Welke bedoel je hier? Indien beide valt Armageddon buiten je top tien...quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:03 schreef bonza het volgende:
3. Kill Bill
Op nr. 81 in de tiende lijst... En laat ik ook maar eens gaan beginnen aan mijn lijst. En aan de statistieken die Falco er ook bij had, die kunnen wel interessant zijn (voor mij dan).quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het kan zijn dat ik eroverheen kijk (steeds) hoor, maar.. ik zie zo gauw bij bijna (so far pas 1) niemand E.T. staan?
Dat heb ik heel erg bij deze film...over bagger gesproken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef 199726 het volgende:
Wat een werk... en sommige van die films die ik zie zou ik willen dat ik kon veto-en.... wat een bagger, anyway here it goes:
4 Deuce Bigalow Male Gigolow
ik zat gisteravond toevallig m'n hele kamer af te zoeken naar de videoband van deze film, waarvan ik zeker weet dat hij hier ergens ligt, omdat ik al een paar dagen zo'n zin heb om hem te kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Mijn lijstje voor 2007![]()
[afbeelding]
01 (XX) - Stand By Me (1986)
jij en ik zouden volgens mij best goed een avondje films kunnen doen volgens mij. Erg overeenkomende smaakquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:56 schreef sv3n het volgende:
Mijn top 100:
knip
volgorde maken was best moeilijk
Ach ja, beetje onderbroekenlol ertussen moet kunnen. Vond hem erg grappig terwijl de meeste Rob Schneider films echt te flauw zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heb ik heel erg bij deze film...over bagger gesproken.
Misschien begrijp je de films gewoon nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:48 schreef 199726 het volgende:
[..]
Ach ja, beetje onderbroekenlol ertussen moet kunnen. Vond hem erg grappig terwijl de meeste Rob Schneider films echt te flauw zijn.
Maar goed, ik snap bijvoorbeeld niet hoe je Lost in translation op 1 kunt zetten. Heb me zelden zo zitten vervelen. Eternal sunshine begrijp ik ook weinig van dat die zo hoog staat. Als ik twee films mag veto-en, bij deze![]()
..en dan zelf zó'n lijst!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef 199726 het volgende:
Wat een werk... en sommige van die films die ik zie zou ik willen dat ik kon veto-en.... wat een bagger, anyway here it goes:
Goed he?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef -Jynx- het volgende:
Het doet bijna pijn aan je hart als je ziet wat sommige mensen in de top 10 durven zetten. Niet dat mensen niet van mening mogen verschillen natuurlijk.
Het is goed als je in films die je eigenlijk niet zo liggen toch de kwaliteit kan zien. Maar kwaliteit zien in waardeloze films die je toevallig net wél liggen, is dan weer aanzienlijk minder goed. ..als je het mij vraagt.
Hoewel een post van bijvoorbeeld "199726" een wel weer goed is voor een fikse lachbui.
[..]
..en dan zelf zó'n lijst!![]()
Hoe dan ook. Mensen zullen het ook vast niet allemaal eens zijn met mijn lijst. Maar absolute bagger staat er toch niet in volgens mij. En anders laat je het me maar even weten.
Zeker goeie lijst ja, mijne is misschien iets minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef -Jynx- het volgende:
Hoe dan ook. Mensen zullen het ook vast niet allemaal eens zijn met mijn lijst. Maar absolute bagger staat er toch niet in volgens mij. En anders laat je het me maar even weten.
Heb je goed gezien, daarom is mijn lijst dan ook niet identiek aan de jouwe.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef -Jynx- het volgende:
Hoe dan ook. Mensen zullen het ook vast niet allemaal eens zijn met mijn lijst.
Het is wel een heel stuk makkelijker om de kwaliteit te zien in zulke films. Amusementswaarde heet dat. "Vet Hard" anyone?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef -Jynx- het volgende:
Het doet bijna pijn aan je hart als je ziet wat sommige mensen in de top 10 durven zetten. Niet dat mensen niet van mening mogen verschillen natuurlijk.
Het is goed als je in films die je eigenlijk niet zo liggen toch de kwaliteit kan zien. Maar kwaliteit zien in waardeloze films die je toevallig net wél liggen, is dan weer aanzienlijk minder goed. ..als je het mij vraagt.
[knip]
Dát is een absolute waarheid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:03 schreef 199726 het volgende:
[..]
Zeker goeie lijst ja, mijne is misschien iets minder voorspelbaar.
Je hebt twee nummers 5 en welke van de Lord of the Rings trilogie bedoel je? Als je ze allemaal bedoelt, nemen ze 3 plekken in...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef mustisuc het volgende:
[5] Schindler's List
[5] Der Untergang
[21] Lord of The Rings
Mooi! Beter haalt ie dit jaar de top 100, geweldige filmquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Top 10
1 Harold and Kumar go to White Castle
ah nu weet ik waarom ik ipv 25 opeens 24 had en er dus 26 van had gemaakt en ik zal voor lotr wel ff het deel erbij zettenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:37 schreef Gorro het volgende:
[..]
Je hebt twee nummers 5 en welke van de Lord of the Rings trilogie bedoel je? Als je ze allemaal bedoelt, nemen ze 3 plekken in...
En als wij dat dan zeggen, ga je dan je lijst aanpassen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef -Jynx- het volgende:Hoe dan ook. Mensen zullen het ook vast niet allemaal eens zijn met mijn lijst. Maar absolute bagger staat er toch niet in volgens mij. En anders laat je het me maar even weten.
Wat denk je zelf?...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:49 schreef RuneRose het volgende:
[..]
En als wij dat dan zeggen, ga je dan je lijst aanpassen?![]()
Remake?quote:
nou nou, dat er nou juist op mijn top100 een reactie komtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:59 schreef Ravii het volgende:
Matrix op 100verdiend ihmo hoger
Starship Troopers op 97verdiend ihmo hoger
Borat op 90! verdient ihmo helemaal niet in een top 250.
Zo bedoelde ik het ook niet, maar toen ik bij 60 titels zat ben ik opgehouden met zoeken naar films voor in de lijst. Ghostbusters, Goonies, etc... vielen me pas in toen ik de lijst aan het converteren was om te posten (ivm links enzo).quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:28 schreef RuneRose het volgende:
Ghostbusters, The Goonies en Close Encounters is anders helemaal niets mis mee. Darko en Eternal zijn ook wel leuk, maar kunnen natuurlijk niet tippen aan die andere drie.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:58 schreef merino het volgende:
Zonder mooie opmaak maar dat komt misschien nog wel:
1. Fear and Loathing in Las Vegas
De Shreks, Snow White en Finding Nemo maken een grote kans in mijn top 100.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, maar toen ik bij 60 titels zat ben ik opgehouden met zoeken naar films voor in de lijst. Ghostbusters, Goonies, etc... vielen me pas in toen ik de lijst aan het converteren was om te posten (ivm links enzo).
Goonies![]()
afgelopen weekend was het weer (keertje 100+) zoverquote:
Maar de integriteit van de statistiek klopt dan niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef Gorro het volgende:
[..]
En heeft meer moeite gestoken in de deelname en dat mag ook wel beloond worden in mijn ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |