abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51355067
quote:
Tevez block
Manchester United are ready to call in FIFA and the FA to force through their signing of Carlos Tevez.
The Argentina striker has seen his move to Old Trafford from West Ham blocked by the Premier League who insists any fee paid must go straight into the Upton Park coffers.
But lawyers for United, Tevez's owner Kia Joorabchian and West Ham now feel the League are not acting as independent arbiters and want FIFA and the FA, who both rule on transfers, to step in.
Duncan Wright, Daily Star
quote:
Elsewhere, The Daily Telegraph report Fiorentina are interested in signing United striker Giuseppi Rossi. Rossi spent the second half of last season on loan at fellow Italian club Parma, where he played a vital role in keeping the team in Serie A.
quote:
The Daily Mirror continue to link Kieran Richardson with a move to Everton, who apparently value the United winger at £3million. The paper claim Richardson has been told he is surplus to requirements at Old Trafford.
quote:
Tucked away in The Guardian's transfer column is a line or two suggesting United are closing in on 18-year-old Brazilian midfielder Rodrigo Possebon. He currently plies his trade at Internacional.
quote:
Transfervrije Fowler gewild in Australië

11/7/2007 10:50

Robbie Fowler kan zijn carrière in Australië voortzetten. Volgens plaatselijke media is de aanvaller in gesprek met Sydney FC.

Fowler verliet Liverpool na het afgelopen seizoen en verkreeg op dat moment de transfervrije status. In Sydney wordt gemeld dat de kans redelijk groot is dat Fowler voor Sydney FC, dat uitkomt in de A-League, zal kiezen.

Bij die club tekende Tony Popovic zojuist een tweejarig contract. De speler keert daarmee terug op het oude nest. De verdediger kwam de laatste jaren uit voor Crystal Palace, Sanfrecce Hiroshima en Al-Arabi.

De Australische club staat niet alleen in haar pogingen om de voormalige Engelse international (26 caps, zeven goals) aan te trekken. Hij kan ook in het Championship terecht. Zowel Leicester City als Cardiff City dingt naar de gunsten van Fowler.
quote:
'Fortuna ziet Van den Ouweland wel zitten'

11/7/2007 10:41

Fortuna Sittard wil zich versterken met Charlie van den Ouweland, meldt De Limburger. De 26-jarige middenvelder hoeft bij Roda JC nergens meer op te rekenen en mag ondanks een tot medio 2008 doorlopend contract vertrekken bij de club uit Kerkrade.

Roda nam Van den Ouweland in de zomer van 2005 over van FC Den Bosch, maar de middenvelder speelde sindsdien geen enkele wedstrijd voor de Limburgers. Na eerder verhuurd te zijn geweest aan FC Zwolle, kwam Van den Ouweland tijdens het afgelopen seizoen als huurling van FC Dordrecht tot 38 competitiewedstrijden en twee doelpunten.
quote:
Lindenbergh mag transfervrij weg bij Ajax

11/7/2007 9 :15

Olaf Lindenbergh heeft zijn langste tijd gehad bij Ajax. De middenvelder en de club zijn overeengekomen dat hij transfervrij mag vertrekken.

De 33-jarige Lindenbergh kwam twee jaar geleden voor ruim twee miljoen euro van AZ naar de bekerwinnaar. Hij slaagde er nooit in een basisplaats te veroveren. Lindenbergh kwam sinds zijn entree in Amsterdam niet verder dan dertig competitiewedstrijden, in de meeste gevallen als invaller.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:43:44 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51355171
Royston Drenthe siert nog altijd de voorpagina's van zowel AS.com als Marca.es
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:46:02 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51355245
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Royston Drenthe siert nog altijd de voorpagina's van zowel AS.com als Marca.es
Volgens marca is Madrid rond met Feyenoord, alleen moet Drenthe zelf nog jet JA woord geven. Drenthe keert vandaag terug van zijn vakantieadres.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:50:12 #279
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51355397
Rund Knöl naar 1. FC Koln
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_51355468
Zou die daar wel zijn half miljoen krijgen?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:13:40 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51356166
dagelijkse VZ geruchten:

Arsenal zal woensdagmiddag een bod van negentien miljoen euro doen op Obafemi Martins. Newcastle United laat de Nigeriaan voor dat bedrag graag vertrekken. (Diverse Britse tabloids)

Chelsea gaat niet verder dan twintig miljoen euro voor Daniel Alves. Als Sevilla niet ingaat op het bod, dan verlegt Chelsea de interesse naar Pascal Chimbonda van Tottenham Hotspur. (Daily Mirror)

Na Christoph Metzelder en Pepe zal Real Madrid vandaag of morgen Arjen Robben als vierde aanwinst aankondigen. De komst van Javier Saviola wordt namelijk vandaag officieel gemaakt. (Diverse Spaanse media)

Everton is bereid om voor Kieran Richardson de portemonnee te trekken. The Toffees hebben 4,5 miljoen euro over voor de middenvelder van Manchester United. (Daily Mirror)

David Nugent verhuist vandaag zo goed als zeker van Preston North End naar Portsmouth. De ambitieuze club betaalt naar verluidt ruim acht miljoen euro voor de 22-jarige aanvaller, die een contract voor vier jaar tekent. (Diverse Britse tabloids)

Hossam Ghaly verandert wellicht deze week nog van club. Birmingham City heeft vergaande interesse in de middenvelder van Tottenham Hotspur. (Daily Mirror)

De Italiaanse clubs kunnen Cris uit hun hoofd zetten. De Braziliaanse verdediger zet binnenkort zijn handtekening onder een contractverlenging bij Olympique Lyon. (L’Equipe)

Sevilla heeft op het laatste moment concurrentie gekregen in de strijd om Kevin-Prince Boateng. Ook Tottenham Hotspur ziet wel wat in de middenvelder van Hertha BSC. (Bild)

Een drukke week voor Real Madrid. Na de komst gisteren van Pepe, zal de club woensdagmiddag Christoph Metzelder presenteren om vervolgens hetzelfde vrijdagmiddag bij Javier Saviola te doen. (Marca)

De komst van Royston Drenthe is overigens ook nabij. Feyenoord heeft inmiddels een akkoord bereikt met de Spaanse landskampioen en wacht alleen nog op het ja-woord van de jeugdinternational, die zondag weer terugkeert van zijn vakantie in Suriname. (Marca)

Real Betis heeft de komst van Ricardo nog niet aangekondigd, maar de transfer is al 99% zeker. De doelman van Sporting Portugal onderging gisteren de medische keuring en zal vandaag of morgen worden gepresenteerd. (Diverse Spaanse media)

De transfer van Pepe naar Real Madrid komt Valencia slecht uit. Nu FC Porto dertig miljoen euro heeft ontvangen, zal het de vraagprijs voor Lucho González niet laten zakken. (AS)

Real Zaragoza lijkt in Fabricio Coloccini de gewenste opvolger van Gabriel Milito te zien. Deportivo la Coruña zal zeer binnenkort een bod van vijf miljoen euro ontvangen. (AS)

Getafe lijkt handig gebruik te maken van de aantrekkingskracht van Michael Laudrup. Dennis Rommedahl wil dolgraag naar de Spaanse club komen en de onderhandelingen met Charlton Athletic zijn inmiddels begonnen. (Diverse Spaanse media)

Juventus zet Fabio Cannavaro niet uit het hoofd. De Turijnse grootmacht heeft zes miljoen euro over voor de verdediger van Real Madrid. (La Gazzeta dello Sport)

Nwanko Kanu staat in de belangstelling van Galatasaray. Portsmouth weet nog altijd niet of de aanvaller ingaat op de gedane aanbieding. (Sabah)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:18:15 #282
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51356288
Drenthe naar Real Madrid? Zó veel heeft hij toch nog niet gepresteerd? Of heeft hij zo'n enorme potentie dat hij uit die overweging zo'n toptransfer verdient?
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:00:01 #283
159022 AminBen
El Maestro
pi_51359401
Heb Metzelder gezien, hij had nog wat Spaans ingestudeerd want hij wist het al maanden natuurlijk. Hoop voor hem dat Cannavaro vertrekt naar Juventus.

Carrizo van River Plate naar Lazio
Jimenez van Lazio naar AS Roma
Burdisso van Inter naar Juve
Zalayeta van Juve naar Napoli
Chelsea doet een laatste bod op Dani Alves
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:08:38 #284
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_51359687
Ligt dat niet iets te gevoelig om van Lazio naar As Roma te gaan.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:12:19 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51359814
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Ligt dat niet iets te gevoelig om van Lazio naar As Roma te gaan.
Hij mag weg van Lazio, dus het zal ze een zorg zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:46:08 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51360966
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef Strooper het volgende:
Zou die daar wel zijn half miljoen krijgen?
In 5 jaar tijd moet dat wel lukken ja...bruto
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:15:50 #287
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51361968
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 schreef The mirror het volgende:
Babel will fly into England today for a medical and to finalise a contract, after his club Ajax accepted a bid of £8m - which will rise as high as £12million with add-ons.

The Holland international was on holiday in Surinam when he got the call allowing him to discuss terms, and he was late last night trying to make travel arrangements for his dream move to come true.
pi_51362124
Heracles Almelo heeft zich bij Vitesse gemeld voor Fred Benson.

De 23-jarige Ghanese voetballer maakte in het seizoen 2004/2005 zijn debuut voor de Arnhemmers en kwam tot nu toe tot 61 wedstrijden waarin hij 14 keer scoorde. Benson genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax.

www.rtvoost.nl
pi_51362251
NEC blijft trekken aan Nando Rafael.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:24:52 #290
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51362282
Hmm.. Feyenoord verdient in 1 klap al het transfergeld dat ze hebben uitgegeven weer terug met de transfer van Drenthe. Ook Ajax krijgt een aardige duit voor Babel.

Gelukkig blijven de talenten ( Affelay en Aisatti ) gewoon bij PSV ballen. We hebben dan geen geld, maar aan de andere kant, we hoéven ook niet per sé spelers te kopen. (( ))
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:34:38 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51362691
Ryan Babel in Liverpool om transfer af te ronden: http://www.ad.nl/sport/article1500073.ece
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:35:51 #292
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51362738
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Ryan Babel in Liverpool om transfer af te ronden: http://www.ad.nl/sport/article1500073.ece
!

Lekker bezig Liverpool!
pi_51363245
het zou echt zonde zijn voor drenthe als hij naar real gaat..carreer killer op deze leeftijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_51365044
Stephen Appiah mag praten met West Ham United.
Arsenal schijnt belangstelling voor Yoan Gouffran te hebben
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:37:51 #295
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_51365064
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef Tim86 het volgende:
het zou echt zonde zijn voor drenthe als hij naar real gaat..carreer killer op deze leeftijd
Dat denk ik ook, hij speelt nog geen jaar in Feyenoord1 en het zou erg dom zijn om nu al te vertrekken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_51365177
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, hij speelt nog geen jaar in Feyenoord1 en het zou erg dom zijn om nu al te vertrekken.
Als ie echt de kwaliteit heeft die menig Feyenoordsupporter hem toegeeft, dan kan hij prima slagen daar in Madrid. Zelfs op deze leeftijd.
Karakter heeft hij wel, dus daar zal het niet aan liggen.
Of hij het voetballend aankan dat kan alleen de toekomst uitwijzen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2007 @ 17:22:23 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51366529
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Feyenoord verdient in 1 klap al het transfergeld dat ze hebben uitgegeven weer terug met de transfer van Drenthe. Ook Ajax krijgt een aardige duit voor Babel.

Gelukkig blijven de talenten ( Affelay en Aisatti ) gewoon bij PSV ballen. We hebben dan geen geld, maar aan de andere kant, we hoéven ook niet per sé spelers te kopen. (( ))
een deel van de transfer van Drenthe komt weer terug bij de investeerders de mensen die in de poule van Drenthe hebben geinvesteerd hebben meteen hun inleg terug met een rendement van 25%
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:27:27 #298
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51366675
Nu ajax weer wat te spenderen heeft, zou het in nederland ook wel eens wat sneller kunnen gaan. Ze zochten toch nog een spits? Denk aan de koev of de N'koef
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:54:43 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51367444
Lasse Nilsson naar Ajax, moet gezien worden als vervanger van Kenneth Perez.
pi_51367482
Zonde van je geld man, die is veel te duur inmiddels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')