?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Flitspaal het volgende:
Ik nomineer niet, ik ga alleen meestemmen.
En Prove d'Orchestra als dat mag. Heb 'm nog niet gezien maar wil dat wel op korte termijn doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:04 schreef Kolkus het volgende:
Door zijn:
[...]
Nog te nomineren ondersteunen:
[...]
Sceicco bianco, Lo
Begin maar met Le Notti, dan kan je die in elk geval verder stemmen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:23 schreef Timo20 het volgende:
Steun voor de enige films die ik tot nu toe heb gezien:
8 1/2
Amarcord
Heb La Dolce Vita, La Strada, Roma en Le Notti di Cabiria ook in m`n collectie maar die heb ik nog niet bekeken...
Will do, maar zal pas vrijdag of zaterdag zijn. Dus wellicht alleen pas op tijd voor de eerste rondequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Begin maar met Le Notti, dan kan je die in elk geval verder stemmen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef Flitspaal het volgende:
Ik nomineer niet, ik ga alleen meestemmen.
Tuurlijk, ik ondersteun Lo Sceicco bianco want die ga ik van het weekend kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:09 schreef Doff het volgende:
[..]
?
[..]
En Prove d'Orchestra als dat mag. Heb 'm nog niet gezien maar wil dat wel op korte termijn doen.
Ik weet niet welke je nog moet maar ik heb in elk geval Prova d'Orchestra en Il Bidone al weggekaaptquote:Op maandag 9 juli 2007 01:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Voorronde
Strada, La - Casanova di Federico Fellini, Il
Vitelloni, I - Satyricon
Dolce vita, La - Prova d'orchestra
Amarcord - Roma
Bidone, Il - Sceicco bianco, Lo
E la nave va - Giulietta degli spiriti
Dat was het alweer. Als ik morgen de videotheek eerder bereik dan Doff kan ik misschien nog wat updaten.Ik moet er nog 5 in ieder geval.
Ik heb Roma en Sceicco bianco, Lo meegenomen. Dat brengt vast de volgende stem:quote:Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je nog moet maar ik heb in elk geval Prova d'Orchestra en Il Bidone al weggekaapt.
Organiseer een get-together en kijk lekker samen! Kan je daarna ook lekker over praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Gillingham het volgende:
Herstel: Met Doff en Laurenzo in mijn stad wordt het moeilijk om nog aan Fellini-films te komen...
Ik laat deze ronde dan tot zondag open.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef Gillingham het volgende:
Ik ga deze week nog Lo Sceicco Bianco en Prova d'orchestra kijken (dankzij Doff) zodat ik nog op die duels kan stemmen.
Ik update ook nog wat..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:59 schreef Kolkus het volgende:
Leuk dat er ge-update wordt, morgen begint de eerste ronde.
Sorry, maar met de omstandigheden hier kan ik onmogelijk nog een film kijken...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:37 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik gooi 'em eind van de middag dicht Laurenzo.
Ik kan 'm deze week nog gaan zien, maar ik verwacht een zelfde mening als Commensaal. Le Notti di Cabiria is toch wel een van mijn favorietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Commensaal het volgende:
Notti di Cabiria, Le - E la nave va
'Le notti di Cabiria' is nu eenmaal een van mijn favoriete films, maar 'E la nave va' is ook een prachtige film. Origineel idee, mooie personages (ik zag dat Willem-Alexander ook meespeelde) en bovenal erg grappig. Typisch Fellini om zelfs over zo'n zwaar onderwerp zo'n levendige film maken. Verdient zeker meer bekendheid!
Le Notti di Cabiria kan de stemmen goed gebruiken dus....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik kan 'm deze week nog gaan zien, maar ik verwacht een zelfde mening als Commensaal. Le Notti di Cabiria is toch wel een van mijn favorieten.
Maar ik kan E La Nave Va pas maandag zienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:15 schreef Kolkus het volgende:
Morgen gaat 'ie dicht.
Streep maar door. Geen tijd en ik kan de DVD niet vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:05 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb hier nog wel I Vitelloni liggen. Heel eventueel kijk ik die straks.
Le Notti di Cabiria vliegt eruit ook als je er nog op zou stemmen dus ik gooi 'em dicht, kijk maar:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef Doff het volgende:
[..]
Maar ik kan E La Nave Va pas maandag zien. Le Notti di Cabiria mag er niet uit.
![]()
Uiteraardquote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef Kolkus het volgende:
[..]
E La Nave Va moet je natuurlijk wel gewoon gaan kijken Doff!
Precies, maar toen won La Dolce Vita vooral omdat iedereen in de finale (pas) besloot dat C'era una volta il West toch eigenlijk geen Italiaanse film was en maar op La Dolce Vita stemde.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallend dat La Dolce Vita er al uit is, die won toch het tournament van de beste Italiaanse film, waar 8½ (nu toch favoriet) er al in de achtste finales uit ging.
Ik hou deze ronde open tot en met zondag.....quote:Op zondag 22 juli 2007 19:04 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb de DVD van I Vitelloni inmiddels gevonden. Eens kijken wanneer ik tijd heb.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:44 schreef Doff het volgende:
Ik ga morgenvroeg op vakantie maar stem op 8½ als deze in de finale staat.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |