abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51132900
quote:
Zoals verwacht komt ook van de Mercedes C-klasse een supersnelle versie uit. De afgelopen tijd is veel gespeculeerd over het vermogen van de C 63 AMG. Zijn grote broer, de E-klasse heeft 514 pk. De C moet het doen met 457 pk.
quote:

Aan het begin van 2008 start de productie van de Mercedes C 63 AMG bij huistuner AMG. De auto heeft de bekende 6,2-liter V8 aan boord die zonder turbo’s of andere hulpmiddelen tot gigantische vermogens komt. De C-klasse heeft 457 pk en daarmee sprint hij in 4,5 seconden van 0 naar 100 km/u. De maximale trekkracht is 600 Nm; dat komt vrij bij 6.000 toeren per minuut. AMG meldt trots dat tussen 2.000 en 6.250 toeren per minuut altijd meer dan 500 Nm koppel voorhanden is.
De top is zoals gewoonlijk begrensd op 250 km/u. Daarmee komt deze straatversie akelig dicht bij de C-klasse die als raceauto wordt ingezet in het DTM; die heeft namelijk 470 pk.


quote:
Technisch verschilt de AMG behoorlijk van de vertegenwoordigersversies van de C-klasse. Zo is de vooras verschillend en bovendien 3,5 centimeter breder dan normaal. De brede spatborden zijn dus niet alleen uiterlijk vertoon, maar ook werkelijk noodzakelijk. Verder is de stand van de wielen veranderd, zodat hogere bochtsnelheden mogelijk zijn.
Om te zorgen voor een goede betrouwbaarheid is veel aandacht besteed aan koeling van de olie van de motor en de transmissie. Verder is ook voor de C-klasse bij AMG het ‘one man, one engine’-principe van toepassing. Dat betekent dat één werknemer zich helemaal wijdt aan de bouw van de motor.
De C 63 AMG is voorzien van de zeventraps automaat. Die is voor de gelegenheid voorzien van drie verschillende standen: Sport, Comfort en Manual. Tijdens het terugschakelen geeft het systeem automatisch een beetje tussengas. Da’s voor het eerst dat AMG deze techniek toepast.


quote:
Standaard staat de C-klasse AMG op 18 inch wielen, maar wie wil kan 19 inch schoeisel bestellen. Aan de voorzijde zijn er remschijven met een maat van 360 x 36 millimeter en aan de achterzijde is dat 330 x 26 millimeter.
In het interieur is het leder wat de klok slaat en de stoelen kunnen zo worden afgesteld zodat de bestuurder ook tijdens gebruik op het circuit op zijn plek wordt gehouden. Het dashboard heeft een nieuw ‘nachtontwerp’ en de snelheidsmeter loopt tot 320 km/u. Verder kan de bestuurder kiezen welke functies hij op het dashboard wil zien.


Kan niet anders zeggen dan dat het op papier weer een lekker geile ragbak is. Type ervanaf, zwart en dan stoplichtsprintjes trekken . Ruim 500Nm koppel tussen de 2000 en 6250 toeren .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_51133486
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef D-Devil het volgende:
Tijdens het terugschakelen geeft het systeem automatisch een beetje tussengas. Da’s voor het eerst dat AMG deze techniek toepast
Goh, daar zijn ze snel mee
pi_51134260
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Goh, daar zijn ze snel mee
tsja je zou ook ergens een keer de eerste mee zijn he ? Nouja ben opzich niet zo'n hele grote mercedes fan maar ik moet zeggen dat deze C er wel erg goed uitziet.
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:00:01 #4
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_51134303
Mijn 1e reactie was: Lijkt wel een Opel neus te hebben ?!
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_51134321
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:58 schreef BloedMooieWagen het volgende:

[..]

tsja je zou ook ergens een keer de eerste mee zijn he ? Nouja ben opzich niet zo'n hele grote mercedes fan maar ik moet zeggen dat deze C er wel erg goed uitziet.
Het is dan ook echt een bloed mooie wagen .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_51136725
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:58 schreef BloedMooieWagen het volgende:

[..]

tsja je zou ook ergens een keer de eerste mee zijn he ?
pi_51138669
Jezus hebben ze daar een stelletje blinden als designers ofzo? wat een lelijk mormel.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_51139526
mooie auto
bijna net zo mooi als die van mij
pi_51143080
quote:
Tijdens het terugschakelen geeft het systeem automatisch een beetje tussengas. Da’s voor het eerst dat AMG deze techniek toepast.
Mercedes van tegenwoordig = .

Ze proberen alles waar mogelijk van BMW te jatten. Neem nou hun gekopieërde COMAND-systeem, dat exact op iDrive lijkt, of 't interieur van de nieuwe S-klasse die ook exact van de 7-serie gekopieërd lijkt. Ook de achterlichten zijn schaamteloos van Ford Mondeo gejat.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:08:03 #10
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_51143095
Sma?
pi_51143111
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef wouter37 het volgende:
mooie auto
bijna net zo mooi als die van mij
Nee.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_51143503
Check die koplampen eens. Overduidelijk ook gejat van BMW.
pi_51143743
Strak ding zeg. Lijkt van zijkant wel beetje hoog op zn poten te staan, had iets lager gemogen. Maar lijkt me echt een genot om in te rijden!
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:26:59 #14
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51143830
Motorkap, nee, rest, ja.
pi_51144733
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:19 schreef -Hahaha- het volgende:
Check die koplampen eens. Overduidelijk ook gejat van BMW.
het tussengas ook
Hopeloos benzine verslaafd
pi_51144993
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:08 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Nee.
nee ?
pi_51145185
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:46 schreef Youp het volgende:

[..]

het tussengas ook
Dat hadden andere merken 8 jaar geleden ook al
pi_51145332
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

. Ook de achterlichten zijn schaamteloos van Ford Mondeo gejat.
pi_51147238
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

Mercedes van tegenwoordig = .

Ze proberen alles waar mogelijk van BMW te jatten. Neem nou hun gekopieërde COMAND-systeem, dat exact op iDrive lijkt,
Alleen werkt Command veel fijner dan dat waardeloze Idrive.. Heb met allebij de systenen ervaring, maar Idrive mogen ze van mij weglaten.
pi_51147298
Mooie wagen trouwens, voor een benz. M3
Komt hier ook een Black Series van?
pi_51148145
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:46 schreef Neluhz het volgende:

[..]

Alleen werkt Command veel fijner dan dat waardeloze Idrive.. Heb met allebij de systenen ervaring, maar Idrive mogen ze van mij weglaten.
ik snap echt niet wat er waardeloos is aan iDrive maar dat ben ik zeker... ik kan er prima mee om gaan
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:08:53 #22
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_51148246
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

Mercedes van tegenwoordig = .

Ze proberen alles waar mogelijk van BMW te jatten. Neem nou hun gekopieërde COMAND-systeem, dat exact op iDrive lijkt, of 't interieur van de nieuwe S-klasse die ook exact van de 7-serie gekopieërd lijkt. Ook de achterlichten zijn schaamteloos van Ford Mondeo gejat.
Je doet je naam eer aan.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:36:46 #23
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_51149389
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:06 schreef Youp het volgende:

[..]

ik snap echt niet wat er waardeloos is aan iDrive maar dat ben ik zeker... ik kan er prima mee om gaan
Het is te ingewikkeld voor de gemiddelde gebruiker. COMAND is veel laagdrempeliger en daardoor fijner te gebruiken. De gemiddelde (lease)BMW-rijder geeft het leren van het iDrive liever op dan het echt te doen.

Daarnaast is het zeggen dat COMAND van iDrive gekopieerd is natuurlijk onzin. De functies die het heeft zijn logischerwijs hetzelfde, omdat dat is wat je nodig hebt in een auto. Het enige dat anders kan zijn is ook anders: De interface.

Verder: Mooie auto. De gewone C-klasse W204 ken ik nu van binnen en van buiten en ik heb ervaring met alle motor-types, nu alleen de AMG nog
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_51151665
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef wouter37 het volgende:

[..]

nee ?
Nee als in nee hij is niet mooi.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_51155953
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:01 schreef wouter37 het volgende:

[..]

[afbeelding]
De oudere Ford Mondeo, oetlul..
pi_51156991
voorkant doet me denken aan vervormde oude generatie lexus =|
pi_51158183
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:24 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

De oudere Ford Mondeo, oetlul..




.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_51162467
Is ie ook leverbaar met angeleyes? Als we dan toch gaan jatten doe het dan goed
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:36:25 #29
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51163279
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:34 schreef D-Devil het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

.
Als je dat kopiëren noemt, ben ik de paus. Ze hebben gelijkenis jah, maar jatten, nee.
pi_51163413
Leuk ding. Voor 'n Mercedes. Die achterkant blijft echter gewoon suf.
V10
pi_51163835
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef dubidub het volgende:

[..]

Als je dat kopiëren noemt, ben ik de paus. Ze hebben gelijkenis jah, maar jatten, nee.
Wat hij zegt .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:03:47 #32
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_51164268
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Het is te ingewikkeld voor de gemiddelde gebruiker. COMAND is veel laagdrempeliger en daardoor fijner te gebruiken. De gemiddelde (lease)BMW-rijder geeft het leren van het iDrive liever op dan het echt te doen.

Daarnaast is het zeggen dat COMAND van iDrive gekopieerd is natuurlijk onzin. De functies die het heeft zijn logischerwijs hetzelfde, omdat dat is wat je nodig hebt in een auto. Het enige dat anders kan zijn is ook anders: De interface.

Verder: Mooie auto. De gewone C-klasse W204 ken ik nu van binnen en van buiten en ik heb ervaring met alle motor-types, nu alleen de AMG nog
Zo slecht is IDrive ook weer niet hoor, zeker in de huidige 5-serie werkt ie w.m.b. probleemloos. De kritiek betreft vaak nog steeds de 1e generatie IDrive. Die was behoorlijk ingewikkeld, ook door een teveel aan functies. Dat is inmiddels al sterk verbeterd.

Overigens vind ik COMAND en IDrive in de verste verte niet op elkaar lijken qua bediening.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:08:47 #33
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_51176013
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Zo slecht is IDrive ook weer niet hoor, zeker in de huidige 5-serie werkt ie w.m.b. probleemloos. De kritiek betreft vaak nog steeds de 1e generatie IDrive. Die was behoorlijk ingewikkeld, ook door een teveel aan functies. Dat is inmiddels al sterk verbeterd.

Overigens vind ik COMAND en IDrive in de verste verte niet op elkaar lijken qua bediening.
iDrive is ook niet slecht, integendeel zelfs, als je het doorhebt is het goed. Het probleem is echter dat weinig mensen het door willen hebben omdat het gewoon te ingewikkeld is met teveel functies, en dat is nogsteeds zo. COMAND en iDrive lijken ook niet op elkaar, dat was mijn punt ook.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_51176506
hoeveel gaat dat ding kosten
pi_51176745
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:08 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

iDrive is ook niet slecht, integendeel zelfs, als je het doorhebt is het goed. Het probleem is echter dat weinig mensen het door willen hebben omdat het gewoon te ingewikkeld is met teveel functies, en dat is nogsteeds zo. COMAND en iDrive lijken ook niet op elkaar, dat was mijn punt ook.
Ik geloof best dat het er op vooruit is gegaan de laatste jaren, en het is natuurlijk ook niet het meest eerlijke vergelijk, een systeem uit 2007 tegen een uit 2001, maar sowiezo, van een auto als de 7 verwacht je gebruikersgemak en dat mis ik gewoon.
pi_51186380
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:34 schreef D-Devil het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

.
Vergelijk een MERCEDES S KLASSE vs Ford Mondeo vorige klasse (die voor het nieuwste model)
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:57:14 #37
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51188059
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

Vergelijk een MERCEDES S KLASSE vs Ford Mondeo vorige klasse (die voor het nieuwste model)




Zelfde verhaal, de koplampen vertonen gelijkenis, maar de motorkap, A-stijl, B-stijl én C-stijl zijn anders. Zoveel auto's vertonen gelijkenis. Oja, de wielkasten van de S zijn gelijk aan die van de Ford. Naar het schijnt. ik ben het er niet mee eens.
pi_51191096
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:24 schreef -Hahaha- het volgende:

[..]

De oudere Ford Mondeo, oetlul..
nou sorry hor
maar kan dat niet normaal
pi_51194331
Voorkant van Opel gejat
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:45:10 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51195095
Of het nou een AMG is of niet, een Mercedes blijft een bouwvakkers auto...maar wel een hele snelle
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_51223769
Voor geld wat dit ding gaat kosten ga je toch niet in een C-klasse rijden?! Wat een onzin om zo'n ding te maken.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:04:50 #42
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_51230299
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:00 schreef piet_pelle het volgende:
Voor geld wat dit ding gaat kosten ga je toch niet in een C-klasse rijden?! Wat een onzin om zo'n ding te maken.
Genoeg mensen die een kleinere auto nemen omdat ze geen behoefte hebben aan een enorm bakbeest, hoewel ze er wel de pieken voor hebben.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_51236571
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 04:00 schreef piet_pelle het volgende:
Voor geld wat dit ding gaat kosten ga je toch niet in een C-klasse rijden?! Wat een onzin om zo'n ding te maken.
Misschien een onzin om zo'n ding te kopen, maar zolang er markt voor is (en die is er) is het beslist geen onzin om zo'm ding te maken
  maandag 9 juli 2007 @ 02:02:09 #44
46960 StefanP
polemicist
pi_51279635
Je kunt niet eens je eigen olie verversen. Er zit niet eens een peilstok in!

Wie koopt dat soort oplichterij nou?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51447820
quote:
Op maandag 9 juli 2007 02:02 schreef StefanP het volgende:
Je kunt niet eens je eigen olie verversen. Er zit niet eens een peilstok in!

Wie koopt dat soort oplichterij nou?
meen je dit nu serieus?



[ Bericht 10% gewijzigd door M5 op 13-07-2007 23:42:09 ]
V10
pi_51448686
ster

maar hij kan op LPG
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  zaterdag 14 juli 2007 @ 02:14:03 #47
46960 StefanP
polemicist
pi_51452694
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef M5 het volgende:

[..]

meen je dit nu serieus?

[afbeelding]
Dan was het BMW zeker. Laatst nog gelezen dat je daar helemaal niks zelf meer aan kan doen, zelfs niet je olie peilen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51456193
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:14 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dan was het BMW zeker. Laatst nog gelezen dat je daar helemaal niks zelf meer aan kan doen, zelfs niet je olie peilen.
Dan kan het heel goed zijn dat die door de boordcomputer wordt gemeten. Zo'n peilstok is eigenlijjk hopeloos ouderwets. Ging het niet toevallig om de motor van de nieuwe M3? Dat is een dry-sump namelijk. Dan heb je (mits een goede electronische sensor aanwezig is bij het oliereservoir) helemaal geen peilstok nodig.
V10
  zondag 15 juli 2007 @ 13:03:01 #49
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_51486490
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:25:25 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 15 juli 2007 @ 13:33:05 #50
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_51487230
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:10 schreef M5 het volgende:

[..]

Dan kan het heel goed zijn dat die door de boordcomputer wordt gemeten. Zo'n peilstok is eigenlijjk hopeloos ouderwets. Ging het niet toevallig om de motor van de nieuwe M3? Dat is een dry-sump namelijk. Dan heb je (mits een goede electronische sensor aanwezig is bij het oliereservoir) helemaal geen peilstok nodig.
Een S-klasse heeft al 3 generaties lang geen peilstok meer. Het is ook een hopeloos verouderd ding eigenlijk, waarom zou je je handen nog vuil willen maken als een boordcomputer dat gewoon kan meten?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')