Wie ben jij eigenlijk helemaal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef talin77 het volgende:
[..]
net gedaan!!
en jou ook gemaild!!
orgie!!![]()
Net op tijd neger, ik was al bezigquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Joene het volgende:
Hier dus.
Je bent gewoon jaloers, koeiehol!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef remlof het volgende:
Ah weer een nieuw deeltje in de Statler & Waldorf reeks
[afbeelding]
Dat niet maar we zijn zo gewend dat diegene die hem sluit , ook een nieuwe opent Vork.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Vork het volgende:
Ik maak geen topics meer aan. Iemand bezwaar tegen?
Nee hoor, ik moet gewoon stiekem om jullie lachenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, koeiehol!
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Vork het volgende:
Ik maak geen topics meer aan. Iemand bezwaar tegen?
Dank je , weer 1 erbijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Vork het volgende:
Ah, ongeschreven regels.
Nou, ik gun jullie alle eer van het openen van nieuwe topics.
Zo lekker heyquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Nog een uur en 15 minuten. En dan is het weekend.
Tief op met je kutweekendquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Nog een uur en 15 minuten. En dan is het weekend.
en jij helemaal met je hele weekquote:
Geen plannen. Misschien morgen nog even langs de IKEAquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo lekker hey
Geniet van je weekend.
Nog plannen in je weekend ?
Ik heb de hele week ook weekend![]()
Ga eens stemmen in het crew forum. Hup!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon stiekem om jullie lachen![]()
Oe ikea is leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen plannen. Misschien morgen nog even langs de IKEA.
Thuis geen kant op kunnen is beter dan op je werk geen kant op kunnen imoquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
ja maar jamaar![]()
Ik kan geen kant op hoor![]()
Er valt niks te stemmen in het crewforumquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens stemmen in het crew forum. Hup!
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe ikea is leuk
Ellende is wel dat je er altijd wel iets koopt.. ook al is het niet nodig
Jupquote:
Hatzaaaa, meneer Vork?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Vork het volgende:
Wat hatzaaaa?
Moet je soms een koekje bij je hatzaaaa?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef MUUS het volgende:
Hatzaaaa, meneer Vork?
Eén koekje? Wie eet er nou één koekje? Ik ken niemand die maar één koekje eet en dan het pak weer opruimt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Moet je soms een koekje bij je hatzaaaa?
*meldtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eén koekje? Wie eet er nou één koekje? Ik ken niemand die maar één koekje eet en dan het pak weer opruimt.
Jij?
*doos peanut butter cups opentrekt*quote:
Ook niet een heel groot koekje? Een maaltijdkoekje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef MUUS het volgende:
Eén koekje? Wie eet er nou één koekje? Ik ken niemand die maar één koekje eet en dan het pak weer opruimt.
Jij?
Een maaltijdkoekje klinkt toch klein, Vork. Mag ik er dan een toetjeskoekje bij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook niet een heel groot koekje? Een maaltijdkoekje?
En na al die koekjes natuurlijk nog een koekje bij de koffie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef Vork het volgende:
Uiteraard, je wil zeker ook nog een koudvoorgerechtkoekje een warmvoorgerechtkoekje en een koekjesamuse vooraf?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef MUUS het volgende:
En na al die koekjes natuurlijk nog een koekje bij de koffie!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef MUUS het volgende:
Jij?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |