En weer deflated...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Covers er weer op...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bent![]()
Kraai heeft de set gewonnen tegen een fitte Bartoli, dus niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we een keer wat nuttigs bespreken.
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
0909-DIVINEquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Buakaw het volgende:
Iemand msn of nummer van Ana?
Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Daar ben ik het volledig mee eens. Die Bartoli is gewoon zo ver gekomen doordat zij voordeel heeft kunnen halen uit die regen onderbrekingen.
Ach, laat dat kind ook eens wat geld verdienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Daar ben ik het volledig mee eens. Die Bartoli is gewoon zo ver gekomen doordat zij voordeel heeft kunnen halen uit die regen onderbrekingen.
Ach, ik kan me niet voorstellen dat Misa de 1e set won doordat Bartoli al uitgeput was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren ook alquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
Des te meer liefhebbers, des te meer vreugd.
Wel leuk trouwens dat ze deze oude partij van Borg - McEnroe laten zien![]()
![]()
Onzin, gaat puur over mentale kracht, die regen is voor beiden vervelend, en moet je gewoon mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad!!
das waar! ze hebben door de kwart finale te bereiken al 113.000 euro gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ach, laat dat kind ook eens wat geld verdienen.![]()
ze was na 5 games al uitgeput...viel het je niets op dat het huppelen en springen van game tot game minder actief werd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, ik kan me niet voorstellen dat Misa de 1e set won doordat Bartoli al uitgeput was.
Je krijgt hopelijk wel waar voor je geld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Buakaw het volgende:
[..]
tarief 60 ct per minuut? Krijg ik voor een uur korting?
Tuurlijk! Dat is zo, maar gisteren heeft Bartoli al laten zien dat zij erg sterk hiermee om kan gaan. De vraag is hoe Misa hiermee om kan gaan met deze "druk" (wat je druk mag noemen).quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Onzin, gaat puur over mentale kracht, die regen is voor beiden vervelend, en moet je gewoon mee om kunnen gaan.
ik heb het dan niet over bellen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Je krijgt hopelijk wel waar voor je geld.
Ohh absoluut, maar ik zou t erg zwak vinden van Misa als ze dit verliest en het dan aan de regenonderbreking zou wijten... (Ik verwacht gewoon een 2-0 winst trouwens)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dat is zo, maar gisteren heeft Bartoli al laten zien dat zij erg sterk hiermee om kan gaan. De vraag is hoe Misa hiermee om kan gaan met deze "druk" (wat je druk mag noemen).
Stomme doos van de BBC ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie nog steeds paraplu's en covers op BBC.
en met de regen is dit een verkapte slowchat gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
Ik hoop het ook! Van mij mag ie wat minder zenuwslopend dan haar vorige wedstrijden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ohh absoluut, maar ik zou t erg zwak vinden van Misa als ze dit verliest en het dan aan de regenonderbreking zou wijten... (Ik verwacht gewoon een 2-0 winst trouwens)
Dr glazen bol is zeker kapot?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Buakaw het volgende:
Misa gaat verliezen, dat zegt mij tante (is waarzegster)
kusje is dat ook gratis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik haar bovenbeen aangeraakt en een hand gegeven, helemaal gratis!
Zijn tante is zeker Jomanda...quote:
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
1524: And now it's sunny... I give up.
1523: Scrap the 1511 entry. It's started to rain again...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.
In Rosmalen 2 weken terug was dat. Toen moest ze op court 1 spelen en na afloop worden ze met een bodyguard voorop door de vertrekkende mensenmassa geloodst. Op centre court heb je daar geen last van. Plotseling stond ze tegen me aan (zag ik toen ik me omkeerde) en ging mn hand per ongeluk tegen haar dijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Buakaw het volgende:
[..]
maar je hetb haar bovenbeen aangeraakt? Hoe meot ik me dat voorstellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |