Dat lijkt er idd meer op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:01 schreef Strooper het volgende:
[..]
Volgens mij 450.000 per seizoen.
Maar met Santa Cruz erbij wordt het komend seizoen dus de League Cup wedstrijdjes voor Rigters. Verstandige keuze van hem![]()
AGOVVquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd aan wie ze hem verhuren binnenkort.
Die was geen 24.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Van Persie werd bij Arsenal ook pas na een half seizoen voorzichtig gebracht.
Bristol Rovers en Scunthorpe United, sla je slag!quote:Rigters denkt al aan verhuur
Slechts vijf minuten kwam Maceo Rigters dit seizoen namens Blackburn Rovers in actie in het Premiership. De voormalig speler van NAC Breda kreeg in de UEFA Cup en League Cup wat meer speelminuten toebedeeld, maar moet zich schikken in zijn rol van vaste tribuneklant.
"Natuurlijk is dat frustrerend. Maar er staan ook wel wat spelers voor me, hè", verdedigt Rigters in BN/De Stem zijn situatie op Ewood Park. "Het is jammer dat ze hier geen tweede elftallen kennen. Mijn ritme doe ik dus vooral op tijdens de trainingen. Gelukkig zijn die van een zeer hoog niveau. In elk geval een stuk hoger dan dat ik gewend was bij NAC."
Rigters staat in de pikorde van manager Mark Hughes achter Benni McCarthy, Jason Roberts, Matt Derbyshire en Roque Santa Cruz. “En als de club dan ook nog eens vier duels op rij wint, weet je dat je voorlopig nog wel even op je kans moet blijven wachten."
“Hughes zegt dat ik simpelweg de pech heb dat de andere spitsen het zo goed doen. Dus wie weet, speel ik over een paar weken wel", houdt de aanvaller hoop op betere tijden. "Zo niet, dan wil ik snel verhuurd worden. Maar zo ver denk ik nog even niet."
Dat hebben ze hem gewoon wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef Schimpie het volgende:
Hoezo geen tweede elftallen?
Je hebt toch ook nog de reserves daar?
quote:Rigters: 'Verhuren? Ik vecht hier gewoon voor mijn kans'
Datum: 16-okt-2007 15:35
Door Sander van Hal
In BN/De Stem stond vorige week dat Maceo Rigters al aan verhuren denkt. De spits van Blackburn Rovers (foto), die afgelopen zomer overkwam van NAC Breda en sindsdien weinig speelt, reageert verrast. “Stond dat er? Oh, nou, dat heb ik niet gezegd, hoor. Ik vecht hier gewoon voor mijn kans. Over een maandje moet ik maar eens kijken hoe het gaat, maar voorlopig denk ik écht nog niet aan verhuren. Als ik dat had gedaan, had ik nu al weggeweest, want in Engeland kun je ook tussentijds worden verhuurd. Door de dingen die de manager (Mark Hughes) tegen me heeft gezegd, heb ik er vertrouwen in dat ik snel meer aan spelen toekom. Misschien al aankomend weekend.”
McCarthy, Derbyshire en Roberts. Rigters komt volgens mij pas na die 3.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn de andere spitsen van Blackburn?
En nog 3 anderen toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Benni Mccarthy
Santa Cruz speelde dit weekend toch vrijwel de hele match? Bericht uit de VI is al achterhaald geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik las dat -ie nu toch flink wat invalbeurten krijgt/gaat krijgen nu Santa Cruz geblesseerd is geraakt.
en na de rust weer op de tribune?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef Dos37 het volgende:
Ik zag hem zondag wel lopen, in de rust hij zat volgens mij op de bank.
Meer een typisch AZ paniekaankoop na het afketsen van Alvesquote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef DRD het volgende:
Beter betaald, niet beter voor je carriere (of je humeur........)
Terug naar Nederland in de winterstop lijkt me de beste optie voor hem. Misschien Sparta?
Dat is inderdaad meer zijn niveau, voor de subtop/middenmoot van de Premier League komt hij (nog?) te kort.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef DRD het volgende:
Beter betaald, niet beter voor je carriere (of je humeur........)
Terug naar Nederland in de winterstop lijkt me de beste optie voor hem. Misschien Sparta?
Bij AZ hebben ze nog wel verstand van voetbal hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Meer een typisch AZ paniekaankoop na het afketsen van Alves
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bij AZ hebben ze nog wel verstand van voetbal hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |