Maceo zit vaak op internet volgens mij, dus dan zal ie zn mail ook wel vaak checken. Als dat zo gegaan is tenminste.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hij was in ieder geval ook zeer snel met antwoorden. Af en toe iets een beetje moeten herschrijven, maar dat hoort erbij. Ik vond Hasselbaink nog best een verrassend voorbeeld en de naam Donk als beste verdediger verbaasde me ook licht.
Tuurlijk en ik had ook direct contact met hem, zonder zaakwaarnemers en dergelijke. Dat scheelt ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maceo zit vaak op internet volgens mij, dus dan zal ie zn mail ook wel vaak checken. Als dat zo gegaan is tenminste.
Dit wordt gewoon een reeks met een maandelijkse update van Maceoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben toch steeds meer benieuwd naar zijn prestaties bij Blackburn, stel je voor dat hij een seizoen als Collins John debuutjaar meemaakt, dan gaat het rollen. Was trouwens 2e jaar van John dacht ik, met 11 goals. Erg knap.
Precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon een reeks met een maandelijkse update van Maceo![]()
Niet echt goed voor zijn zelfvertrouwen denk ik..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies.
Kan je Maceo dit topic niet geven, MM?
Hij heeft in ieder geval de link naar het interview op FOK! sport. Dus wellicht zoekt hij dan wel verder.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies.
Kan je Maceo dit topic niet geven, MM?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:53 schreef BonJovi het volgende:
waar kan je dat terug lezen Vaduz?
Daarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef methodmich het volgende:
De antwoorden van Maceo Rigters
Leuke antwoorden!
Maar dat had ik je toch al verteld, dat ie dat zou gaan doen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel leuk dat hij de tijd heeft genomen voor de antwoorden trouwens.
Idd. Dat wantrouwen siert je niet Vaduzquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:50 schreef DeVinger het volgende:
Is dat zo, als MM iets zegt is het toch gewoon zo
Okee, maar goed. Niet zo slecht van vertrouwen zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar dan nog is het afwachten of hij breeduit vertelt of kortaf is.
Gewoon terug naar Roma toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:32 schreef DeVinger het volgende:
Waar is Nonda heen eigenlijk?
Net iets beter, daar zitten 3 klasses tussen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dit wordt dus helemaal niks. Santa Cruz lijkt me toch net iets beter
.
Ow ok, wist niet dat hij gehuurd was.quote:
Ik dacht dat hij in 3 seizoenen 450.000 euro zou verdienen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ow ok, wist niet dat hij gehuurd was.
Maar idd, maargoed, wat zou hij verdienen? Boeien dat je weinig speelt, eenmaal in Engeland kom je uiteindelijk toch wel ergens aan het ballen. Mentaal is hij iig sterk genoeg.
Dat is ook weer wat overdreven denk ik. Zo'n topper is Santa Cruz uiteindelijk niet gebleken, in ieder geval niet op het gebied van doelpunten maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Net iets beter, daar zitten 3 klasses tussen.![]()
Hoe heeft hij gespeeld, of is het nog bezig?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij is weer ingevallen vandaag in een echte Europeze wedstrijd
Vlak na de 4-0 mocht Rigters het veld in voor Roberts.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij gespeeld, of is het nog bezig?![]()
Na de 4-0 pas, ze hebben ook geen vertrouwen in hemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vlak na de 4-0 mocht Rigters het veld in voor Roberts.
Meer weet ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |