Ik kan 'm deze week nog gaan zien, maar ik verwacht een zelfde mening als Commensaal. Le Notti di Cabiria is toch wel een van mijn favorietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Commensaal het volgende:
Notti di Cabiria, Le - E la nave va
'Le notti di Cabiria' is nu eenmaal een van mijn favoriete films, maar 'E la nave va' is ook een prachtige film. Origineel idee, mooie personages (ik zag dat Willem-Alexander ook meespeelde) en bovenal erg grappig. Typisch Fellini om zelfs over zo'n zwaar onderwerp zo'n levendige film maken. Verdient zeker meer bekendheid!
Le Notti di Cabiria kan de stemmen goed gebruiken dus....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik kan 'm deze week nog gaan zien, maar ik verwacht een zelfde mening als Commensaal. Le Notti di Cabiria is toch wel een van mijn favorieten.
Maar ik kan E La Nave Va pas maandag zienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:15 schreef Kolkus het volgende:
Morgen gaat 'ie dicht.
Streep maar door. Geen tijd en ik kan de DVD niet vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:05 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb hier nog wel I Vitelloni liggen. Heel eventueel kijk ik die straks.
Le Notti di Cabiria vliegt eruit ook als je er nog op zou stemmen dus ik gooi 'em dicht, kijk maar:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Maar ik kan E La Nave Va pas maandag zien. Le Notti di Cabiria mag er niet uit.
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef Kolkus het volgende:
[..]
E La Nave Va moet je natuurlijk wel gewoon gaan kijken Doff!
Precies, maar toen won La Dolce Vita vooral omdat iedereen in de finale (pas) besloot dat C'era una volta il West toch eigenlijk geen Italiaanse film was en maar op La Dolce Vita stemde.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallend dat La Dolce Vita er al uit is, die won toch het tournament van de beste Italiaanse film, waar 8½ (nu toch favoriet) er al in de achtste finales uit ging.
Ik hou deze ronde open tot en met zondag.....quote:Op zondag 22 juli 2007 19:04 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb de DVD van I Vitelloni inmiddels gevonden. Eens kijken wanneer ik tijd heb.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:44 schreef Doff het volgende:
Ik ga morgenvroeg op vakantie maar stem op 8½ als deze in de finale staat.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |