abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51316849
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef Kiegie het volgende:
Als een fietser geen zin heeft om z'n hand uit te steken, moet een automobilist gewoon even wachten tot hij ziet of de fietser wel of niet afslaat.
Een beetje geduld, is dat nou zo moeiljk?
Dat is toch niet goed voor de doorstroming?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:18:05 #152
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_51316928
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef Spacehamster het volgende:
Na rechts door de bocht te zijn gegaan en niemand in de weg te hebben gezeten...hoor ik ineens een stem "Voortaan je hand uitsteken he!". Blijkt een eng boos kijkende ouwe skinhead in een auto te zijn met zijn vrouw die stug recht vooruit kijkt.
Ik antwoord verbaasd doch kalm: "Flikker op."

Wie steekt er tegenwoordig nog de hand uit? Alleen fossielen doen dat nog.
Alle andere mensen, of nou ja de meerderheid, kijkt gewoon goed uit en dan is dat rare gedoe helemaal niet nodig.
En wat voor manieren zijn dat om belerend te doen naar andere mensen?

Wat zielig voor die automobilist dat hij geen leven heeft.
en die fietsers maar klagen, als er weer iemand word dood gereden op een rotonde... omdat de auto doorreed en de fietser geen hand uit stak boeheo
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:00 #153
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_51316949
quote:
Fietsen waren er eerder dan automobilisten. Nieuwkomers moeten zich aanpassen.
Als een fietser geen zin heeft om z'n hand uit te steken, moet een automobilist gewoon even wachten tot hij ziet of de fietser wel of niet afslaat.
of die fietsers wachten even?
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_51317873
quote:
Je klauw uitsteken, is dat nou zo moeilijk?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 10:59:34 #155
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_51318051
quote:
Zal helemaal lekker worden, ergens "geen zin in" hebben in het verkeer. Je dient je gewoon aan de regels te houden.
pi_51318349
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef cosmick het volgende:

[..]

Zal helemaal lekker worden, ergens "geen zin in" hebben in het verkeer. Je dient je gewoon aan de regels te houden.
Gelukkig mag je van Kiegie voor eigen rechtertje spelen in het verkeer en iemand op zijn nummer zetten want dat is goed voor hart en bloedvaten zegt ie (punt 4), daarbij bevorderd het ook de doorstroom van correcte automobilisten (punt 2) dus rij ik hem de volgende keer gewoon voor z'n flikker. Hopelijk leert ie daar van, zoals ie ook zelf zegt (punt 1) of krijgt ie een hart aanval wat ook weer het verkeer veiliger maakt (punt 5). Tenslotte toon ik daarmee aan dat ik geen hulpeloos slachtoffer ben van asocialen die denken alles te kunnen maken (punt 3).
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Kiegie het volgende:
Ten eerste bestaat er de kans dat diegene daadwerkelijk zijn fout inziet en zijn gedrag aanpast (al gaat het meestal om onverbeterlijke randdebielen, zoals jouw naasten zullen kunnen beamen).
Ten tweede help je wel degelijk de doorstroming van de 'correcte' automobilisten als je iemand belemmert voor te dringen. Dat deze winst niet heel groot is, is geen argument. Zo kun je ook zeggen dat het voorkomen van een enkele beroving van tien euro geen zoden aan de dijk zet.
Ten derde toon je je medeweggebruikers dat je geen hulpeloos slachtoffer hoeft te zijn van de asocialen die denken dat ze alles kunnen maken.
Ten vierde levert het veel persoonlijke bevrediging op als je iemand die jou schoffeert op zijn nummer kunt zetten. Goed voor hart en bloedvaten.
Ten vijfde bestaat de kans dat de asociale chauffeur zo boos wordt dat hij een hartaanval krijgt, wat in ruimere zin het verkeer weer wat veiliger maakt.

[ Bericht 23% gewijzigd door BobbyB op 10-07-2007 11:16:38 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51318414
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef Spacehamster het volgende:
Na rechts door de bocht te zijn gegaan en niemand in de weg te hebben gezeten...hoor ik ineens een stem "Voortaan je hand uitsteken he!". Blijkt een eng boos kijkende ouwe skinhead in een auto te zijn met zijn vrouw die stug recht vooruit kijkt.
Ik antwoord verbaasd doch kalm: "Flikker op."

Wie steekt er tegenwoordig nog de hand uit? Alleen fossielen doen dat nog.
Alle andere mensen, of nou ja de meerderheid, kijkt gewoon goed uit en dan is dat rare gedoe helemaal niet nodig.
En wat voor manieren zijn dat om belerend te doen naar andere mensen?

Wat zielig voor die automobilist dat hij geen leven heeft.
Ik hoop dat je een keer van je sokken wordt gereden, losert!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:18:25 #158
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_51318549
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig mag je van Kiegie voor eigen rechtertje spelen in het verkeer en iemand op zijn nummer zetten want dat is goed voor hart en bloedvaten zegt ie, dus rij ik hem de volgende keer gewoon voor z'n flikker. Hopelijk leert ie daar van, zoals ie ook zelf zegt.
Ja, ik begrijp zo'n houding niet. Een fietser mag zelf beslissen aan welke kant van de weg ie fietst, of ie wel of niet zijn licht aandoet, door rood rijdt (wachten is uiteraard voor losers) want een automobilist moet daar verdorie gewoon maar op verdacht zijn en gewoon maar wat meer geduld voor hebben.

In de praktijk blijkt het helaas ook nog zo te zijn .
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:22:55 #159
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51318691
joh, al die fietsertjes die hier maar lekker om het hardst roepen dat ze allemaal hun hand niet uit hoeven te steken en met niemand rekening hoeven te houden, hebben wel een grote bek, maar weten dondersgoebd hoe het wél hoort.
en dat maakt ze bijzonder sneu.

hou rekening met elkaar, doe niet zo idioot.
je bent niet alleen op de wereld, en als zelfs dat kleine beetje aanpassen je al vreemd is, ben je heel eng, en hoor je thuis op een onbewoond eiland, ergens héél ver weg.

verder krijg ik steeds meer te doen met TS, haar uitspraken getuigen wel van enige triestheid
je laten beïnvloeden door anderen, okay, dat is tot daar aan toe, maar dat als argument voor op z'n zachts gezegd rare acties aandragen, en dan ook nog niet begrijpen dat anderen zich daar niet in kunnen vinden, dat is gewoon sneu

hou je gewoon aan de regels, die zijn er niet voor niks, en, oh my god, gedraag je niet als een eigenwijze kleuter.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:23:59 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51318724
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 08:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
Alle fietsers gaan hun hand uitsteken op precies dezelfde dag dat alle automobilisten zich aan de snelheidsbeperkingen gaan houden.
En doen de automobilisten dat niet, dan steken wij lekker ons hand niet uit, en laten ons lekker doodrijden.
Op onze grafsteen staat dan "Ja maar hullie reden te hard"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51318920
quote:
En andersom ? Dus als jij fietser moet wachten of die auto wel of niet afslaat ?
pi_51318979
Mijn beste vrienden zijn mijn knaagdieren. Mensen zijn niet zo interessant.
Ik hoop dat de mensheid uitsterft voordat er nog veel meer andere levensvormen uitsterven.
Daarom geef ik het goede voorbeeld door geen koters te nemen.

Nog een boodschap voor hun die huisdieren willen nemen: adopteer een dier en koop het niet van een winkel of fokker. Er zijn teveel dieren in asiels en opvanghuizen die een goed thuis nodig hebben.

Aldus TS
Xbox Live: koenpijl
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:42:41 #163
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_51319243
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:31 schreef Sjummie het volgende:

[..]

En andersom ? Dus als jij fietser moet wachten of die auto wel of niet afslaat ?
Tuurlijk niet.
Auto's zijn stom, ze stinken, maken herrie en zijn levensgevaarlijk.
Daarnaast waren wij fietsers hier eerder.
Dat verandert alles
  dinsdag 10 juli 2007 @ 11:43:50 #164
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_51319280
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Gelukkig mag je van Kiegie voor eigen rechtertje spelen in het verkeer en iemand op zijn nummer zetten want dat is goed voor hart en bloedvaten zegt ie (punt 4), daarbij bevorderd het ook de doorstroom van correcte automobilisten (punt 2) dus rij ik hem de volgende keer gewoon voor z'n flikker. Hopelijk leert ie daar van, zoals ie ook zelf zegt (punt 1) of krijgt ie een hart aanval wat ook weer het verkeer veiliger maakt (punt 5). Tenslotte toon ik daarmee aan dat ik geen hulpeloos slachtoffer ben van asocialen die denken alles te kunnen maken (punt 3).
[..]
Kijk, zie je wel dat je het begrijpt!
Dat verandert alles
pi_51319322
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.
Zeg dat maar als je je tanden uit mijn grill moet peuteren.

JA maar ik was hier eerder!, ja maar wel zonder tanden
Fuck with a Hooker, get rucked.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 12:35:53 #166
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_51320914
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 11:45 schreef LamstraalASD het volgende:

[..]

Zeg dat maar als je je tanden uit mijn grill moet peuteren.

JA maar ik was hier eerder!, ja maar wel zonder tanden

Nee hoor, toen had ik ze nog.
Jij niet zo slim?
Dat verandert alles
pi_51321247
quote:
Briljante argumenten!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:17:07 #168
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_51322243
ja dat helpt ook met criminelen!!!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:22:03 #169
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_51322411
Je hand uit steken is voor homo's.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 13:24:03 #170
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51322482
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Je hand uit steken is voor homo's.
1 woord: lol
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51322581
Ik heb nog nooit een fossiel op een fiets gezien.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:03:09 #172
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51323859
Ik steek altijd mijn hand uit.
De genen die dat niet doen zijn kinderen die nét van de basisschool komen en zich daarvoor een beetje schamen.
Die zie je zo lichtelijk hun arm een beetje optillen....
pi_51323994
quote:
[..]
Tuurlijk niet.
Auto's doen ook meer pijn als ze je raken. Reden genoeg om je handje uit te steken.
En als jij nou als fietser moet wachten op een andere fietser die geen richting aangeeft, maar toch afslaat ?
pi_51324339
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef Sjummie het volgende:
En als jij nou als fietser moet wachten op een andere fietser die geen richting aangeeft, maar toch afslaat ?
In deze situaties wordt je juist uit je sokken gereden door de automobilist als je wel je hand uitsteekt. Dan gaat hij namelijk gelijk met jou de bocht in. Aangezien veel automobilisten geen fatsoenlijk bocht kunnen maken is dat voor de fietser gevaarlijk (citroen/ renault/ peugeot rijders kunnen zich extra aangesproken voelen).

[ Bericht 1% gewijzigd door nogeenmaarten op 10-07-2007 14:50:45 ]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 14:45:28 #175
17420 DeX090
bastard on parade
pi_51325266
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef amaranta het volgende:
Ik steek altijd mijn hand uit.
De genen die dat niet doen zijn kinderen die nét van de basisschool komen en zich daarvoor een beetje schamen.
Die zie je zo lichtelijk hun arm een beetje optillen....
Ik kijk altijd goed om me heen als ik een kruising nader, en steek alleen m'n hand uit als ik het gevoel heb hier de doorstroom van het verkeer of mijn eigen veiligheid mee te bevorderen.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')