abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:00:26 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51164143
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Smeich het volgende:
Atletico Madrid probeert Quaresma binnen te halen voor 22m euro. Porto wil 25m zien. Als de deal niet slaagt gaat Atleti achter Simao aan (20m)
LFC zit ook achter Ricardo Queresma aan, die hebben veel te besteden deze zomer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:30:46 #77
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51165263
De tijd van de hoge bedragen is weer aangebroken! Damn!
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:34:03 #78
159022 AminBen
El Maestro
pi_51165355
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef Smeich het volgende:
Atletico Madrid probeert Quaresma binnen te halen voor 22m euro. Porto wil 25m zien. Als de deal niet slaagt gaat Atleti achter Simao aan (20m)
Die had ik al in het vorige topic gepost

Chelsea heeft een officieel bod uitgebracht op Pato (20 miljoen) Ancelotti wil hem ook heel graag.

Barzagli naar Inter nu Chivu niet komt

Ricardo Oliveira naar Zaragoza of Villarreal

Boumsong van Juventus naar Bordeaux

Appiah te duur voor Schalke
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:36:57 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51165471
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef AminBen het volgende:

Barzagli naar Inter nu Chivu niet komt
Barzagli - Materazzi, wat een heerlijk centraal duo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:48:10 #80
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51168028
quote:
Roy Beerens naar SC Heerenveen

Gepubliceerd op 05 juli 2007, 14:14
Laatst bijgewerkt op 05 juli 2007, 14:30

HEERENVEEN -
Roy Beerens gaat naar SC Heerenveen. De linkerspits, afkomstig uit Bladel, heeft zijn huidige werkgever PSV verzocht om ontbinding van het contract dat nog tot 2008 doorloopt.

PSV heeft ingestemd met een transfer van Beerens, voor wie Heerenveen een afkoopsom moet betalen.

Beerens speelde afgelopen seizoen bij NEC in Nijmegen. PSV probeerde tot twee keer toe om een nieuw contract af te sluiten met de speler, maar die verwacht in Heerenveen meer aan spelen toe te komen.

Beerens viel vorige maand enkele malen uitstekend in bij Jong Oranje op het EK onder 21 jaar.

Spits François Sterchele van Germinal Beerschot Antwerpen brengt vandaag een orienterend bezoek aan het Abe Lenstra-stadion in Heerenveen.
Beerens is nog niet officiëel door de club bevestigd (vandaar maar even onder transfergeruchten), maar lijkt me een prima aankoop

Sterchele speelt al langere tijd, clubs schijnen akkoord te zijn, de speler probeert zoveel mogelijk er uit te halen.. Afwachten dus..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:49:39 #81
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51168074
Goed gedaan van H'veen, tijdens het jong oranje toernooi was Beerens een meer dan redelijke voetballer
pi_51168210
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Beerens is nog niet officiëel door de club bevestigd (vandaar maar even onder transfergeruchten), maar lijkt me een prima aankoop

Sterchele speelt al langere tijd, clubs schijnen akkoord te zijn, de speler probeert zoveel mogelijk er uit te halen.. Afwachten dus..
Zou een mooie aankoop zijn..
Die had ik ook wel bij de FC willen zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:12:34 #83
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51168859
Inmiddels al rond, Beerens heeft voor 3 jaar getekend
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51172815
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef venomsnake het volgende:
Binnen nu en achtenveertig uur probeert Manchester United om Carlos Tévez in te lijven. De landskampioen heeft negenentwintig miljoen euro over voor de Argentijn. (Diverse tabloids)

Chelsea heeft de strijd om Daniel Alves opgegeven en gaat nu voor Pascal Chimbonda. De Londenaren hebben zeventien miljoen euro over voor de verdediger van Tottenham Hotspur. (The Sun)

De verdediger van Sevilla is echter nu in beeld bij Liverpool. De club van Rafael Benítez zal echter wel aan de vraagprijs van dertig miljoen euro moeten voldoen. (The Sun)

De transfer van Florent Malouda naar Chelsea zal vandaag worden afgerond. De Londenaren zullen zo´n negentien miljoen euro overmaken op de bankrekening van Olympique Lyon. (Diverse tabloids)

De winnaar van de FA Cup en League Cup heeft echter nog een troef achter de hand. Met zeventien miljoen euro wil het immers Arsenal aftroeven in de strijd om Chimbonda. (Daily Express)

De selectie van Manchester City zal de nodige veranderingen ondergaan. Sven-Göran Eriksson wil tien nieuwe aankopen doen en zal de nodige spelers laten vertrekken. (Diverse tabloids)

Andrei Shevchenko keert definitief niet terug naar Italië. Zaakwaarnemer Stephen Curnow ontkende de recente geruchten over een overgang naar AC Milan. (Daily Star)

West Ham United biedt Liverpool zestien miljoen euro voor Craig Bellamy. Bovendien maakt Yossi Benayoun dan de overstap naar Anfield Road. (Daily Star)

Liverpool lijkt af te willen van Harry Kewell, maar de Australiër zegt te zullen vechten voor zijn plaats. Tottenham Hotspur en Aston Villa volgen de laatste ontwikkelingen. (Daily Star)

Na Wesley Sneijder heeft Fiorentina nu ook belangstelling voor Freddie Ljungberg. De Italianen zijn bereid een bod van bijna vijf miljoen euro aan Arsenal voor te leggen. (Daily Mirror)

Nu Florent Malouda naar Chelsea lijkt te verkassen, zet Real Madrid met Arjen Robben alles op alles. De Madrilenen hebben bijna een akkoord bereikt met de Nederlander. (Daily Telegraph)

Chelsea heeft de strijd om Alexandre Pato (17) gewonnen. De Londenaren zullen volgende week een kleine twintig miljoen euro aan Internacional de Porto Alegre overmaken. (Daily Telegraph).

Adriano meldt zich op 15 juli weer in Milaan, maar weet nog niet waar hij volgend seizoen zal spelen. De aanvaller van Internazionale vindt het een eer om ooit voor Real Madrid uit te komen. (GloboEsporte)

Barcelona geeft zich gewonnen in de strijd om Cristian Chivu. Nu Real Madrid de verdediger van AS Roma zo goed als binnen heeft, worden de pijlen nu gericht op Gabriel Milito van Real Zaragoza. (Marca)

Real Zaragoza heeft overigens Ricardo Oliveira van AC Milan overgenomen. De aanvaller leek voor Villarreal te kiezen, maar de aanbieding van Zaragoza was aantrekkelijker. (Radio Marca)

Door de komst van Oliveira speelt Zaragoza in op het mogelijke vertrek van Diego Milito of Ewerthon. Milito kan naar Barcelona of enkele Italiaanse clubs, terwijl VfB Stuttgart nog steeds niet Ewerthon uit het oog heeft verloren. (AS)

Zaragoza wil Milito echter alleen naar het Camp Nou laten vertrekken als Thiago Motta in de deal wordt betrokken. De middenvelder heeft echter zijn voorkeur voor Engeland uitgesproken. (El Mundo Deportivo)

Valencia en FC Porto hebben een akkoord bereikt over Lucho González. De Argentijnse middenvelder moest rond de twintig miljoen euro kosten, maar de Spanjaarden hoeven uiteindelijk slechts de helft te betalen. (Marca)

Feyenoord is verplicht om Royston Drenthe aan Real Madrid te verkopen. Door de vele aankopen kampen de Rotterdammers met een schuld van twintig miljoen euro. (AS)

De jacht op Andrea Barzagli is weer door Internazionale geopend. Na de mislukte transfer van Chivu is de verdediger van Palermo weer in beeld gekomen. Ook Fiorentina en Juventus achten zich niet kansloos. (La Gazzetta dello Sport)

Mino Raiola, zaakwaarnemer van Pavel Nedved, is niet tevreden over de contractaanbieding van Juventus. De Tsjechische middenvelder twijfelt nog over het voortzetten van zijn carrière. (Corriere dello Sport)
Zijn dit geruchten of transfers?

Lekker serieus 16 miljoen voor Belamy, 5 miljoen voor Ljungberg. De kranten moeten vol denk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51172840
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn dit geruchten of transfers?

Lekker serieus 16 miljoen voor Belamy, 5 miljoen voor Ljungberg. De kranten moeten vol denk
Kijk eens in welk topic je zit
pi_51172847
Rooney - Tevez. Wat een ongelooflijk mooi duo

Ook het lelijkste ooit, dat dan weer wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51174928
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoho, Kuijt-Crouch.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:34:42 #88
159022 AminBen
El Maestro
pi_51175073
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rooney - Tevez. Wat een ongelooflijk mooi duo

vind het te veel van hetzelfde. Beide sleuren het veld over. Moet een Crespo of Van Nistelrooy naast zo'n jongen.
pi_51175156
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:34 schreef AminBen het volgende:

[..]

vind het te veel van hetzelfde. Beide sleuren het veld over. Moet een Crespo of Van Nistelrooy naast zo'n jongen.
Mja, maar nu krijgen ze natuurlijk 'n hele beweeglijke aanvalslinie met Ronaldo/Nani/Anderson erbij. Dat is natuurlijk verdomd moeilijk te verdedigen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:45:02 #90
159022 AminBen
El Maestro
pi_51175380
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Mja, maar nu krijgen ze natuurlijk 'n hele beweeglijke aanvalslinie met Ronaldo/Nani/Anderson erbij. Dat is natuurlijk verdomd moeilijk te verdedigen.
3 van die jongens is mooi zat en dan iemand die altijd op de penaltystip staan om ze erin te rammen.

Zie Anderson en Nani trouwens meer op de bank zitten dan spelen het eerste jaar. Giggs en Scholes hebben gewoon een goed seizoen gedraaid, en nog steeds heel veel krediet. Zeker als er een goede spits bijkomt zullen die 2 denk ik niet eerste keus zijn..
pi_51176515
Tecla zeer binnenkort naar Lorient

Lavezzi morgen voor 80% van de spelerspas naar Napoli voor 8 miljoen dollar

Dario Bottinelli naar Atlanta

Boca gaat een sub 20 speler halen van Brazilie, maar wie het is het best bewaarde geheim van Argentinie. Islas zeer waarschijnlijk naar Boca
pi_51176541
Zo moeilijk is Nani anders niet te verdedigen (zie ek-20) :p
pi_51176940
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:28 schreef Stinger__ het volgende:
Zo moeilijk is Nani anders niet te verdedigen (zie ek-20) :p
Chelsea, Arsenal of Liverpool zal nu wel het ultieme anti Nani wapen aanschaffen: Zuiverloon
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51179264
Prutser Rivas naar Bologna of Atlanta
pi_51180586
Bianchi kan kiezen: Napoli, Atletico, Fiorentina

En volgens de Gazzetta heeft AZ 6 miljoen geboden voor Graziano Pelle (Lecce & <21 international)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_51182775
Zou wel een leuke spits zijn voor AZ
pi_51183580
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef DIGGER het volgende:

En volgens de Gazzetta heeft AZ 6 miljoen geboden voor Graziano Pelle (Lecce & <21 international)
Terug naar Atletico?
pi_51183895
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef DIGGER het volgende:

Ik dacht dat Pelle al naar Palermo of iets dergelijks ging.
pi_51185266
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht dat Pelle al naar Palermo of iets dergelijks ging.
Ik las weer dat AZ Palermo wil aftroeven volgens Eurosport.
Zoals ik in het Ajax topic al zei, ik zou het een geweldige aankoop vinden die ik graag bij Ajax wil zien. Maakte echt indruk op me tijdens de laatste twee toernooien.
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:32:20 #100
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51185592
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:24 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik las weer dat AZ Palermo wil aftroeven volgens Eurosport.
Zoals ik in het Ajax topic al zei, ik zou het een geweldige aankoop vinden die ik graag bij Ajax wil zien. Maakte echt indruk op me tijdens de laatste twee toernooien.

heb je zijn stats gezien bij zijn clubs in Italie? Daar wordt men niet vrolijk van....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')