Maceo zit vaak op internet volgens mij, dus dan zal ie zn mail ook wel vaak checken. Als dat zo gegaan is tenminste.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hij was in ieder geval ook zeer snel met antwoorden. Af en toe iets een beetje moeten herschrijven, maar dat hoort erbij. Ik vond Hasselbaink nog best een verrassend voorbeeld en de naam Donk als beste verdediger verbaasde me ook licht.

Tuurlijk en ik had ook direct contact met hem, zonder zaakwaarnemers en dergelijke. Dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maceo zit vaak op internet volgens mij, dus dan zal ie zn mail ook wel vaak checken. Als dat zo gegaan is tenminste.

Dit wordt gewoon een reeks met een maandelijkse update van Maceoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben toch steeds meer benieuwd naar zijn prestaties bij Blackburn, stel je voor dat hij een seizoen als Collins John debuutjaar meemaakt, dan gaat het rollen. Was trouwens 2e jaar van John dacht ik, met 11 goals. Erg knap.

Precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon een reeks met een maandelijkse update van Maceo![]()

Niet echt goed voor zijn zelfvertrouwen denk ik..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies.
Kan je Maceo dit topic niet geven, MM?

Hij heeft in ieder geval de link naar het interview op FOK! sport. Dus wellicht zoekt hij dan wel verder.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies.
Kan je Maceo dit topic niet geven, MM?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |