Schoolshootings is hier wel een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ws niet, maar ik schiet niet op diertjes he
![]()
Buiten mijn vega-lieve kant, houd ik ontzettend veel van morbide en lugubere dingen![]()
Zolang het maar geen dieren erin heeft![]()
Vertel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef Grulez het volgende:
Morgen 9 uur wordt een mooi moment.
Nog een tweede korte avond?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef Tangarine het volgende:
Ben net terug van m'n date.... was leuk! Helaas moest de dame in kwestie morgenochtend vroeg op om te beginnen met dr nieuwe werk, dus de avond eindigde een beetje vroeg...Hopelijk volgt er nog een tweede
boogschieten of pistoolschieten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh! Ik heb geen enkele keer buiten het zwart geschoten op de kaarten!Ik blijk een natuurtalent.
Dat had ik om 6 uur vanochtend alquote:Op donderdag 5 juli 2007 06:46 schreef Renesite het volgende:
Fuck man.
Ik ben klaar wakker... Ik kan niet meer slapen
dan heb je nog wel iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:12 schreef maok het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de laatste die vakantie krijgt(19e is mijn laatste dag)
valt mee, denk ik. Ik heb ook nog geen vakantie, zolang dat stomme kutverslag niet af isquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:12 schreef maok het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de laatste die vakantie krijgt(19e is mijn laatste dag)
suc-6quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen, ik ga zo naar mijn laatste tentamen
(en dan morgen nog een essay inleveren)
Wiskundequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef Jesse_ het volgende:
straks ook lekker tentamen maken, misschien dat ik dan eindelijk mn p heb![]()
Best wel laag niveau wiskundequote:
@ Teigan: Geweerschieten. Pistool komt laterquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
dadelijk weer aan de studie.
@ CZ. : ik zag gisteren bij de Mediamarkt 'Heart of America' liggen. Ik heb hem niet meegenomen, omdat hij is geregisseerd door Uwe Boll en die heeft nogal wat flutfilms op z'n naam staan. Zie net dat de film op IMDB ook maar een 4,5 krijgt. Heb jij hem gezien en wat vond je ervan?
.
Succes met je essay!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben terug, deze was wel te doen: Cultureel Erfgoed II
Dank je, ook voor CEIIquote:
Veel plezier @ school Sebasjequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Sebasser het volgende:
Ga er maar vanuit inderdaad dat ik kom, er is 1% kans dat ik niet kan.
Loop je leeg?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Grulez het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ging het tentamen niet zo goed of moet je er nog meer?quote:
ja en ja....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef maok het volgende:
[..]
Ging het tentamen niet zo goed of moet je er nog meer?
Dat weet ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is over 10 minuten, niet zaterdag.
Maar, doi.![]()
Ik ben ook over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:13 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag allemaal.IK BEN OVER!!!~~eins!!111!!
![]()
w0000000000000000000000t
Nu kan ik nog jaartje blijven in Groningen.
omgquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:59 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb net denk ik mn P gehaald, 3de jaars
zeg, ben jij geen opgewerkte hbo'er?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omg. Die heb ik al 3 jaar binnen
.
zeg, ben jij geen banaan?quote:
pff die had ik al na een half jaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omg. Die heb ik al 3 jaar binnen
.
week 33 hierquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:12 schreef maok het volgende:
De grap.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:29 schreef Sebasser het volgende:
lal, aanmelding voor alfa ingevuld.
Welke opleiding danquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:29 schreef Sebasser het volgende:
lal, aanmelding voor alfa ingevuld.
Ik nog 1 jaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben ook over.![]()
Maar ik blijf hier sowieso nog een paar jaartjes![]()
.
Waarom in godsnaamquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nog 1 jaarEn daarna 'studeren' in Leeuwarden denk ik
![]()
Ach, daar weet het alfa niets van.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De grap.
Nu gaan we je allemaal uitlachen als je blijft zitten door je -1 jaar kennis + je omgekeerde levensritme.
Maar ik zal je steunen hoor![]()
Bestuurskunde zit daarquote:
nopequote:Op donderdag 5 juli 2007 17:37 schreef Sebasser het volgende:
Hey, grappig.
Volgens mijn dossier wat ik heb meegenomen heb ik een CITO-toets gedaan toen ik in groep 4 zat.
Die doe je toch alleen in groep 8 en zulks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |