Ja, ook nog van Waterstaat inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef ScottTracy het volgende:
Eurlings?
die weet wel veel j aquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
Klopt ik had gehoopt dat wyccie nog zou langskomen, die weet dit wel denk ik.
Yesquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, Eric Roberts?
Knap hoor !quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, Eric Roberts?
Ze is de dochter van twee beroemde ouders.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is zij?
Heeft zij ook een naam? of iets anders wrra we van haar moeten kennen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is de dochter van twee beroemde ouders.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:54 schreef qonmann het volgende:
Brooke Shields ?
Showbizz king +1quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:02 schreef erkel het volgende:
Ze is de dochter van Donald en Ivana Trump
Demmit erkeltjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:02 schreef erkel het volgende:
Ze is de dochter van Donald en Ivana Trump
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ivanka Trump? Dochter van Donald en Ivana??
Gaan jullie 2 maar naar de slowchatquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je eerste werkdag? Viel het mee, viel het tegen? Onwennig? Neem je morgen ontslag?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ivanka Trump? Dochter van Donald en Ivana??
Geweldig! Ik heb een verpletterende indruk gemaakt door meteen wat rapporten uit een bepaald stukje software te toveren waar ze zelf geen raad mee wisten, en ik moest na de werkdag perse mee een pintje gaan drinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je eerste werkdag? Viel het mee, viel het tegen? Onwennig? Neem je morgen ontslag?
Ook goedenavond ERquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Demmit erkeltje
Ben ik weer net te laat
Goedzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb een verpletterende indruk gemaakt door meteen wat rapporten uit een bepaald stukje software te toveren waar ze zelf geen raad mee wisten, en ik moest na de werkdag perse mee een pintje gaan drinken.
Het was echt heel erg leuk!!
Het is net 11 uur!! Ik ga niet eerder naar bed dan om half een en ik hoef pas om half acht op, maar bedankt voor je bezorgdheid hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Enneh... ER... jij moet naar bed want je moet vroeg weer op
O jah, vergeten, goedenavond erkeltjequote:
Je bent bang dat je geen puntjes meer kan scoren, hè?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Enneh... ER... jij moet naar bed want je moet vroeg weer op
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geweldig! Ik heb een verpletterende indruk gemaakt door meteen wat rapporten uit een bepaald stukje software te toveren waar ze zelf geen raad mee wisten, en ik moest na de werkdag perse mee een pintje gaan drinken.
Het was echt heel erg leuk!!
Ik wil gewoon niet dat je meteen je baan verspeelt.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is net 11 uur!! Ik ga niet eerder naar bed dan om half een en ik hoef pas om half acht op, maar bedankt voor je bezorgdheid hoor![]()
As if!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat je meteen je baan verspeelt.....![]()
Hier is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gaan jullie 2 maar naar de slowchat
Ik lul maar watquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier is dat toch niet zo erg?Scheelt ook weer wachten op een nieuwe vraag.
Alleen in een dubbele punten topic doe ik wel altijd rustig aan.
Chat maar gewoon doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier is dat toch niet zo erg?Scheelt ook weer wachten op een nieuwe vraag.
Alleen in een dubbele punten topic doe ik wel altijd rustig aan.
De SC is dan ook voor AKQ-afhakersquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Chat maar gewoon door![]()
Is gezelliger toch ?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fall Out Boy
Ik ook, ik vergeet per definitie alles wat met Simpson, Hilton of Spears te maken heeft. Je schaamt je toch rot als je daar het fijne van weet??quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Pfoe. Ik gok dat Steve deze wel weet. Ik heb het ooit wel ergens gelezen, maar vond het te oninteressant om te onthouden.
Op de één of andere manier vind ik het toch zeer vermakelijk. Je verbaast je elke keer weer hoe erg ze zich zelf weten te verlagen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, ik vergeet per definitie alles wat met Simpson, Hilton of Spears te maken heeft. Je schaamt je toch rot als je daar het fijne van weet??
Denk dat dit het isquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef ScottTracy het volgende:
The Simpsons?
Ik kon het weten met die vrouwen onlinequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Patrick Dempsey enhij speelt Mc Dremay in Greays anatomy
GVD wat een spelfouten!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Patrick Dempsey enhij speelt Mc Dremay in Greays anatomy
Wat een spelfoutenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Nee hor hij speelt Dr Sheperd
Maar ben het wel met je eens.... Misschien moeten we de regels aanscherpen?quote:
Euh! Ik kijk die series niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kon het weten met die vrouwen onlineHet is MacDreamy (en eigenlijk Derek Shepherd) maar ik reken het goed
..niet iedereenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Maar iedereen kijkt toch Grey's Anatomy?
Ik ben niemand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had nog een kleine aanvulling gedan met de goede naam, en ik moet niet op de laptop vanmijn man meedoen ewant dan maak ik gruwelijk e spelfouten. Ik moet gewoon op een desk topquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kon het weten met die vrouwen onlineHet is MacDreamy (en eigenlijk Derek Shepherd) maar ik reken het goed
ElizabethR+1
heb ooit een aflevering gezien en dat was de superspannende clifjanger toen ze in het water vielquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Jij moet eens ophouden met zuurpuimerig te doen. Dat is zo jammer dat je dat de laatste tijd veel doet, ik vind je zo leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Maar ben het wel met je eens.... Misschien moeten we de regels aanscherpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oxygen ?
Sorry ER... iik zal er mee stoppen... Heb ook door dat ik dit vooral doe als ik een paar bierjes op heb...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met zuurpuimerig te doen. Dat is zo jammer dat je dat de laatste tijd veel doet, ik vind je zo leuk!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Sorry ER... iik zal er mee stoppen... Heb ook door dat ik dit vooral doe als ik een paar bierjes op heb...![]()
Yupquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef ScottTracy het volgende:
Jij drinkt zeker vaak bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |