gaat moeilijk worden..denk niet dat ze gaat winnen.
ze heeft eerder alleen maar gewonnen van Agnes!
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52779528
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:36 schreef masmax het volgende:

[..]

ze heeft eerder alleen maar gewonnen van Agnes!
Agnes is the rising star. Vorige week nog een finaleplaats:). Ze won de 1e set van Koeznetsova en gaf daarna geblesseerd op.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_52832524
Zonde .
pi_52832551
Ja, nogal. Dit zijn toch potjes die ze zou moeten winnen. Staan ongeveer gelijk op de ranglijst.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:16:43 #231
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52832693
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef Suijk het volgende:
Ja, nogal. Dit zijn toch potjes die ze zou moeten winnen. Staan ongeveer gelijk op de ranglijst.
Dat zeggen we nu al 2 jaar lang...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:54:57 #232
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52835077
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef Suijk het volgende:
Ja, nogal. Dit zijn toch potjes die ze zou moeten winnen. Staan ongeveer gelijk op de ranglijst.
Absolute onzin. Szavay staat ten eerste hoger op de ranglijst (oke, het scheelt niet veel, maar eentje verliest er nu eenmaal) en ten tweede is Szavay een van de best in vorm zijnde speelsters op dit moment. Moest tegen Kuznetsova bij een voorsprong opgeven, versloeg wel Alona Bondarenko, Hantuchova. Dit zijn potjes die Misa de ene keer wint, de andere keer verliest, afhankelijk van het momentum. Dat was nu gewoon in het voordeel van Szavay. Indien zij niet te vermoeid raakt - waar ik wel voor vrees - zie ik het haar Petrova ook heel lastig maken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52843857
interessant interview met Petr weet niet meer waar oorspronkellijk.. maar stond wat op Vlaams teletekst..

wat een man.
blij dat ie weg is
pi_52851186
Van de FP:
quote:
Tennis: Krajicek laat bloed onderzoeken

Michaëlla Krajicek werd in de tweede ronde van de US Open uitgeschakeld door Agnes Szavay uit Hongarije. Nu is gebleken dat de Nederlandse tennisster hier een verklaring voor heeft. Er zou al een aantal weken iets niet in orde zijn met haar lichaam.

"Ik probeer hier in Amerika nog een bloedonderzoek te laten doen, want ik wil nu zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is", aldus Kleine Kraai. De aanwezige mensen wisten niet wat ze hoorden toen Krajicek hiermee naar buiten kwam. "De teleurstelling van deze nederlaag komt vooral voort uit het feit dat ik tegen mijn eigen lichaam heb moet vechten. En heb verloren."

"Ik heb zoveel pillen geslikt dat ze niet eens meer werken", vervolgde Krajicek, die amper twee maanden geleden nog tot de kwartfinales van het tennistoernooi op Wimbledon reikte. "Dat was een periode dat het weer even goed ging, maar het is al maanden ‘op en af’. Zelfs mijn stem is al tijden anders, klinkt schor. Al vóór Roland Garros is het mis gegaan. Pfeiffer? Ik weet het niet. Maar als dat zo is, heb ik een groot probleem."

Het is voor het eerst dat de zus van voormalig tennisser Richard Krajicek over haar lichamelijke ongemakken spreekt. "Ik ben erg ziek geweest. Dat klinkt misschien als een excuus, maar het is nu eenmaal een feit. Ik biecht het nu op omdat ik ben uitgeschakeld en er niet langer omheen wil draaien. Waarschijnlijk weet ik ook wanneer het mis is gegaan, maar daar praat ik liever niet over; dat is privé."

Met dat laatste refereerde Krajicek naar privé-omstandigheden. Deze speelden namelijk al tijdens het toernooi in Rome. Dit evenement werd in mei, in aanloop naar Roland Garros, in de Italiaanse stad afgewerkt.
Balen voor haar als er echt iets mis blijkt te zijn. Pfeiffer is gewoon al klote, laat staan als je topsporter bent.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52858119
Haar vader gaat stoppen met coachen. Als hij het ene wil dan wil Mischa weer wat anders, bovendien wordt hij te oud. Hij noemt Nederland een half moslimland en zou willen dat Mischa bij hem in Tjechie zou gaan wonen, dicht bij hem en zijn vrouw.

,,Nederland verliest zijn eigen identiteit. In Tsjechië kun je nog wel zeggen wat je denkt.’’

Het is op Flushing Meadows die avond typisch een geval van ‘zo vader, zo dochter’. Michaëlla Krajicek heeft zojuist een officiële waarschuwing gekregen aan het eind van haar eerste ronde in het dubbelspel bij de US Open.
Zij sloeg een bal weg na een blunder van de umpire op het tiende (!) matchpoint in haar voordeel. Vader Petr probeerde haar te kalmeren, maar moest lijdzaam toezien hoe zijn dochter zich verloor in tirades tegen de tennisautoriteiten. Zelfs nadat het twaalfde matchpoint haar wel de zege had opgeleverd.


,,John McEnroe had in deze situatie de umpirestoel omgegooid,’’ zo probeert Petr Krajicek het wangedrag van zijn dochter twintig minuten later, in het luxueuze spelersrestaurant van het tenniscomplex in New York, te vergoelijken. Maar dan: ,,Ik had Misa graag rustig gekregen en dat lukte me niet. Zelf,’’ vervolgt hij dan, alsof hij zich bewust is van bepaalde genetische overeenkomsten, ,,heb ik me vroeger ook wel zo misdragen. Liep ik van de baan bij een finale om een clubkampioenschap in de C-categorie. Aanstellerig gedrag, dat ook ik achteraf alleen maar belachelijk kon vinden.’’

Nederlands meest succesvolle tenniscoach, wiens zoon Richard in 1996 Wimbledon won en wiens dochter Michaëlla daar onlangs de kwartfinale haalde, doet bij de US Open 2007 geen moeite zijn onmacht te verbergen. Zijn dochter zegt naar buiten toe dat zijn inbreng nog van veel waarde is, zelf merkt Krajicek daar niet meer zo veel van. Het is één van de redenen waarom hij na het toernooi in New York stopt als coach.


,,Het is afgelopen voor mij,’’ zegt hij, vader van een puber met net zo’n sterke wil. ,,Ik word binnenkort 66 en merk dat ik niet meer genoeg kan bijdragen aan de ontwikkeling van mijn dochter. Als ik iets wil, wil zij vaak het tegenovergestelde. Dat spanningsveld hoeft van mij niet meer.’’

Het is niet moeilijk om te stoppen. Integendeel, beweert Krajicek dan. ,,Het tenniswereldje heeft mij nooit vrolijk gemaakt,’’ zegt hij, geoloog van professie. ,,Ik zal best nog eens komen kijken als toeschouwer. Als ik in de buurt ben, of als Misa ver komt in een groot toernooi.

Een tweede Wimbledon-finale zal ik niet laten schieten. Maar nu is het goede moment om te stoppen.’’ Waarna hij de erelijst van Michaëlla gecomprimeerd opdreunt en afsluit met de woorden: ,,Waar praten we eigenlijk over? Als ik reëel ben haalt Misa nu nog de top-20, waarschijnlijk niet de top-10. Maar zij is nu al een kampioene, net als haar broer. Ik ben heel tevreden.’’

Minder tevreden blijkt Krajicek als hij uitlegt waarom hij niet alleen het tennis, óók Nederland definitief de rug toekeert. Waarom hij in Praag, de stad van waaruit hij in 1968 naar het westen vluchtte, al een graf heeft uitgezocht, naast dat van zijn vader.


,,Mijn teleurstelling over Nederland is groot,’’ zegt hij, zoekend naar de juiste woorden. ,,Ik heb er lang genoten van de vrijheid en de democratie, maar de laatste jaren erger ik mij rot. Nederland verliest zijn eigen identiteit door alle buitenlanders.

,,In 1971 zag ik de voetbalwedstrijd Ajax - Feyenoord, met 22 blanken op het veld. Nu doen er allemaal donkere jongens mee. Nederland is voor de helft een moslimland geworden.’’ In Almere, zijn laatste woonplaats in Nederland, maakte hij twee nare incidenten mee.


Tennisster Michelle Gerards werd er met een mes toegetakeld door Marokkanen, toen zij aan het joggen was in het stadspark. En zijn zoon Peter werd opgepakt door de politie, nadat hij als 13-jarige met een speelgoedpistool piepkleine gele plastic balletjes op straat had afgeschoten. ,,Net als zijn twee vriendjes werd hij opgesloten in een aparte cel, waar ik hem pas om half één ’snachts kon opzoeken. Zo bang is Nederland voor terroristen.’’

Krajicek noemt nog een voorbeeld. Hij kent een geval van een leraar Engels in Pijnacker, die zijn baan opgaf omdat hij bang was geworden voor zijn Marokkaanse leerlingen. ,,Ik ben absoluut geen racist, maar in zo’n land wil ik niet wonen.

Dit is erger dan zoals de Tsjechen onder het communisme leefden. Ik heb me destijds als vluchteling zo veel mogelijk aangepast in Nederland, maar nu past niemand zich meer aan.’’ In Tsjechië zijn er ook problemen – de politie is er bijvoorbeeld corrupt, zegt hij – maar daar kun je zijns inziens ten minste nog wel zeggen wat je denkt.

,,En Praag is een mooie stad en het platteland is er ook nog prachtig. Bovendien, dat moet ik toegeven, ben ik er een rijk man. Ik heb er twee flats met zestig appartementen en een groot huis in het noorden van het land.’’


Waarmee de hamvraag rijst: of zijn dochter nu ook Nederland de rug zal toekeren. Krajicek laat het, als vader van een zeer eigenzinnige adolescent, afhangen van de omstandigheden. ,,Misschien komt zij wel een man tegen die haar meeneemt naar de Verenigde Staten.
Mijn lieve Pavlina, haar moeder, droomt ervan dat haar kinderen in de buurt blijven. Zij wil een goede oma zijn voor de kleinkinderen. Het zou mooi zijn als Misa zich in Tsjechië vestigt, maar wij kunnen haar dat alleen maar adviseren. Zij moet daarover zelf beslissen.’’
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_52880844
Zelf geschreven zeker?
  zondag 2 september 2007 @ 01:29:13 #237
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52882102
AD.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 2 september 2007 @ 09:39:03 #238
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52885326
pfff die vader... niet gek hoor die priveproblemen
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  maandag 24 september 2007 @ 19:26:45 #239
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_53440145
Eerste ronde Luxemburg verloren tegen Anne Kremer (99). Dit soort potjes moeten eigenlijk allemaal gewonnen worden om richting top 20 te gaan...
pi_53442562
Ja ze stagneert iets. Ze gaf in deze wedstrijd tweemaal een voorsprong uit handen, mag niet gebeuren.
pi_53671838
6-3 6-2 langs A. Bondarenko , naar de tweede ronde in de Stuttgart.
sig verwijderd door FA
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:35:58 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53671879
Toernooi van Stuttgart deze week.
Ze moest Q's spelen, aangezien Stuttgart een kleine, maar erg goede bezetting heeft. De Q's won ze simpel (6-1 6-3 tegen Gehrlein, 6-3 6-2 tegen Perebiynis, 6-4 6-2 tegen Hlavackova). In de eerste ronde speelde ze tegen de nummer 25 van de wereld, Alona Bondarenko. Misa won met 6-3, 6-2 .
In de tweede ronde speelt ze tegen Nadia Petrova.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53676147
Bondarenko zal wel flink gaan dalen nu..volgens mij kwam die vorig jaar heel ver in Stuttgart. Mooi resultaat...nu Petrova pakken (die is te pakken, is niet zo in vorm)
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:27:45 #244
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53691376
MIsa mist 3 BP's, Petrova heeft aan 1 genoeg... 1-3.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53691473
Waar kijk jij voor die stand?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:33:26 #246
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53691489
http://www.protennislive.com/frameset.asp?year=2007&wkno=40&lang=en&tabno=2&eventid=6717&ref=www.porsche-tennis.de/english
Al bijna 1-5 dus. Nu heeft ze dat wel vaker, slow starts tegen speelsters die ze nog niet ontmoet heeft, maar echt lekker gaat het niet dus.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53691623
5-1 nu.
1e set waarschijnlijk verloren.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:43:05 #248
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53691702
1-6. Drie breaks tegen, en dat in een set waarin ze met een lovegame en 3 BP's begon.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53691725
Toch weer mentaal?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:45:10 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53691751
Nouja, wat dacht je ervan dat ze tegen een van de beste speelsters van de wereld aan het spelen is .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53691776
Petrova + indoor = top 3 speelster.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53691780
Ok, maar als je zo goed voorkomt. Ze heeft wel vaker last van zulke dingen gehad.
Dat Petrova 1 van de beste speelsters ter wereld kan ook mentaal tegenwerken.
pi_53694824
Ze moet niet tegen Russinnen spelen, want dat verliest ze bijna altijd.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53696035
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ze moet niet tegen Russinnen spelen, want dat verliest ze bijna altijd.
Tja, zelfde type spel, alleen twee tandjes beter, niet gek dat je die potjes verliest...
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:01:22 #255
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53792905
1e ronde Moskou tegen een Q, 2e tegen Serena.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53793692
Tegen Tatiana Perebiynis (UKR) in de eerste ronde.
Moet een eitje zijn, ze won al van haar in de kwalificaties van Stuttgart vorige week (6-2 6-2).
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:20:50 #257
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53808151
Ze moest even warm draaien: 4-6, 6-1, 4-2*.

En vanaf toen gaf ze het een beetje weg . 4-6, 6-1, *4-5 en MP tegen. Weggewerrkt, 5-5 in de 3e nu.

[ Bericht 26% gewijzigd door BVO op 09-10-2007 11:20:59 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53809463
5-5 derde set nu.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53809493
Nu 3 BPs voor Krajicek om op 6-5 te komen. En daarna te serveren voor de wedstrijd.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53809580
6-5 voor Perebiynis.

Pity.
pi_53809663
Pff. Zoveel kansen.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53809693
40-40.
Het gaat gewoon niet goed met haar. Het blijft mentaal denk ik.
pi_53809729
Het 2e MP is raak, Kraai eraf, was zeker niet nodig.
sig verwijderd door FA
pi_53809731
MP die ander.
pi_53809740
Uitgeschakeld dus.
Sjezus.
pi_53809768
Pff. Van zulke tegenstanders moet je echt winnen..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_53810784
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef okee6 het volgende:
Ja ze stagneert iets.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 07:55:23 #268
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_53830280
Ze gaat het niet redden! Te wisselvallig. Het wordt tijd dat ze haar coming-out krijgt dan zal ze een stuk beter gaan spelen. Dan is die last van haar schouders.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:17:25 #269
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53838457
Wat een briljante conclusie!
Ze had een goed middenseizoen, tobt nu weer een aantal maanden, maar zal er begin 2008 gewoon weer staan. Ze is geen Sharapova nee die er opeens staat, bij Misa is het meer 2 stapjes vooruit en 1 terug. Dan duurt het even, maar toch waren haar resultaten dit jaar weer beter dan het jaar ervoor. Ze groeit langzaam dus nu, maar het hoeft maar even net te gaan lopen om die definitieve groeispurt te maken, die meerdere meisjes in de top op latere leeftijd hebben gemaakt dan Misa nu is. Onzin om dus nu zulke conclusies te trekken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53877663
Michaëlla Krajicek heeft verrassend genoeg een wildcard ontvangen voor het sterk bezette Zwitserse Tier I toernooi in Zürich. Hopelijk pakt ze hier weer een rondje mee.
pi_53885705
Ze stagneert juist wel. Vorig jaar won ze 2 toernooien. Dit jaar niets. Volgens mij is het verste wat ze dit jaar gekomen is een kwartfinale op Wimbledon.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:23:34 #272
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53885886
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze stagneert juist wel. Vorig jaar won ze 2 toernooien. Dit jaar niets. Volgens mij is het verste wat ze dit jaar gekomen is een kwartfinale op Wimbledon.
Dat is een onzinvergelijking, aangezien ze dit jaar vrijwel enkel Tier 2 en hoger speelde.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53885925
Maar ze speelde ook weet ik hoeveel toernooien meer...dus is het logisch dat ze meer punten sprokkelt.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:16:06 #274
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53910528
Krajicek in Zürich tegen Mirza

Mirza is ook niet echt lekker in vorm, die moet ze (hoewel die wel 29e van de wereld is) wel kunnen pakken. Ronde 2 is dan wss wel exit.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53910596
Waarom staat dit topic niet in het tennisfilter?
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:54:42 #276
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53954322
Misa heeft de 1e set met 6-1 gewonnen.

Tweede ronde trouwens niet tegen Ivanovic, door een wijziging in het schema speelt ze in een evt. 2e ronde tegen Peng of, jawel, Bartoli! Derde ronde dan wel vanovic, mocht ze dat halen.

1st serve in % Krajicek: 67%
1st serve in % Mirza: 50%
Aces Krajicek: 4
Aces Mirza: 0
DF Krajicek: 0
DF Mirza: 0
BP converted Krajicek: 3/3
BP converted Mirza: 1/5
Total points won Krajicek: 33
Total points won Mirza: 17
Time: 35'27"

Ze pakte 12 van de 14 servicepunten van Mirza.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53955017
Misa serveerde op 5-2 voor de wedstrijd, helaas mislukt, maar ze krijg nog een kans als ze niet meteen breekt.
sig verwijderd door FA
pi_53955175
Een goed herstel
pi_53955210
Weer goed aan het chocken in de tweede set, van 5-2 voor naar 5-4.
Jack does it in real time...
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:38:04 #280
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53955247
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef DeeBee het volgende:
Weer goed aan het chocken in de tweede set, van 5-2 voor naar 5-4.
Nou, het is me wat zegt, ze verliest terstond nog 2 games van de nummer 29 van de wereld. Hoe kansloos!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53955413
Ik zeg niet dat het kansloos is gelijk.

Ik vind alleen dat het haar nog relatief vaak overkomt dat ze richting het einde van een wedstrijd ineens een voorsprong uit handen geeft. Tuurlijk hebben dat soort dingen met ervaring te maken en is het niet altijd makkelijk, maar het zou zoveel schelen als ze dit soort partijen op 5-2 dan ook gelijk afmaakt. Scheelt weer energie en je maakt het jezelf niet onnodig lastig, zoals bijv. vorige week. Niks aan de hand in feite, maar het wordt dan toch een derde set weer en dan zie je dat het gek kan lopen...

Uiteindelijk een nette overwinning, alleen een belangrijke volgende stape in haar ontwikkeling zou naar mijn mening moeten zijn dat ze dit soort voorsprongetjes makkelijker weet vast te houden en te verzilveren.
Jack does it in real time...
pi_53955423
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef DeeBee het volgende:
Weer goed aan het chocken in de tweede set, van 5-2 voor naar 5-4.
Wel een beetje jammer dat Misa al hoog en breed de baan af was, voordat jij begon met zeuren. Gewoon in een tweesetter door, dat is netjes. Nu vermoedelijk een Mc Donalds wedstrijd: Misa vs Bartoli
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:50:32 #283
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53955532
Ik vind het alleen een beetje makkelijk om zoiets direct aan choken toe te dichten. Tegenover haar stond een hoger geplaatst iemand, die deze zomer Hingis, Bammer, Peer, Golovin, Schnyder versloeg, die op 1-6 2-5 haar laatste kans wil pakken. Dan zit het even tegen (over deuce heen), verliest ze net de game maar kan ze op 5-4 wel de druk aan van 'haar laatste kans'door gewoon een lovegame te maken. Tja, om dat dan gelijk weer dat chokeprobleem te noemen... dat valt reuze mee. In ieder geval niet meer dan de meeste anderen op de WTA-tour (ik zie iemand als Serena dit ook vaak genoeg meemaken).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 06:50:16 #284
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:36:34 #285
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53964041
Nu tegen Bartoli of Peng. Een overwinning brengt haar minstens op plek 27.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53965689
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:36 schreef BVO het volgende:
Nu tegen Bartoli of Peng. Een overwinning brengt haar minstens op plek 27.
Minstens ja, want als Aga (Radwanska dus) en Schiavone niet de kwartfinales halen, dan staat Misa zelfs 25e bij winst.
pi_53971773
Bartoli def Peng 6-7(4) 6-0 6-1.

Rematch van Wimbledon QF dus, spannend!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:08:55 #288
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53988702
Ze gaan beginnen.
Marion is zojuist al de baan opgereden.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:40:54 #289
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53989286
Vreemde start toch weer. Komt met 2-1 (break) en 40-0 achter, Misa pakt vervolgens 9 punten op rij en staat 3-2 (geen break) voor.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53989780
Eerste set met 6-4 naar Bartoli.
sig verwijderd door FA
pi_53989819
Das balen, nu de volgende 2 maar winnen.
pi_53990484
Niet bepaald, 6-1 eraf in de tweede.
sig verwijderd door FA
pi_53990924
Dat is zo te horen een kansloze nederlaag. Jammer!
pi_53992767
Iets tegenvallend als je het mij vraagt.
pi_53995527
Duidelijk niet haar favoriete tegenstander, maar goed, zo vaak als Marion komt Misa nu ook weer niet bij Mc Do. Blijven eten.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 01:09:05 #296
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54002338
Een wijze raad okee.
Wederom jammer. Ik zou haar wel weer eens wat verder in de toernooien zien komen...
pi_54033632
quote:
Krajicek verder met Zuid-Afrikaanse trainer
PRAAG - Michaëlla Krajicek gaat komend seizoen definitief werken met de Zuid-Afrikaanse trainer Allistar McCaw. De proefperiode met hem bevalt de Nederlandse tennisster zo goed dat ze met hem verder wil.

Vader Petr Krajicek gaat binnenkort met McCaw om de tafel om hem voor in ieder geval een half jaar vast te leggen.

In de zoektocht naar een opvolger voor haar vader, die een stapje terugdoet als begeleider, testte Krajicek eerder ook de Tsjechische coach Tomas Chalupa. "Maar ze is zo enthousiast over McCaw. Ik had wat meer de voorkeur voor de Tsjech, maar Michaëlla moet tenslotte met hem werken", zei Petr Krajicek vrijdag.

Volgens Krajicek sr. heeft McCaw veel positieve punten. "Hij gaat professioneel te werk. Qua conditie kan ze ook veel van hem leren. Hij heeft veel ervaring op de WTA Tour. De Tsjech heeft een academische opleiding en is een goede tennisser geweest, maar McCaw heeft meer punten die voor haar belangrijk zijn."

Masters
Krajicek doet komende week mee aan het toernooi in Linz. Daarna gaat ze naar Praag om te trainen. In december komt Krajicek naar Nederland voor de nationale Masters. "Daarna praten we met McCaw over een samenwerking voor een half jaar en misschien langer", aldus Petr Krajicek.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54109235
Misa heeft het momenteel heel lastig met Karin Knapp...dat mag natuurlijk niet.
6-4 4-6 0-0 nu
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:02:32 #299
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54109308
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 14:00 schreef Norrage het volgende:
Misa heeft het momenteel heel lastig met Karin Knapp...dat mag natuurlijk niet.
6-4 4-6 0-0 nu
Dat zou ik niet zo stellig durven stellen hoor! Knapp is echt een talent. Won vorige week nog van Radwanska en Tu, verloorop bijvoorbeeld Roland Garros pas in de 3e set met 7-5 van Schnyder. Nog veel te wisselvallig en of ze er komt weet ik niet, maar is zeker geen geringe speelster.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:59:51 #300
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54110579
Ze verliest de 3e in de tiebreak. Werkte op 4-5 15-40 nog wel knap 2 MP's weg.
Deze winter met de nieuwe trainer maar eens een goede basis leggen voor het komende seizoen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20:00 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54111079
vol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')