dan heb je nog wel iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:12 schreef maok het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de laatste die vakantie krijgt(19e is mijn laatste dag)

valt mee, denk ik. Ik heb ook nog geen vakantie, zolang dat stomme kutverslag niet af isquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:12 schreef maok het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de laatste die vakantie krijgt(19e is mijn laatste dag)

suc-6quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen, ik ga zo naar mijn laatste tentamen
(en dan morgen nog een essay inleveren)

Wiskundequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef Jesse_ het volgende:
straks ook lekker tentamen maken, misschien dat ik dan eindelijk mn p heb![]()

Best wel laag niveau wiskundequote:

@ Teigan: Geweerschieten. Pistool komt laterquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
dadelijk weer aan de studie.
@ CZ. : ik zag gisteren bij de Mediamarkt 'Heart of America' liggen. Ik heb hem niet meegenomen, omdat hij is geregisseerd door Uwe Boll en die heeft nogal wat flutfilms op z'n naam staan. Zie net dat de film op IMDB ook maar een 4,5 krijgt. Heb jij hem gezien en wat vond je ervan?
.

Succes met je essay!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben terug, deze was wel te doen: Cultureel Erfgoed II

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |