Dat hebben ze hem gewoon wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:32 schreef Schimpie het volgende:
Hoezo geen tweede elftallen?
Je hebt toch ook nog de reserves daar?
quote:Rigters: 'Verhuren? Ik vecht hier gewoon voor mijn kans'
Datum: 16-okt-2007 15:35
Door Sander van Hal
In BN/De Stem stond vorige week dat Maceo Rigters al aan verhuren denkt. De spits van Blackburn Rovers (foto), die afgelopen zomer overkwam van NAC Breda en sindsdien weinig speelt, reageert verrast. “Stond dat er? Oh, nou, dat heb ik niet gezegd, hoor. Ik vecht hier gewoon voor mijn kans. Over een maandje moet ik maar eens kijken hoe het gaat, maar voorlopig denk ik écht nog niet aan verhuren. Als ik dat had gedaan, had ik nu al weggeweest, want in Engeland kun je ook tussentijds worden verhuurd. Door de dingen die de manager (Mark Hughes) tegen me heeft gezegd, heb ik er vertrouwen in dat ik snel meer aan spelen toekom. Misschien al aankomend weekend.”
McCarthy, Derbyshire en Roberts. Rigters komt volgens mij pas na die 3.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn de andere spitsen van Blackburn?
En nog 3 anderen toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Benni Mccarthy
Santa Cruz speelde dit weekend toch vrijwel de hele match? Bericht uit de VI is al achterhaald geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik las dat -ie nu toch flink wat invalbeurten krijgt/gaat krijgen nu Santa Cruz geblesseerd is geraakt.
en na de rust weer op de tribune?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:05 schreef Dos37 het volgende:
Ik zag hem zondag wel lopen, in de rust hij zat volgens mij op de bank.
Meer een typisch AZ paniekaankoop na het afketsen van Alvesquote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef DRD het volgende:
Beter betaald, niet beter voor je carriere (of je humeur........)
Terug naar Nederland in de winterstop lijkt me de beste optie voor hem. Misschien Sparta?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |