Een ei.quote:
en/of een redheadquote:
NEE DANK JE HENK, IK GA WEL GEWOON NAAR HUIS TOE :wquote:
Jij moet dan ook met Cl in bed,quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
NEE DANK JE HENK, IK GA WEL GEWOON NAAR HUIS TOE :w
kutcaps!!!
Dat zal je leren op tijd te gaan slapen. Elke keer dat je tijdig gaat slapen, gooit God een duif tegen je raam.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
Tering, schrik me dood, er vliegt een duif tegen mn raam.
Arme jij, kutbeesten. Laatst zat er een met z'n poot verstrikt in het net voor het balkon hier. Kon ik hem los gaan knippen natuurlijk. Op een bungelende dode duif zat ik ook niet te wachten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Q. het volgende:
Tering, schrik me dood, er vliegt een duif tegen mn raam.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zal je leren op tijd te gaan slapen. Elke keer dat je tijdig gaat slapen, gooit God een duif tegen je raam.
Ik zat gewoon op de bank in de woonkamer. Blind kutbeest. En helaas, hij vloog nog wel weg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zal je leren op tijd te gaan slapen. Elke keer dat je tijdig gaat slapen, gooit God een duif tegen je raam.
Amen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die godpersoon heeft het wel druk. Eerst al die kittens vermoorden als iemand zichzelf bevredigt en nu duiven tegen Q's raam smijten. Wanneer eindigt zijn terreur?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
De dag des oordeelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die godpersoon heeft het wel druk. Eerst al die kittens vermoorden als iemand zichzelf bevredigt en nu duiven tegen Q's raam smijten. Wanneer eindigt zijn terreur?.
Gezelligheid web. Geen geneuk.quote:
En gezellig is dan dus ook per definitie niet neuken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Geneuk is per definitie ongezellig? Jammer.
Ik benadrukte slechts dat het andere begrippen zijn,quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Geneuk is per definitie ongezellig? Jammer.
Een beetjequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik benadrukte slechts dat het andere begrippen zijn,.
, maar nu je het zegt gezellig neuken
Klinkt een beetje uhh, slapjes
![]()
quote:is je date nog blijven slapen?
- Ja.
En?
- Het was... gezellig.
Jij. Duivengooier.quote:
Dank voor deze ondersteuning dmv een situatieschets!quote:
Zo ben ik. Gezellig he?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dank voor deze ondersteuning dmv een situatieschets!
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij. Duivengooier.
Ga je nog excuses maken aan Q.?
Je was gezellig.quote:
Wet was een kraai dacht ik?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
[R&P SC ] Willen gezelligheid in bed..
Och een rotbeest is een rotbeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |