mp3tjes downloaden MAG, het verspreiden ervan alleen nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef CySt het volgende:
BREIN is inderdaad kansloos, ze lopen constant te dreigen met boete's e.d. en o wee als je een mp3tje download, dan zul je branden in de hel! Het meeste lullige is nog, dat BREIN en Buma/Stemra alle heffingen op CD's en DVD's innen en dat de artiesten er niets van terug zien.. Zo ook de commotie rond Buma/Stemra laatst, dat ze met het geld van de heffingen hadden belegd en miljoenen hadden verloren..
BREIN krijgt geen geld voor het verkoop van cd's hoor. ( of zeg ik nu iets heel doms? )quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef CySt het volgende:
BREIN is inderdaad kansloos, ze lopen constant te dreigen met boete's e.d. en o wee als je een mp3tje download, dan zul je branden in de hel! Het meeste lullige is nog, dat BREIN en Buma/Stemra alle heffingen op CD's en DVD's innen en dat de artiesten er niets van terug zien.. Zo ook de commotie rond Buma/Stemra laatst, dat ze met het geld van de heffingen hadden belegd en miljoenen hadden verloren..
Ik gok dat ze geboren worden met een heel klein pieleke. Net als die mensen die met 100 op de linker baan rijden op een 3 baans weg, zo van je mag toch niet harder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stichting BREIN is kansloos. Zijn vast dezelfde mensen die naar inspreekavondeop het gemeentehuis gaan
Een reactie van BREIN?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Als je een box koopt met een seizoen van een serie, krijg je voor elke aflevering een reclame van BREIN en Kijkwijzer die je niet vooruit kan spoelen. Dat is dus een goede reden dat ik veel download (deze reden heb ik ook naar BREIN gestuurd)
neequote:
Goh, echt waar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
mp3tjes downloaden MAG, het verspreiden ervan alleen niet
wat doet brein dan trouwens met dat geldquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:13 schreef Crashcat het volgende:
Een boete opeisbaar door brein van een som van 3 miljoen euro...
Heeft Brein nu eik al een transparante omgeving waar men kan zien of de geinde boetes daadwerkelijk worden afgevloeid naar de artiesten en producers?
Volgens mij zijn die 2 releasegroups nog steeds deel van de grotere hoor, dit zijn ze allemaal dacht ik (die veel invloed hebben dan);quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef W00fer het volgende:
Totdat Brein je voor de rechter daagt, dan piep je wel ff anders. Ik weet zeker dat jullie broekplassers wel anders piepen als de FIOD-ECD met een huiszoekingsbevel je ff van je bed komt lichten. En nee dat is nog niet bij mij gebeurd maar wel bij bekenden.
Veel GROTE hackers en releasegroups zoals Fairlight, Razor1911 etc werden maar wat klein toen de wed over ze kwamn.
Zie maar aan de torrent sitetjes hier in NL. Die webmasters allemaal roepen ja hahaha kut brein mij pakken ze toch niet. Totdat dat wel gebeurde...
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat veel mensen roepen HAHAHAHAA takke Brein, totdat ze ECHT aan je bed staan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:45 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die 2 releasegroups nog steeds deel van de grotere hoor, dit zijn ze allemaal dacht ik (die veel invloed hebben dan);
DEVIANCE - HOODLUM - RELOADED - GENESIS - BACKLASH - HATRED
DELIGHT - FAIRLIGHT - RAZOR1911 - IMMERSION - POSTMORTEM
Toch nogal wat hoor imo.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:29 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb wel eens Brief gehad van brein.
gewoon retour afzender gestuurd zonder openen.
niks meer van gehoord
Grootegastquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:47 schreef signom het volgende:
[..]
omfg die kerel woont hier in het dorp![]()
Leen![]()
Eigenlijk wel ja. hoezo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:28 schreef W00fer het volgende:
Ja hoe jij het noemen wil dan. Zelf maak je geen muziek of wel ?
Categorie bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:52 schreef W00fer het volgende:
Omdat je veel artiesten geen artiestentitel waard vind, daarom vroeg ik me dat af of je zelf ook wel een artiest bent onder die category.
het gaat er ook niet om dat ze mij zouden pakken maar ik vraag me gewoon af of ze niet wat beters kunnen doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef W00fer het volgende:
Totdat Brein je voor de rechter daagt, dan piep je wel ff anders. Ik weet zeker dat jullie broekplassers wel anders piepen als de FIOD-ECD met een huiszoekingsbevel je ff van je bed komt lichten. En nee dat is nog niet bij mij gebeurd maar wel bij bekenden.
Veel GROTE hackers en releasegroups zoals Fairlight, Razor1911 etc werden maar wat klein toen de wed over ze kwamn.
Zie maar aan de torrent sitetjes hier in NL. Die webmasters allemaal roepen ja hahaha kut brein mij pakken ze toch niet. Totdat dat wel gebeurde...
als je dat bericht achter die link nou ook ff leest dan had je zelf al gezien dat hij er 1.6 mijoen aan verdiend heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef CySt het volgende:
Vriend van me zat laatst nog op Rechtspraak.nl te surfen, kwam hij een uitspraak tegen over de maker van de Twilight CD's (voor wie ze nog kent). 1.5 miljoen euro boete! Maarja, hij heeft er waarschijnlijk het tienvoudige ermee verdiend. http://tweakers.net/nieuw(...)cds-veroordeeld.html
Oh en de boete gaat niet naar de makers van de software, nee die gaat mooi in de staatskas..
ben nou wel benieuwd, kan je wat van je muziek sturen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Categorie bedoel je?
Ik ben geen 'artiest'onder die categorie nee, thank god.
Ik heb geen behoefte om 'gemaakt' te worden of met mijn talenten muziekjes van andere mensen op te gaan voeren, en al helemaal niet om druk op mijn hobbie te zetten, inspiratie komt met het leven, dat kun je niet forceren met een contract. En dat verklaard ook waarom de meeste commerciele muziek bestaat uit dezelfde accorden, hetzelfde toontje van gejengel en er hele 'scénes' opgebouwd kunnen worden omdat alles zo hetzelfde is dat je het onder genres kunt scharen.
Nog iets?
Oh p.s. Brein kan mijn grote penis kussen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stichting BREIN is kansloos. Zijn vast dezelfde mensen die naar inspreekavondeop het gemeentehuis gaan
Geen last van hier ik kan alle RIAA/MPAA/BREIN kots gewoon doorspoelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Als je een box koopt met een seizoen van een serie, krijg je voor elke aflevering een reclame van BREIN en Kijkwijzer die je niet vooruit kan spoelen. Dat is dus een goede reden dat ik veel download (deze reden heb ik ook naar BREIN gestuurd)
mensen die het niet pikken kopen het via sites zoals opus zodat je geen heffing hoeft te betalenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het zomaar pikt dat er heffing op ( lege ) cd/dvd's zit, welke vervolgens gewoon doodleuk naar brein gaat ipv artiesten.
Downloaden van muziek & films is legaal in nederland, het uploaden is alleen verboden. Wat wel weer verboden om te downloaden is software en games ( evenals het gebruiken van cracks om het spem/ stuk software te kunnen gebruiken)quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef CySt het volgende:
[..]
Goh, echt waar?.
Ik sprak niet over wat wel of niet mag, maar over wat Brein zegt. Op DVD's staan toch ook filmpjes van Brein waarin staat dat films en muziek downloaden stelen is.
Er staat wat in mn fobo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef Maxzter het volgende:
[..]
ben nou wel benieuwd, kan je wat van je muziek sturen?
PM ofzo![]()
De goeie ouwe tijden..quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:07 schreef CySt het volgende:
de maker van de Twilight CD's (voor wie ze nog kent).
Ik snap nog steeds niet hoe hij zoveel shit op een CD'tje kon krijgenquote:
Alle overbodige drek uit spellen halen, de filmpjes etc, en dan comprimeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe hij zoveel shit op een CD'tje kon krijgen![]()
![]()
oeh feest, mag ik dat wel zomaar beluisteren zonder dat je zometeen brein op me af stuurtquote:
Als je goed had gelezen, is dat voor zover ze het hebben kunnen achterhalen. Hij heeft echt nog wel meer eraan verdiend, want ze hebben hem enkel kunnen vervolgen voor een bepaalde tijdsperiode, de periode daarvoor is verjaard.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:39 schreef Maxzter het volgende:
[..]
als je dat bericht achter die link nou ook ff leest dan had je zelf al gezien dat hij er 1.6 mijoen aan verdiend heeft
Sarcasme is moeilijk te begrijpen hè.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Downloaden van muziek & films is legaal in nederland, het uploaden is alleen verboden. Wat wel weer verboden om te downloaden is software en games ( evenals het gebruiken van cracks om het spem/ stuk software te kunnen gebruiken)
Hehequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef CySt het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk te begrijpen hè..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft iemand ff een plaatje van die Twilights?
Het zegt me wel wat, maar ik kan 't me niet meer voor de geest halen.
Maarja, hoe gaan ze controleren hoe vaak een liedje wordt gedraaid in een winkel waar ze een cd hebben draaien....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef Jerruh het volgende:
buma stemra houdt zich niet alleen bezig met artiesten, maar ook met winkels etc. overal waar muziek of videobeelden te zien zijn, moet worden betaald. als een kapsalon de hele dag de radio aan heeft, moet de kapsalon aan buma stemra betalen. zelfde met electronicawinkels die hun tv aan hebben staan. clubs, cafe's etc betalen ook elk jaar bedragen aan heen voor rechten op muziek, als ze bijv, cd op hebben staan of deejays komen draaien. en het is nog steeds niet transparant wat er met dat geld gebeurt. volgens de site kan je je opgeven als artiest daar en een contact aangaan, waarbij je in hun bestand komt en als dan jouw nummer wordt gedraaid, krijg jij dan van hen een ebdrag. maar aangezien ze het schijnbaar beleggen in de hoop er meer voor terug te krijgen...
schitterend altijd een paar bekende spellen en een hoop meuk die je ging proberen wanneer je je verveelde en die bleek en 7 van de 10 gevallen nog best leuk te zijn ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef CySt het volgende:
[..]
[afbeelding]
De officiële site: http://www.badman.tk/
Laatste post in 2004..
Oh, op die DVD die ik postte staat "Visit us at Badman.tk".quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:50 schreef W00fer het volgende:
Badman is echt de officiële site niet hoor CySt.
Er is een andere waar ze wel allemaal opstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |