Watje, zo geef je d'r macht, straks kun je niks meer zelf...quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin ook maar ff gebeld
Sambal bij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Wa da tah!
Jij eet de rest van je leven niet meer bij de Mac?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
Een keer de telefoon opnemen of terugbellen is teveel moeite voor ze bij de Mac.
Maar als je ontslag neemt om gezondheidsredenen weten ze niet hoe snel ze een afspraak bij de ARBO arts moeten maken.
Zowel mijn huisarts als longarts adviseren me om niet te gaan werken...
Bij hun (Maastricht de Geusselt, Sittard & Geleen) zet ik na 3 aug geen stap meer binnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij eet de rest van je leven niet meer bij de Mac?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Dat was weer even goed uitslapen.
Ik was net 10 minuten daarvoor thuisquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:49 schreef borisz het volgende:
Mogge
Ik schrok wakker van het onweer zeg vannacht. Het was heel dicht bij.![]()
Onweer. Of brandweerauto's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Quizvraag van de dag:
Waar is de poes bang voor ?
een slappe lul ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Quizvraag van de dag:
Waar is de poes bang voor ?
jazeker ..... alhoewel groot.... we vieren het van 10 tot 12 en van 2 tot 5 ....niet heel extreem dus !quote:
ach, is groter dan het feestje dat wij zaterdag hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jazeker ..... alhoewel groot.... we vieren het van 10 tot 12 en van 2 tot 5 ....niet heel extreem dus !
nu maar hopen dat het weer een beetje meespeelt !
Maar waar is de poes nou bang voor?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Wij komen niet Bjoor, we hebben een afspraak met Huub
Geen idee, geen glazenwasser o.i.d. maar ze kruipt in alle hoekjes of zowat ín mequote:
Ze wil gewoon niet dat je aan je nieuwe baan begint en ze de hele dag alleen thuis isquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, geen glazenwasser o.i.d. maar ze kruipt in alle hoekjes of zowat ín me
Wel schattig maar ook een beetje zielig
Straks maar eens naar de stad om wat nieuwe bovenkleedjes te kopen voor mijn nieuwe baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |