quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij mag niet, jij hebt me al een keer een ban verkocht
Hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
Mordra wordt de nieuwe mod, BELIEVE!
Jaa rellen!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM kan ook heel goed zonder modjes.
quote:Datum: 26-02-2006
Beste heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de advertentie op het Fok! Forum betreffende de functie van moderator in Gam wil ik graag mijn interesse hiervoor uitspreken. Ik ben van mening dat ik in staat ben om Gam zichzelf helpen te ontwikkelen en te ontplooien, de hedendaagse mogelijkheden voor een user zijnde als ik zijn helaas niet genoeg om het niveau van Gam naar een hoger plan te tillen.
Mocht u denken dat ik niet capabel genoeg ben om de users van Gam tevreden te houden en het nog beter naar hun zin te maken wil ik graag voorstellen om Dhr. B. Duijn moderator te maken, deze frisse en fruitige user is sinds jaar en dag bezig het Gam forum een beter oord te maken voor de liefhebbende Fokker. Dit geldt natuurlijk alleen als ik niet capabel genoeg zou zijn voor deze functie.
Hoogachtend,
D. Terpstra aka mordradead.
Nette brief zegquote:
Kijk ipv 1 van de 1 keer 1 van de 3 keer in dit onzin topic en kijk eens hoeveel tijd je hebt B)quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Poit het volgende:
Pff, ik vind het trouwens wel knap hoe de mods hun tijd vrij krijgen voor dit gedoe. Heb zelf al genoeg moeite met het modereren van m'n eigen leventje.
Ach, dit is voor mij het ideale F5 topic voor op m'n werk, niet te druk en er valt soms nog wat te beleven ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kijk ipv 1 van de 1 keer 1 van de 3 keer in dit onzin topic en kijk eens hoeveel tijd je hebt B)
Modden, werken, nieuwsposts plaatsen, reviews schrijven en nog proberen om een leven te hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Poit het volgende:
Pff, ik vind het trouwens wel knap hoe de mods hun tijd vrij krijgen voor dit gedoe. Heb zelf al genoeg moeite met het modereren van m'n eigen leventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |