Ik kon het weten met die vrouwen onlinequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Patrick Dempsey enhij speelt Mc Dremay in Greays anatomy
GVD wat een spelfouten!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Patrick Dempsey enhij speelt Mc Dremay in Greays anatomy
Wat een spelfoutenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Nee hor hij speelt Dr Sheperd
Maar ben het wel met je eens.... Misschien moeten we de regels aanscherpen?quote:
Euh! Ik kijk die series niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kon het weten met die vrouwen onlineHet is MacDreamy (en eigenlijk Derek Shepherd) maar ik reken het goed
..niet iedereenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Maar iedereen kijkt toch Grey's Anatomy?
Ik ben niemand.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Ik had nog een kleine aanvulling gedan met de goede naam, en ik moet niet op de laptop vanmijn man meedoen ewant dan maak ik gruwelijk e spelfouten. Ik moet gewoon op een desk topquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kon het weten met die vrouwen onlineHet is MacDreamy (en eigenlijk Derek Shepherd) maar ik reken het goed
ElizabethR+1
heb ooit een aflevering gezien en dat was de superspannende clifjanger toen ze in het water vielquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Jij moet eens ophouden met zuurpuimerig te doen. Dat is zo jammer dat je dat de laatste tijd veel doet, ik vind je zo leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Maar ben het wel met je eens.... Misschien moeten we de regels aanscherpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oxygen ?
Sorry ER... iik zal er mee stoppen... Heb ook door dat ik dit vooral doe als ik een paar bierjes op heb...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met zuurpuimerig te doen. Dat is zo jammer dat je dat de laatste tijd veel doet, ik vind je zo leuk!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Sorry ER... iik zal er mee stoppen... Heb ook door dat ik dit vooral doe als ik een paar bierjes op heb...![]()
Yupquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef ScottTracy het volgende:
Jij drinkt zeker vaak bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |