abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51354096
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
Simpelste oplossing is een invoering van een algemene horecapas, waarmee je alle kroegen en discotheken binnen kan. Pas wordt op je 16 uitgereikt. Bij eerste twee keer problemen veroorzaken krijg je een waarschuwing. De derde keer wordt je pas ingetrokken en kom je dus nergens nooit meer binnen. Simpel.
dat systeem zou DE oplossing zijn, word al jaren om geroepen maar komt er maar niet
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:53 schreef ETA het volgende:
echt serieus, WTF?! hoe sommige hier de grondwet gemakkelijk aan de kant schuiven is verbazingwekkend... De grondwet vertegenwoordigd de geldende normen en waarden in Nederland. Hoe kan je anderen veroordelen als je zelf niet eens aan de geldende normen en waarden houd?

meer zorgwekkend is dat sommigen echt geloven dat alle Marokkanen crimineel zijn. Ok, keiharde cijfers dan. 98,5% van alle Nederlanders tegen 94,3% in Nederland wonende Marokkanen is niet verdacht geweest van misdrijven (bron CBS).

Ja, de klootzakjes vallen nu eenmaal eerder op en daardoor lijkt het alsof elke Marokkaan een crimineel is. Die criminele jongeren verdienen ook een zware straf, van mijn part stuur je ze terug naar Marokko, zet je ze in bak voor 10 jaar, whatever, doet er niet toe.

Sommige lui hebben echt geen besef hoe ernstig racisme is, veroordeelt worden vanwege iets waar je niks aan kan doen. Heb je dan totaal geen inlevingsgevoel? En snel word er naar het argument gegrepen dat de Marokkanen zelf ook racisten zijn... Ik neem aan dat iedereen zelf weet dat dit geen argument is? Hoe kan je het in je botte hoofd halen om een hele groep te veroordelen door de acties van 5% van hun? Ook al is het 10%, 20% of 30%, je kan het niet maken om de anderen hier onder te lijden. Het is wel zo makkelijk alles over 1 kam te scheren, want dan kan jij weer lekker veilig uitgaan.....maar besef, besef je goed wat het betekend als je op deze wijze discrimineert. Kan wel lullige voorbeelden gaan geven:"Nee meneer, je komt niet in deze supermarkt want blonde mensen jatten teveel zooi" (slaat nergens op? juist!!)

weinig consumeren..... oh dus arme mensen moeten geweerd worden? Dat zou nog bijna rechtvaardiger zijn ook want daar heb je nog enigszins invloed op, op je afkomst niet.

pak gewoon de criminelen aan, niet een hele bevolkingsgroep.....
cijfers mogen dan vrolijk aangeven dat slechts weinig in aanraking is gekomen met justitie (ik dacht zelf zo'n 7% volgens cbs?) maar crimineel zijn en overlast veroorzaken in het uitgaansleven is net ff wat anders. toen ik zelf nog regelmatig uitging in het centrum van amsterdam waren in de meeste gevallen marokkanen betrokken bij problemen, waren het meestal marokkanen die meisjes lastig vielen in de disco, waren het etc etc etc etc, gewoon een groot risico wat je binnen haalt en verder weinig geld oplevert. De politiek weigert met maatregelen te komen, dan gaan bedrijven het zelf oplossen.
pi_51354632
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef Sora het volgende:

[..]

dat systeem zou DE oplossing zijn, word al jaren om geroepen maar komt er maar niet
Weet ik. Maar dat blijft vreemd, omdat je op die manier de raddraaiers makkelijk buiten de deur houdt. En mensen zullen zich wel 2 keer bedenken om rotzooi te trappen als ze in heel Nederland nergens meer in komen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:28:09 #163
104963 ETA
European Travel Author
pi_51354670
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef Sora het volgende:

[..]

[..]

cijfers mogen dan vrolijk aangeven dat slechts weinig in aanraking is gekomen met justitie (ik dacht zelf zo'n 7% volgens cbs?) maar crimineel zijn en overlast veroorzaken in het uitgaansleven is net ff wat anders. toen ik zelf nog regelmatig uitging in het centrum van amsterdam waren in de meeste gevallen marokkanen betrokken bij problemen, waren het meestal marokkanen die meisjes lastig vielen in de disco, waren het etc etc etc etc, gewoon een groot risico wat je binnen haalt en verder weinig geld oplevert. De politiek weigert met maatregelen te komen, dan gaan bedrijven het zelf oplossen.
Dus alle Marokkanen geven overlast en moeten daarom allemaal geweerd worden? Ik zie ook vaak dat groepjes jonge Marokkanen overlast geven, ik heb ook een bloedhekel aan die lui, maar dat is geen aanleiding om te gaan discrimineren. Oplossing die in het nieuwsartikel wordt aangegeven is goed, zo pak je voornamelijk de klootzakjes. Oplossingen zoals gewoon alle allochtonen toegang te weigeren is dus niet nodig en werkt alleen maar wrevel...
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_51355455
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef ETA het volgende:

[..]

Dus alle Marokkanen geven overlast en moeten daarom allemaal geweerd worden? Ik zie ook vaak dat groepjes jonge Marokkanen overlast geven, ik heb ook een bloedhekel aan die lui, maar dat is geen aanleiding om te gaan discrimineren. Oplossing die in het nieuwsartikel wordt aangegeven is goed, zo pak je voornamelijk de klootzakjes. Oplossingen zoals gewoon alle allochtonen toegang te weigeren is dus niet nodig en werkt alleen maar wrevel...
nee er moet een duidelijk systeem komen dat alls je het verpest jijj ook de consequenties moet dragen. het liefst zou ik zien dat zo iemand nergens meer in Nederland naar binnen mag. Dat schikt ook anderen af om zich te misdragen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51357393
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef ETA het volgende:

[..]

ik snap je punt en daar ben ik het ook wel mee eens maar toch heb ik begrip voor uitbaters die ze weigeren. Op moment dat je relatief veel problemen hebt met een bevolkingsgroep en daarbij vrijwel niet kan controleren of je met een "goede" of "slechte" te maken hebt nemen veel liever het zekere voor het onzekere.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:13:41 #166
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51357903
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:55 schreef Sora het volgende:

[..]

ik snap je punt en daar ben ik het ook wel mee eens maar toch heb ik begrip voor uitbaters die ze weigeren. Op moment dat je relatief veel problemen hebt met een bevolkingsgroep en daarbij vrijwel niet kan controleren of je met een "goede" of "slechte" te maken hebt nemen veel liever het zekere voor het onzekere.
Natuurlijk is het begrijpelijk. Net zoals het begrijpelijk is dat je de verkrachter van je vrouw in de gevangenis opzoekt en vermoordt. Net zoals het begrijpelijk is dat iemand met voorkennis van negatieve ontwikkelingen in een beursgenoteerd bedrijf zijn aandelenpakket daarin verkoopt. Net zoals het begrijpelijk is dat bouwbedrijven met elkaar afspraken maken over de aanbestedingen zodat de winstmarge wat hoger is. Net zoals het begrijpelijk is dat bij een sollicitatie aan de vrouwelijk sollicitant wordt gevraagd of ze kinderplannen heeft.

Allemaal dingen die begrijpelijk zijn, maar die de wetgever na een belangenafweging heeft verboden, omdat ze grote negatieve sociaal-economische gevolgen hebben of omdat ze in strijd zijn met fundamentele rechten van anderen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:36:27 #167
3542 Gia
User under construction
pi_51358567
Nogmaals: Time out weert helemaal NIET ALLE marokkanen, maar een afgebakende groep, die bekend is bij de portiers. Mensen moeten zich legitimeren om binnen te komen, wat voor niemand een probleem hoeft te zijn. De raddraaiers blijven buiten, de rest mag gewoon binnen. Ook niet overlast veroorzakende marokkanen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:43:53 #168
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51358864
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Gia het volgende:
Nogmaals: Time out weert helemaal NIET ALLE marokkanen, maar een afgebakende groep, die bekend is bij de portiers. Mensen moeten zich legitimeren om binnen te komen, wat voor niemand een probleem hoeft te zijn. De raddraaiers blijven buiten, de rest mag gewoon binnen. Ook niet overlast veroorzakende marokkanen.
Ja, dat weten we allemaal wel hoor. De discussie gaat nu over het weren van bevolkingsgroepen in het algemeen en op de claim dat dat in België 'succesvol' is. Wat de Time-Out doet kan volgens mij wel door de beugel.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:44:33 #169
3542 Gia
User under construction
pi_51363075
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, dat weten we allemaal wel hoor. De discussie gaat nu over het weren van bevolkingsgroepen in het algemeen en op de claim dat dat in België 'succesvol' is. Wat de Time-Out doet kan volgens mij wel door de beugel.
Volgens mij is het echt niet zo dat een disco een complete bevolkingsgroep mag en kan weigeren.
Of dat in België wel mag, doet er niet zo toe, vind ik, we wonen hier in Nederland.

Als Marokkanen zich gediscrimineerd voelen, kunnen ze daar een aanklacht tegen indienen. Een gedegen onderzoek kan uitwijzen of kroegen discrimineren, en wat mij betreft wordt dit veelvuldig onderzocht.

Een systeem zoals eerder is voorgesteld, een uitgaanspas die ingenomen kan worden, lijkt mij een prima oplossing.
Nog beter is een systeem, zoals ik dat al in andere topics heb voorgesteld:
Een chippie in je identiteitskaartje wat je door een apparaat moet halen bij binnenkomst. In geval van slecht gedrag wordt de chip door de eigenaar/uitsmijter/whoever, gedeactiveerd en kun je meteen nergens meer binnen, voor bepaalde tijd. Elk bedrijf, zwembad, bioscoop, disco enz..... kan dit systeem toe gaan passen, tegen een kleine vergoeding.
Gevolg is dat je niet bij de disco binnenkomt als je je al eerder hebt misdragen in de bioscoop e.d. Je kunt dus niet ergens anders gaan herrieschoppen als je op de ene plaats niet meer binnen mag. Je komt gewoon nergens meer binnen.
Als fraude wordt vermoed, kan men tevens de identiteit controleren. Moet ook gewoon kunnen, vind ik.

Oeh, privacy klaag klaag. IK heb er geen probleem mee om me te legitimeren bij een bioscoop, zwembad, disco enzo..... als dat betekent dat herrieschoppers geweerd worden.
pi_51367762
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij is het echt niet zo dat een disco een complete bevolkingsgroep mag en kan weigeren.
Of dat in België wel mag, doet er niet zo toe, vind ik, we wonen hier in Nederland.

Als Marokkanen zich gediscrimineerd voelen, kunnen ze daar een aanklacht tegen indienen. Een gedegen onderzoek kan uitwijzen of kroegen discrimineren, en wat mij betreft wordt dit veelvuldig onderzocht.

Een systeem zoals eerder is voorgesteld, een uitgaanspas die ingenomen kan worden, lijkt mij een prima oplossing.
Nog beter is een systeem, zoals ik dat al in andere topics heb voorgesteld:
Een chippie in je identiteitskaartje wat je door een apparaat moet halen bij binnenkomst. In geval van slecht gedrag wordt de chip door de eigenaar/uitsmijter/whoever, gedeactiveerd en kun je meteen nergens meer binnen, voor bepaalde tijd. Elk bedrijf, zwembad, bioscoop, disco enz..... kan dit systeem toe gaan passen, tegen een kleine vergoeding.
Gevolg is dat je niet bij de disco binnenkomt als je je al eerder hebt misdragen in de bioscoop e.d. Je kunt dus niet ergens anders gaan herrieschoppen als je op de ene plaats niet meer binnen mag. Je komt gewoon nergens meer binnen.
Als fraude wordt vermoed, kan men tevens de identiteit controleren. Moet ook gewoon kunnen, vind ik.

Oeh, privacy klaag klaag. IK heb er geen probleem mee om me te legitimeren bij een bioscoop, zwembad, disco enzo..... als dat betekent dat herrieschoppers geweerd worden.
God zeg... die marokkanen zorgen al tientallen jaren voor overlast en nu mogen ze 1 fukkin disco niet in en dan wordt er van schande gesproken en meteen moeten we maar chippies aanschaffen zodat daarop kan komen staan of je een lul bent die zich heeft misdragen, ja hoor dat werkt hoor, die marokkaantjes druipen netjes af en ze gaan thuis zitten. Sure...

Ik pleit ervoor overlast bezorgende marokkaantjes terug te sturen naar marokko en dat meki voorop gaat.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:12:13 #171
3542 Gia
User under construction
pi_51367918
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:05 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

God zeg... die marokkanen zorgen al tientallen jaren voor overlast en nu mogen ze 1 fukkin disco niet in en dan wordt er van schande gesproken en meteen moeten we maar chippies aanschaffen zodat daarop kan komen staan of je een lul bent die zich heeft misdragen, ja hoor dat werkt hoor, die marokkaantjes druipen netjes af en ze gaan thuis zitten. Sure...

Ik pleit ervoor overlast bezorgende marokkaantjes terug te sturen naar marokko en dat meki voorop gaat.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.

Maar aangezien dat niet tot de mogelijkheden behoort, moet er toch een andere oplossing komen, zodat mensen rustig kunnen stappen en recreëren, zonder overlast van wie dan ook.
pi_51368273
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik helemaal met je eens.

Maar aangezien dat niet tot de mogelijkheden behoort, moet er toch een andere oplossing komen, zodat mensen rustig kunnen stappen en recreëren, zonder overlast van wie dan ook.
Hoe goed bedoeld ook, ik geloof er niet in dat zo een pasje zal helpen. Dan wachten ze toch lekker buiten of knallen ze diegeen neer die ze niet naar binnen wilden laten.

We moeten maar eens gaan onderzoeken of marokkanen ook naar kip smaken net als afrikanen....
pi_51368943
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:28 schreef Pool het volgende:

[..]

Zonder eieren geen kippen en zonder kippen geen eieren. Wat er het eerst was boeit niet.

Dus om die keten te doorbreken:
-criminele en overlastgevende jongeren aanpakken
-discriminerende dienstverleners aanpakken
Onzin.

Al jaren geven vele kutmarokkaantjes overal in europa overlast. Jaren en jaren hebben ze een zeer bedenkelijke reputatie opgebouwd ondanks de vele kosten en moeite die in de loop der jaren de reveu zijn gepasseerd zoals snoepreisjes, clubhuizen, buurtvaders, versiercursusjes, theekransjes enz. enz., Het is alleen maar erger geworden met die lieden. Eens loopt toch de emmer over en dan kan je het een ondermemer niet kwalijk nemen dat ze groepen gaan weigeren. Discriminatie? Nee, een uitbater laat mensen toe die hij zelf wil net zoals ik ook niet jan en alleman in mijn huis toelaat als zijn smoel mij niet aanstaat.
pi_51375323
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Sora het volgende:

[..]

GL bron: http://www.elsevier.nl/op(...)/rss/true/index.html ok da's een elsevier maar er staan er genoeg als je ff googled.
resultaat hiervan: http://www.endandit.nl/re(...)chtpartij-om-respect
Resultaat daarvan: uitbaters laten risico gevallen niet binnen, ze willen geld verdienen en dan ga je geen potentiele problemen binnen je deuren halen. Moraal van het verhaal: marokkanen hebben het voor zichzelf verneukt, zo veel te vaak dat ze massaal betrokken waren bij vechtpartijen (zelf genoeg gezien in Amsterdam, 1 iemand krijgt ruzie met 1 marokkaan en gelijk trekken alle aanwezige marokkanen partij -> massale vechtpartij als resultaat) en dan willen disco's en kroegen je niet meer. Ze hebben te vaak losse handjes, te vaak vallen ze vrouwen lastig. en ja ik generaliseer hier enorm, waarom? omdat het geen fuck uitmaakt, feit is dat er veel tuig tussen rondloopt en aangezien die niet netjes met een bordje "tuig" rondlopen word gelijk de hele groep geweerd. Veel drinken doen ze niet -> lage omzet, veel overlast veroorzaken ze wel -> hoge kosten, dus weigeren. dat heeft geen fuck te maken met discriminatie maar met commercie.
Bedankt voor de links (als linkse 100% katoenen sok ben ik dol op links), ik ben weer helemaal bij

Dat het weigeren van bepaalde bevolkingsgroepen commercieel gezien heel verstandig is ben ik met je eens (ow jee, discrimineer ik nu?). Het is alleen voor mij in deze discussie niet van belang omdat het mij puur gaat om de discriminatie en niet om de redenen die ervoor aan te voeren zijn. Ik vind discriminatie NIET kunnen, de grondwet geeft mij gelijk, maar in de praktijk wordt er kennelijk geen ene reet tegen gedaan, dat vind ik wat vreemd en eigenlijk ook best wel een beetje eng Ik heb hier eerder al de paralel discriminatie // nazisme getrokken, ik vind dat we (wij als NL'ers) daar erg mee op moeten passen.

Te meer daar mensen niet lijken te beseffen WAT discriminatie is, zoals bijvoorbeeld Dr. Nikita:

"Eens loopt toch de emmer over en dan kan je het een ondermemer niet kwalijk nemen dat ze groepen gaan weigeren. Discriminatie? Nee, een uitbater laat mensen toe die hij zelf wil net zoals ik ook niet jan en alleman in mijn huis toelaat als zijn smoel mij niet aanstaat."

De ene groep weigeren en de andere toelaten is discriminatie. Als je als criterium ras of huidskleur neemt is het racisme.

Overigens vind ik zo'n horecapas ook een puik idee

@ Hathor: Helaas, geen geitehaar maar 100% katoen (geit kriebelt zo). Wat dat gevoel van tegen een muur praten betreft, dat heb ik bij jou eigenlijk ook een beetje...
It lyket wol nei fleanen....
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:55:57 #175
182269 sneakypete
On the edge
pi_51376324
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Onzin.

Al jaren geven vele kutmarokkaantjes overal in europa overlast. Jaren en jaren hebben ze een zeer bedenkelijke reputatie opgebouwd ondanks de vele kosten en moeite die in de loop der jaren de reveu zijn gepasseerd zoals snoepreisjes, clubhuizen, buurtvaders, versiercursusjes, theekransjes enz. enz., Het is alleen maar erger geworden met die lieden. Eens loopt toch de emmer over en dan kan je het een ondermemer niet kwalijk nemen dat ze groepen gaan weigeren. Discriminatie? Nee, een uitbater laat mensen toe die hij zelf wil net zoals ik ook niet jan en alleman in mijn huis toelaat als zijn smoel mij niet aanstaat.
Een vergelijking die niet opgaat. Een huis is priveterrein, mensen komen vrijwillig en jij laat ze vrijwillig toe. Een discotheek nodigt echter niemand uit maar opent gewoon zijn deur, strooit wat reclame rond en wacht af. Als er dan klanten komen, heb je eenvoudigweg het recht niet om te zeggen: o wacht je bent een marokkaan, nee dan mag je er niet in.

Zoals eerder opgemerkt, echt ongelooflijk hoe gefrustreerde figuren hier de grondwet met voeten treden.
pi_51384400
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Een vergelijking die niet opgaat. Een huis is priveterrein, mensen komen vrijwillig en jij laat ze vrijwillig toe. Een discotheek nodigt echter niemand uit maar opent gewoon zijn deur, strooit wat reclame rond en wacht af. Als er dan klanten komen, heb je eenvoudigweg het recht niet om te zeggen: o wacht je bent een marokkaan, nee dan mag je er niet in.
Dus wel, zij bepalen wie binnenkomt en wie niet. Zij zeggen niet o wacht je bent een marokkaan, ze zeggen o wacht, je bent iemand die hier geregeld overlast bezorgd, nee dan mag je er niet in.

Echt niet normaal hoe nu geroepen wordt door gefrustreerde marokkaanknuffelaars als jij over rechten. Die rechten hebben de slachtoffers van marokkaantjes blijkbaar niet?
quote:
Zoals eerder opgemerkt, echt ongelooflijk hoe gefrustreerde figuren hier de grondwet met voeten treden.
Jij bent duidelijk nooit lastig gevallen door een marokkaan of je voertuig is nooit gejat door een marokkaan, hoop dat het nog wel gebeurd en dan niet 1 keertje maar meerdere keren achter mekaar
pi_51384526
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Ook een discotheek behoort aan iemand toe, dus is ook priveterrein en absoluut geen openbaar gebouw zoals een gemeentehuis. De eigenaar heeft het recht om personen te weigeren. Het waarom doet er even niet toe.of vanwege agressief gedrag of kleur. Hij wil verantwoord ondernemen.

Zeker nooit gehoord van kledingvoorschriften, besloten clubs e.d.?
  donderdag 12 juli 2007 @ 07:59:41 #178
104963 ETA
European Travel Author
pi_51384740
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 06:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook een discotheek behoort aan iemand toe, dus is ook priveterrein en absoluut geen openbaar gebouw zoals een gemeentehuis. De eigenaar heeft het recht om personen te weigeren. Het waarom doet er even niet toe.of vanwege agressief gedrag of kleur. Hij wil verantwoord ondernemen.

Zeker nooit gehoord van kledingvoorschriften, besloten clubs e.d.?
Hij heeft het recht mensen te weigeren, en het waarom maakt wel degelijk uit. Vanwege aggresief gedrag van die gast, ja dat mag. Vanwege de kleur, nee, dat mag niet.

Wat betreft kledingvoorschriften, je kiest zelf bewust voor je kleding, je kan niet je afkomst kiezen. Verschil lijkt me toch zeer voordehand?
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 05:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dus wel, zij bepalen wie binnenkomt en wie niet. Zij zeggen niet o wacht je bent een marokkaan, ze zeggen o wacht, je bent iemand die hier geregeld overlast bezorgd, nee dan mag je er niet in.

Echt niet normaal hoe nu geroepen wordt door gefrustreerde marokkaanknuffelaars als jij over rechten. Die rechten hebben de slachtoffers van marokkaantjes blijkbaar niet?

[..]
lees nu eens wat er gezegd word. We hebben het over uitgaansgelegenheden waar ze Marokkanen weigeren omdat ze Marokkanen zijn, dat is discriminatie en niet toegestaan. Iedereen hier is het over eens dat je lastige lui de toegang mag weigeren, niemand die zegt dat je deze lui moet toelaten....

Echt niet normaal hoe jij lekker selectief leest en je eigen gedachtegang over "linkse" lui bevestigd ziet worden....... hellooooww onderbuikgevoelens
quote:
Jij bent duidelijk nooit lastig gevallen door een marokkaan of je voertuig is nooit gejat door een marokkaan, hoop dat het nog wel gebeurd en dan niet 1 keertje maar meerdere keren achter mekaar
En jij hebt duidelijk nooit discriminatie meegemaakt, denk eens hierover na....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_51392272
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 07:59 schreef ETA het volgende:

lees nu eens wat er gezegd word. We hebben het over uitgaansgelegenheden waar ze Marokkanen weigeren omdat ze Marokkanen zijn, dat is discriminatie en niet toegestaan. Iedereen hier is het over eens dat je lastige lui de toegang mag weigeren, niemand die zegt dat je deze lui moet toelaten....

Echt niet normaal hoe jij lekker selectief leest en je eigen gedachtegang over "linkse" lui bevestigd ziet worden....... hellooooww onderbuikgevoelens
Hellooooooo marokkanenknuffelaar
quote:
En jij hebt duidelijk nooit discriminatie meegemaakt, denk eens hierover na....
Het is gewoon de waarheid, mag jij lekker discriminatie roepen tegen alle marokkanen die in mijn leven mij overlast hebben bezorgd, dat helpt me niet verder, beter is dat ze samen met jou teruggaan
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:14:37 #180
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51393929
Wanneer gaan ze het in de rest van Nederland invoeren?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')