Okay dan mag jij verbeelden alsof je geile borstkassen en ehms, dingessen hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik. Ik wil geile borstkassen en ehrmz, zo.
Nee, niet zelf hebben. Ik heb een prachtige voorgevel zoals OA dat mooi wist te omschrijven. Ik wil mannen met zulke kassen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef crossover het volgende:
Okay dan mag jij verbeelden alsof je geile borstkassen en ehms, dingessen hebt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als standaard fok!reactie zou nu natuurlijk moeten komen:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, niet zelf hebben. Ik heb een prachtige voorgevel zoals OA dat mooi wist te omschrijven. Ik wil mannen met zulke kassen.. Om naar te kijken. Om aan te raken heb ik er al één.
Een man.quote:
Je kunt het beestje ook gewoon bij de naam noemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man.
Nouja, vriend. Mannelijk ding. Enzo.
Grmbl
Ik heb JD!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
Je kunt het beestje ook gewoon bij de naam noemen.
Dildo's? Appelvlappen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef crossover het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga zo naar eindhoven om wat te drinken met deen een paar dingen kopen in de stad.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Winkel ze! Enjoy your happiness.
Nee, the shawshank redemption, nieuwe deo en scheerolie als je het echt wil wetenquote:
Als t goed is is ie bij de free 5 euro.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Nee, the shawshank redemption, nieuwe deo en scheerolie als je het echt wil weten
Zelfde vraagquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als t goed is is ie bij de free 5 euro.
Hoelaat ga je trouwens terug? Kunnen we samen treinen..![]()
![]()
ik werruk nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef JortK het volgende:
Mensen allemaal met de trein... vraag een auto aan je baas
Ja, en zelfs verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga jij ook richting Helmond dan?
Ik hep zelluf auwtoowquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef JortK het volgende:
Mensen allemaal met de trein... vraag een auto aan je baas
Ik pak niet voor 5 uur de trein denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben denk ikr ond half 5 in ehv. Wat jij?
Ik ookquote:
Muckiequote:
Nietusquote:
Vraag er een aan je baasquote:
ik werk 16 uur in de weekquote:
neh, ik wi llars niet kwijtquote:Of regel een vent met een auto...
Conclusie: Lars moet een auto aanschaffenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik werk 16 uur in de week
als uitzendkracht
[..]
neh, ik wi llars niet kwijt
ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie: Lars moet een auto aanschaffen.
Huuuu... hij is proefkonijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Muck het volgende:
eigenljk zie ik het wel gebeuren dat ie dat over een tijdje doet...
hij gaat vanaf maandag voor 18 dagen naar groningen voor een medisch onderzoek waar hij 2200 euro voor krijgt, dus hij zou het makkelijk kunnen doen eigenlijk
geen idee wat ie met dat geld wil doen eignelijklars kennende gewoon sparen
Get a lifequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me even
jupquote:
zeker weten, maar dat moet ie helemaal zelf wetenquote:2200 heb je best een net autootje voor
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ben er weer eens een tijdje vandoor
dag lievuuuuurds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |