Oke goed.. in samenwerking met dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Merkie het volgende:
Die film is niet door Tarantino gemaakt hoor.
Dan moet je de rest van Cronenberg ook maar eens kijken. Zitten juweeltjes tussen. Ik raad The Brood van harte aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[url="http://www.imdb.com/title/tt0086541/"]Videodrome[/url]
Wat was dit een rare, vreemde en ongewone kijk ervaring. Meteen vanaf het eerste moment zat ik "in de film" en het liet me niet meer los tot aan het geweldige einde. James Woods is ronduit fantastisch, net als de goed gecaste bijrollen.
De effecten zijn spectaculair, ranzig en intrigerend tegelijk. Denk dat ie wel nog wat meer kijkbeurten nodig heeft om volledig tot me door te dringen maar vooralsnog ben ik uitermate positief!
IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
Maar eens opzoeken dan! De enige die ik tot nu toe van Cronenberg heb gezien was A History Of Violence en daar vond ik niet veel aan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan moet je de rest van Cronenberg ook maar eens kijken. Zitten juweeltjes tussen. Ik raad The Brood van harte aan.
Probeer dan meteen Dead Ringers ook, na Videodrome zijn beste naar mijn mening.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan moet je de rest van Cronenberg ook maar eens kijken. Zitten juweeltjes tussen. Ik raad The Brood van harte aan.
Dan kan ik je mening over At World's End al wel voorspellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:06 schreef Falco het volgende:
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Wat een rotzooitje, dat plot. Dr zaten wel aardige stukken tussen (die kannibalenstam was erg tof), maar het had ook mindere stukken en dan vooral dat einde
. Het acteerwerk valt bij sommigen ook vies tegen eigenlijk. Cijfer: 5
Vind ik niet. Ik vind wel dat Dead Ringers veruit het beste in elkaar steekt van alle Cronenberg films en Jeremy Irons een briljante rol wegzet, maar de film wist me nergens zo bij m'n keel te grijpen als bv. Videodrome, The Brood en History of Violence. Dead Ringers vind ik voor Cronenberg begrippen té psychogolisch in elkaar steken, terwijl ik Cronenberg juist graag zie shockeren door middel van absolute uitersten in een film. Dead Ringers blijft wat dat betreft tussen alle uitersten hangen in één constant rotgevoel. Beetje zoals Spider ook in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Probeer dan meteen Dead Ringers ook, na Videodrome zijn beste naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dat was echt een "WOW!" moment. Die hele laatste scene zat ik (spreekwoordelijk) met open mond te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef Morrigun99 het volgende:
@ Timo20, dat einde van Videodrome is echt perfect. Die muziek van Shore ook.![]()
"Carol the waitress, meet Simon the fag"quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:47 schreef Falco het volgende:
As Good as It Gets
Ietwat sentimenteel, maar wel oke. Cijfer: 7
Ik kan de artistieke waarde er nog wel van inzien, daarom krijgt ie geen één.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:43 schreef Mainport het volgende:
Geef 'm dan een één.
Ik vond 'm nog wel meevallen eigenlijk.
Geweldig toch? Ik heb me rot gelachen om deze film. Misschien dat het hielp dat ik wist dat Ed Wood nou niet echt de meest geniale regisseur ooit was, maar ik vond deze film erg humor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:01 schreef Falco het volgende:
Glen or Glenda
Wat een brainfart-film van Edward D. Wood. An sich prima dat hij zo'n onderwerp als travestie wilt behandelen, maar dit sloeg echt nergens op. En ohja wat doet Bela Lugosi nou hierin? En ohja zijn toenmalige vriendin kan niet acteren. Cijfer: 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |