Wie ben jij eigenlijk helemaal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef talin77 het volgende:
[..]
net gedaan!!
en jou ook gemaild!!
orgie!!![]()
Net op tijd neger, ik was al bezigquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Joene het volgende:
Hier dus.
Je bent gewoon jaloers, koeiehol!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef remlof het volgende:
Ah weer een nieuw deeltje in de Statler & Waldorf reeks
[afbeelding]
Dat niet maar we zijn zo gewend dat diegene die hem sluit , ook een nieuwe opent Vork.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Vork het volgende:
Ik maak geen topics meer aan. Iemand bezwaar tegen?
Nee hoor, ik moet gewoon stiekem om jullie lachenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, koeiehol!
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Vork het volgende:
Ik maak geen topics meer aan. Iemand bezwaar tegen?
Dank je , weer 1 erbijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Vork het volgende:
Ah, ongeschreven regels.
Nou, ik gun jullie alle eer van het openen van nieuwe topics.
Zo lekker heyquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Nog een uur en 15 minuten. En dan is het weekend.
Tief op met je kutweekendquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Nog een uur en 15 minuten. En dan is het weekend.
en jij helemaal met je hele weekquote:
Geen plannen. Misschien morgen nog even langs de IKEAquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo lekker hey
Geniet van je weekend.
Nog plannen in je weekend ?
Ik heb de hele week ook weekend![]()
Ga eens stemmen in het crew forum. Hup!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon stiekem om jullie lachen![]()
Oe ikea is leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen plannen. Misschien morgen nog even langs de IKEA.
Thuis geen kant op kunnen is beter dan op je werk geen kant op kunnen imoquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
ja maar jamaar![]()
Ik kan geen kant op hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |