Alle overbodige drek uit spellen halen, de filmpjes etc, en dan comprimeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe hij zoveel shit op een CD'tje kon krijgen![]()
![]()
oeh feest, mag ik dat wel zomaar beluisteren zonder dat je zometeen brein op me af stuurtquote:
Als je goed had gelezen, is dat voor zover ze het hebben kunnen achterhalen. Hij heeft echt nog wel meer eraan verdiend, want ze hebben hem enkel kunnen vervolgen voor een bepaalde tijdsperiode, de periode daarvoor is verjaard.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:39 schreef Maxzter het volgende:
[..]
als je dat bericht achter die link nou ook ff leest dan had je zelf al gezien dat hij er 1.6 mijoen aan verdiend heeft
Sarcasme is moeilijk te begrijpen hè.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Downloaden van muziek & films is legaal in nederland, het uploaden is alleen verboden. Wat wel weer verboden om te downloaden is software en games ( evenals het gebruiken van cracks om het spem/ stuk software te kunnen gebruiken)
Hehequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef CySt het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk te begrijpen hè..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Heeft iemand ff een plaatje van die Twilights?
Het zegt me wel wat, maar ik kan 't me niet meer voor de geest halen.
Maarja, hoe gaan ze controleren hoe vaak een liedje wordt gedraaid in een winkel waar ze een cd hebben draaien....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:07 schreef Jerruh het volgende:
buma stemra houdt zich niet alleen bezig met artiesten, maar ook met winkels etc. overal waar muziek of videobeelden te zien zijn, moet worden betaald. als een kapsalon de hele dag de radio aan heeft, moet de kapsalon aan buma stemra betalen. zelfde met electronicawinkels die hun tv aan hebben staan. clubs, cafe's etc betalen ook elk jaar bedragen aan heen voor rechten op muziek, als ze bijv, cd op hebben staan of deejays komen draaien. en het is nog steeds niet transparant wat er met dat geld gebeurt. volgens de site kan je je opgeven als artiest daar en een contact aangaan, waarbij je in hun bestand komt en als dan jouw nummer wordt gedraaid, krijg jij dan van hen een ebdrag. maar aangezien ze het schijnbaar beleggen in de hoop er meer voor terug te krijgen...
schitterend altijd een paar bekende spellen en een hoop meuk die je ging proberen wanneer je je verveelde en die bleek en 7 van de 10 gevallen nog best leuk te zijn ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:56 schreef CySt het volgende:
[..]
[afbeelding]
De officiële site: http://www.badman.tk/
Laatste post in 2004..
Oh, op die DVD die ik postte staat "Visit us at Badman.tk".quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:50 schreef W00fer het volgende:
Badman is echt de officiële site niet hoor CySt.
Er is een andere waar ze wel allemaal opstaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |